Afspreken op Utrecht Centraal op 13 sept?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » di 09 sep 2003 18:54

Zou bijna ook met de trein gaan, veel gezelliger dan in je eentje met de auto al zwetend en puffend uit angst om verkeerd te rijden, maar ga het toch maar proberen dus ik zie jullie daar wel!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 09 sep 2003 19:13

Gekkie! Je kan bijna niet verkeerd rijden. Ik neem aan dat je over de brug van Vianen komt? Dan kies je NIET voor de afslag Nieuwegein-Zuid die meteen na de brug komt, maar 1 afslag verder (Nieuwegein). Bovenaan de weg bij het stoplicht rechts, volgende stoplicht weer rechts. Doorrijden tot je over de trambaan gaat, dan de eerste straat links en doorrijden tot je aan je rechterhand De Brink ziet. En als je het toch niet kunt vinden dan bel je me, dan "coach" ik je er naar toe.

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 09 sep 2003 20:05

Als er geen vertragingen zijn kom ik 10.59 aan op Utrecht CS. Voor de mensen die afgesproken hebben op Utrecht CS, misschien handig om mij even te mailen hoe laat je aankomt, dan zet ik dat vrijdag hier op het forum en dan weten we ook hoe lang we op iemand moeten wachten. Kijk voor reisadvies op http://www.ns.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » di 09 sep 2003 21:37

Ik ben er al om 10.42 u :D Dan heb ik genoeg tijd om te zoeken ;-)
Afbeelding Groetjes Marije

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » wo 10 sep 2003 09:20

Hallo!

Heb geen reacties gekregen op mijn berichtje voor reizigers "uut het noordn", graag ontmoet ik jullie dan ook bij de spoorwegpolitie, goed? :oops:

Heb even samengevat:
Silvia, Hennie, Miriam, Marije, Mireille, Marije (Fleur), Pi?rra, Ria en Sandra (?), en ik.

Marije mijn trein komt ook om 10.42 uur aan; die gaat van Groningen, Zwolle, Amersfoort naar Utrecht. Het is niet dezelfde trein die jij neemt he?
(pffffff: om 8.38 uur weg, maar heb er wel veel zin in! :lol: )

groetjes
Marike

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » wo 10 sep 2003 12:10

Mij kun je weer wegstrepen Marike :oops:
Ik word afgezet met de auto daar, sorry :-/

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » wo 10 sep 2003 12:17

Annemieke,

Ga jij over de A27 of kom je daar niet eens in de buurt? Ik dacht dat Gorinchen daar ergens langs ligt, maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Laat maar even weten, want ik rij daar ook over. Dan zou ik je eventueel ergens op kunnen pikken.
Liefs Carola

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » wo 10 sep 2003 12:38

Komen je via Amersfoort? Jammer dat je niet net een treintje later komt want daar ga ik mee (ik woon in amersfoort)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 10 sep 2003 18:43

Marike schreef: ...
Heb even samengevat:
Silvia, Hennie, Miriam, Marije, Mireille, Marije (Fleur), Pi?rra, Ria en Sandra (?), en ik.
...
weet niet of je mij bedoelt maar ik ga eerder naar de meeting. wil nl wel esther helpen met inrichten. ;)

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » do 11 sep 2003 10:25

Leek mij ook al Sandra, daarom het vraagtekentje. Maar heb alle mailtjes van dit onderwerpje gescand en er kwam ook een Sandra voorbij.
Maar heel goed dat je Esther een helpende hand biedt (voordat wij allemaal binnenstorten)

groetjes
Marike

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » do 11 sep 2003 14:03

Ja Carola ik kom over de A27, dacht ik tenminste :oops: , maar het gaat me wel lukken hoor!
Wel lief aangeboden, bedankt!

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » do 11 sep 2003 18:23

Ha die Ria!
Ik had het wel gezellig gevonden om samen met je in de trein te zitten, maar dan moet ik denk ik zo'n 2 uur omtreinen. Toch een beetje te veel :wink: . Ik zie je wel op Utrecht centraal!

Esther,
Hoe lang duurt de reis van Utrecht centraal naar Nieuwegein???? Je schreef namelijk dat we dan om 12 uur bij jou zijn, is het nog een uur reizen dan??? Lijkt mij veel, maar ik hoor het wel

Hennie
Ik mail je! P.S. Is het mogelijk dat jij nymo garen meeneemt? Dan weet ik eindelijk hoe het eruit zien en hoe het werkt! Thanks!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 11 sep 2003 19:39

De rit met de tram of bus duurt ongeveer 20 ? 30 minuten, maar misschien missen jullie net de bus of tram die een goede aansluiting geeft, dus daarom had ik het over 12 uur. Maar de rit zelf duurt dus ongeveer 20 minuten met de tram en ongeveer 30 met de bus.

Het maakt niet uit wat je neemt, je moet voor allebei uitstappen bij de halte Doorslag, en de looproute is ook het zelfde.

Let wel op als je de tram neemt, je moet kiezen voor IJSSELSTEIN! Of bus 116 richting Vianen - De Hagen.

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 11 sep 2003 20:59

Pi?rra, ik zal nymo en c-lon en mijn naalden meenemen.

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » vr 12 sep 2003 09:01

Vergeten jullie allemaal geen strippenkaart mee te nemen? :wink:

Gesloten