De MEETING!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gast

Bericht door Gast » ma 15 sep 2003 18:40

Hallo! Het was voor mij ook de eerste kralen meeting. Ik vond het erg leuk. Ben wel een beetje op tijd naar huis gegaan omdat ik op de heenweg ook al 2 files had gehad. :( Ik heb me gisteren maar meteen aangemeld op het forum. Nogmaals bedankt Sandra en Esther (+ familie) voor de organisatie. Ik zal de volgende keer zeker weer komen. Ik vond het een fijne en ontspannen sfeer. Ik heb 's avonds meteen mijn horloge bandje gesloopt en er eentje van kralen gemaakt. Verder heb ik nog een ketting gemaakt (na uitleg van Marlies, thanks). :wink:
:lol: Groetjes Esther van kralenfantasie (gebruikersnaam Fester, omdat er al zoveel Esthers zijn en omdat een vriendin me zo ooit noemt!)

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » ma 15 sep 2003 22:06

Hi allemaal,
klinkt alsof jullie een leuke dag gehad hebben. Helaas was ik er niet bij. Ben (alweer) ziek & heb het hele weekend op bed gelegen. :( Probeer de volgende keer helemaal beter te zijn (gewoon een hoop vitamines eten van tevoren) & dan ben ik er waarschijnlijk wel bij!!!!!
knuffel Marieke

cakira
Bead Lover
Contacteer:

kralenmeeting

Bericht door cakira » di 16 sep 2003 18:28

Hoi Marieke,
Ik dacht al waar ben je, nog aan Sandra gevraagd maar die wist het ook niet, ik hoop dat je al weer op geknapt bent, zie je vast op de volgende meeting.
Groetjes Conny

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 16 sep 2003 20:53

Ja, ben wel weer wat beter. Maar is gewoon balen, omdat mijn weerstand niet echt lekker is op dit moment wordt ik om de haverklap ziek. Durf alleen ook niet zo goed naar een dokter te gaan, want dan gaan ze waarschijnlijk bloed prikken enzo & daar heb ik dus HELEMAAL geen zin in. Maar ach, beter slapen & beter eten zal ook wel helpen...
knuffel Marieke

Pandora
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Pandora » di 16 sep 2003 23:14

dag dag,

ik vond het ook gezellig! Eerste tien minuten had ik echt zoiets van: wat doe ik hier?? (Er was nog bijna niemand en iedereen was nog wat stilletjes.) Maar toen de ontwerpen eenmaal op tafel kwamen, was dat gauw voorbij.
Lieve mensen aan wie ik voorbeelden beloofd heb: ze komen er gauw aan, was alleen maandag jarig, had zondag en maandag dus visite en dus weinig tijd voor andere dingen.
Zodra de scanner weer aangesloten is, stuur ik alles op.
Zijn er soms nog meer mensen die het voorbeeld van die bloemetjes armband/ketting willen hebben?

Liefs,
Maartje

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 17 sep 2003 08:44

als je wil kan je het ook naar mij mailen, dan voeg ik het toe aan mijn voorbeeldenpagina.

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » wo 17 sep 2003 08:45

Hoi Maartje,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Liefs Carola

Pandora
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Pandora » wo 17 sep 2003 11:13

dank je!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 17 sep 2003 18:46

Maartje, heb je het over mijn bloemuitleg? Dan vind ik het wel zo netjes als je dat op je site vermeldt.
Groetjes hennie

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 18 sep 2003 12:13

Van mij ook nog even gefeliciteerd met je verjaardag!!
Veel liefs,
Marlies

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » vr 19 sep 2003 21:17

Ja hier ben ik ook nog even!!! Ik ben niet geschrokken van jullie hoor!!! :D Ik heb echt een super drukke week achter de rug en had helaas niet eerder tijd om "even" op het forum aanwezig te zijn.

Ik vond het ontzettend gezellig zaterdag. Leuk om alle gezichten bij de namen te zien. Eerst vond ik het wel een beetje gek hoor om 2 1/2 uur te reizen voor mensen die je eigenlijk niet kent. Maar dat gevoel was snel voorbij. Ik heb alleen naar mijn gevoel ook aardig wat "gemist". Ik ben zelf een tijdje bezig geweest met mijn dierenuitleg aan M&M en toen hebben volgens mij meerderen hun uitleg gegeven.

Sandra ik had graag jouw wire-loop uitleg ook willen meemaken. Nou, ja in januari dan maar, als je het dan nog een keer wilt uitleggen.
"hee pierra, jij nam je foto-album nog mee!!!! waarom schiet dat me nu pas te binnen..." Ik had wel wat foto's mee, maar kwam daar ook pas weer achter toen ik thuis was. :D Het was op een gegeven moment ook zo druk met vanalles.

De meiden waarmee ik nog even naar de kralenwinkel ben geweest, ik vond het heel gezellig ?n Marije/Fleur ik was toch nog op tijd (bijna) voor mijn vriendje, want hij was ook laat. :D

Tot de volgende meeting!!!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 20 sep 2003 08:23

Pi?rra schreef: ?n Marije/Fleur ik was toch nog op tijd (bijna) voor mijn vriendje, want hij was ook laat. :D
Gelukkig maar...hihi Heb je de hele weg gerend? :wink:
Oh ik heb trouwens ook al een paar diertjes van kralen gemaakt en ze zijn best leuk geworden :wink: Ik heb een hele leuke site met allerlei patronen gevonden... :D
Afbeelding Groetjes Marije

Gesloten