Afspreken op Utrecht Centraal op 13 sept?
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Gekkie! Je kan bijna niet verkeerd rijden. Ik neem aan dat je over de brug van Vianen komt? Dan kies je NIET voor de afslag Nieuwegein-Zuid die meteen na de brug komt, maar 1 afslag verder (Nieuwegein). Bovenaan de weg bij het stoplicht rechts, volgende stoplicht weer rechts. Doorrijden tot je over de trambaan gaat, dan de eerste straat links en doorrijden tot je aan je rechterhand De Brink ziet. En als je het toch niet kunt vinden dan bel je me, dan "coach" ik je er naar toe.
Esther
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Als er geen vertragingen zijn kom ik 10.59 aan op Utrecht CS. Voor de mensen die afgesproken hebben op Utrecht CS, misschien handig om mij even te mailen hoe laat je aankomt, dan zet ik dat vrijdag hier op het forum en dan weten we ook hoe lang we op iemand moeten wachten. Kijk voor reisadvies op http://www.ns.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo!
Heb geen reacties gekregen op mijn berichtje voor reizigers "uut het noordn", graag ontmoet ik jullie dan ook bij de spoorwegpolitie, goed?
Heb even samengevat:
Silvia, Hennie, Miriam, Marije, Mireille, Marije (Fleur), Pi?rra, Ria en Sandra (?), en ik.
Marije mijn trein komt ook om 10.42 uur aan; die gaat van Groningen, Zwolle, Amersfoort naar Utrecht. Het is niet dezelfde trein die jij neemt he?
(pffffff: om 8.38 uur weg, maar heb er wel veel zin in!
)
groetjes
Marike
Heb geen reacties gekregen op mijn berichtje voor reizigers "uut het noordn", graag ontmoet ik jullie dan ook bij de spoorwegpolitie, goed?
Heb even samengevat:
Silvia, Hennie, Miriam, Marije, Mireille, Marije (Fleur), Pi?rra, Ria en Sandra (?), en ik.
Marije mijn trein komt ook om 10.42 uur aan; die gaat van Groningen, Zwolle, Amersfoort naar Utrecht. Het is niet dezelfde trein die jij neemt he?
(pffffff: om 8.38 uur weg, maar heb er wel veel zin in!
groetjes
Marike
-
Piërra
- Bead Believer
Ha die Ria!
Ik had het wel gezellig gevonden om samen met je in de trein te zitten, maar dan moet ik denk ik zo'n 2 uur omtreinen. Toch een beetje te veel
. Ik zie je wel op Utrecht centraal!
Esther,
Hoe lang duurt de reis van Utrecht centraal naar Nieuwegein???? Je schreef namelijk dat we dan om 12 uur bij jou zijn, is het nog een uur reizen dan??? Lijkt mij veel, maar ik hoor het wel
Hennie
Ik mail je! P.S. Is het mogelijk dat jij nymo garen meeneemt? Dan weet ik eindelijk hoe het eruit zien en hoe het werkt! Thanks!
Ik had het wel gezellig gevonden om samen met je in de trein te zitten, maar dan moet ik denk ik zo'n 2 uur omtreinen. Toch een beetje te veel
Esther,
Hoe lang duurt de reis van Utrecht centraal naar Nieuwegein???? Je schreef namelijk dat we dan om 12 uur bij jou zijn, is het nog een uur reizen dan??? Lijkt mij veel, maar ik hoor het wel
Hennie
Ik mail je! P.S. Is het mogelijk dat jij nymo garen meeneemt? Dan weet ik eindelijk hoe het eruit zien en hoe het werkt! Thanks!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...
Piërra
With every bead of my heart...
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
De rit met de tram of bus duurt ongeveer 20 ? 30 minuten, maar misschien missen jullie net de bus of tram die een goede aansluiting geeft, dus daarom had ik het over 12 uur. Maar de rit zelf duurt dus ongeveer 20 minuten met de tram en ongeveer 30 met de bus.
Het maakt niet uit wat je neemt, je moet voor allebei uitstappen bij de halte Doorslag, en de looproute is ook het zelfde.
Let wel op als je de tram neemt, je moet kiezen voor IJSSELSTEIN! Of bus 116 richting Vianen - De Hagen.
Esther
Het maakt niet uit wat je neemt, je moet voor allebei uitstappen bij de halte Doorslag, en de looproute is ook het zelfde.
Let wel op als je de tram neemt, je moet kiezen voor IJSSELSTEIN! Of bus 116 richting Vianen - De Hagen.
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Groetjes Marije