13 september: er is nog plaats!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 25 aug 2003 20:16

Hallo allemaal!

Ik zal straks even kijken of ik een goede routebeschrijving kan vinden, inclusief DUIDELIJK kaartje :wink: , dan mail ik die alsnog naar iedereen die inmiddels al een bevestiging van me gekregen heeft.

Enneh..... er is nog steeds plaats!!!! Helaas heeft nog steeds niet iedereen die zich opgegeven heeft betaald, dus er is nog plaats zat. Nu moeten jullie niet denken dat er niemand komt hoor, integendeel, maar er is toch nog plaats genoeg. Dus geef iedere vriendin, collega of vage kennis die in kralen ge?nteresseerd is het adres van de inschrijfpagina door, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 25 aug 2003 20:16

En anders spreken we toch af in de trein??
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » do 28 aug 2003 11:15

Hallo Sandra en Esther.. heb me net ook ingeschreven... ik hoop dat er nog plek is............. :D Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 28 aug 2003 15:46

ja hoor, velen hebben nog niet betaald en er is plaats voor 80, dus dat zit wel goed. ;)

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » do 28 aug 2003 16:56

:cry: eigenlijk als ik heel eerlijk ben zou ik ook wel willen komen... maar ik ben bang dat ik dat niet durf (heb nogal angst voor een grote groep "vreemde" mensen) zou ook alleen moeten... :oops:

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » do 28 aug 2003 17:56

Naatjuh schreef::cry: eigenlijk als ik heel eerlijk ben zou ik ook wel willen komen... maar ik ben bang dat ik dat niet durf (heb nogal angst voor een grote groep "vreemde" mensen) zou ook alleen moeten... :oops:
Komt me bekend voor. Ik ga ook maar ben nu al zenuwachtig :oops:.
Slaat nergens op, want volgens mij wordt het hardstikke gezellig. Maar het idee dat ik niemand daar ken.... Je bent dus niet de enige hoor!
Ik weet niet hoe je er heen gaat, als je gaat. Maar als je met de trein gaat kun je vast wel iets afspreken met andere die ook met de trein gaan. Dan is het al minder eng.
(ga zelf ook misschien met de trein, moet ik nog even kijken)
Kom gewoon joh :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 28 aug 2003 18:19

even wat statistieken:
Er zijn totaal 107 mensen ingeschreven, waarvan:
41 alleen
28 paren
2 groepen van 3
1 groep van 4
(PS: aantal mensen hebben zich al afgemeld en velen hebben nog niet betaald, dus dit is een totale statistiek, velen van deze lijst komen niet).

meesten komen dus alleen. dus je hoeft NIET bang te zijn dat er allemaal groepen zijn die bij elkaar blijven. voor de mensen die wel als groep komen: denk dat daar niet veel van overblijft want iedereen zal wel weer als 'kip-zonder-kop' rondkijken bij anderen: wat ze bij zich hebben (boeken, sieraden bijvoorbeeld), wat ze aan het maken zijn of kletsen over van alles en nog wat. dus kom gerust in je eentje!! ;)

en lees maar op http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=970" onclick="window.open(this.href);return false; hoe iedereen marije om hebben gepraat zodat ze toch langs komt. ;)

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 28 aug 2003 18:25

Tot wanneer kun je je uiterlijk opgeven? Ik wil misschien samen met een vriendin komen,maar die belt steeds niet terug :roll:
Anders kom ik alleen... :wink:
Afbeelding Groetjes Marije

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 28 aug 2003 20:33

Ik sluit me volledig bij Sandra aan: iedereen die eigenlijk wel wil komen maar niet durft moet het GEWOON DOEN!!!!

Als het net zo gezellig wordt als de vorige keer (en dat wordt het) dan merk je niet eens meer dat je alleen bent gekomen, want na de eerste minuut waarin je door mij bij de ingang van de zaal ontvangen wordt dan wordt je meteen in de groep opgenomen. Enneh,... misschien scheelt het als jullie weten dat IK het doodeng vind om iedereen te ontvangen? :oops:

Dus meiden, doe niet flauw, laat je niet door je verlegenheid (waar ik zelf dus ??k last van heb) tegenhouden, en geef je gewoon op en KOM naar de meeting. Je krijgt spijt als je het niet doet...... :wink:

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » do 28 aug 2003 20:43

:) Nou ik weet het nog niet hoor, het is hier ook niet in de buurt (dan had het misschien makkelijker geweest) tis best nog wel een eind... Ik kijk wel het is al zo snel ik denk dat ik de volgende maar doe (dan kan ik nu alvast moed verzamelen :lol: )

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » do 28 aug 2003 20:47

Misschien juist fijn dat het zo snel is... dan heb je nog maar weinig tijd om zenuwachtig te zijn :wink:
En zoals Esther al zei: Gewoon doen :P

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 28 aug 2003 20:59

Naatjuh schreef::) Nou ik weet het nog niet hoor, het is hier ook niet in de buurt (dan had het misschien makkelijker geweest) tis best nog wel een eind... Ik kijk wel het is al zo snel ik denk dat ik de volgende maar doe (dan kan ik nu alvast moed verzamelen :lol: )
Hey Naat we kunnen wel samen reizen met de trein als je meegaat dat scheelt dan weer een klein beetje ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » do 28 aug 2003 22:26

:oops: Durfde ook nie maar waag toch de stap.. is toch leuk een kralenmeeting ! In mijn omgeving kan ik er niet mee uit de voeten..de meeste vinden het geldverspilling of ze snappen niet dat je zit te prutsen..Ach en het is een lekker dagje uit! We moeten wel de Kralen eren :D

Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 28 aug 2003 22:33

Voor iedereen die alleen gaat en eigenlijk niet durft. Als je met de trein gaat , kijk dan bij afspreken op utrecht centraal. Ik ga ook alleen en de mensen waar ik mee heb afgesproken ken ik niet. meiden het is toch gewoon een leuke kralenmeeting waar maken jullie je nou druk om, als je op het station afspreekt hoef je in ieder geval niet alleen naar binnen, scheelt al weer. Kom op, en met al die kakelende kralenkippen let niemand op je.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 29 aug 2003 07:59

hennie schreef: ...
Kom op, en met al die kakelende kralenkippen let niemand op je.
hahahahahaahaha. ja als kip-zonder-kop kletsen. bijvoorbeeld:
toook--took-took-tok-tok-tok!!!
(vertaling: oooh wat een mooie ketting hoe heb je die gemaakt?!?!?!)

Gesloten