Vertel!!! Hoe was het??????
ik was heeeeeeeel boos... ria maakt zomaar foto's kan niet heVictoria schreef:whahahhaha leuke foto's joh alleen wat kijkt Pienjo nou toch boosSorceress schreef:http://www.dragonmagic.nl/index.php?opt ... tartpage=1
Ik heb mijn foto's al online gezetWas een leuke maar heel vermoeiende dag
Kwma op Rotterdam Central Pee nog tegen met 2 vriendinnen
![]()
jaja niet meteen heel veel van me verwachten hePienjo schreef:[]die foto komt nog bij de eigen creaties..... Ik verwacht nu binnenkort wel een ketting he!![]()
![]()
dat wordt een meer jaren plan![]()
niet zo bescheiden he mutsPluisje schreef:[]]Was ook helemaal verbaasd dat zoveel forummers mijn sieraden zo geweldig vinden
Ik heb er weer erg veel van opgestoken en kijk al erg uit naar de volgende meeting!!! De tijd vloog voorbijje maakt gewoon super originele sieraden
![]()
ja dat is zeker leuk en handigJolanda van soest schreef:[]]]Ik vond het ook erg leuk. Vooral om nu eens een gezicht bij berichtje te kunnen plaatsen![]()
want wat is het toch soms schrikken he![]()
![]()
![]()
nou na amsterdam gezellig mee winkelen in Nijmegen![]()

Ria waarschuwde me al... waarom zet ze me nu nog eerst bij de foto's... erg jammer...
Ik verschijn wel of veel foto's hier... trouwens wat een schitterende jasseronarmband werd daar gemaakt

Enene ik vond het Super iedereen te ontmoeten!!!
enen jett je lijkt helemaal niks op je hond

10 jaren plan?!?! neej toch victoria... (san ik verwacht er ook 1 aan jou.. ik heb wel veel aan jullie gehad... ik ga straks eens kijken of ik het mijn zus kan leren...als dat lukt ga ik hier waarschijnlijk een workshop meegeven)
ik ga straks ter ontspannign even mijn nieuwe geruilde wirwire ding uitproberen....

Liefs
Linda
Linda
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Moet ik je weghalen Pien??? was geen opzet dta je daar als eerste kwam te staan hoor! je was de laatste blijkbaar die ik uploade van de plaatjes en dan kom je er als eerste op te staan! het had dus ieder ander ook kunnen wezen
maar als je er af wilt haal ik je eraf!

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
laat maar lekker staan... let niet zo op mijn opmerkingen joh! gekke jij... zo zie ik er soms gewoon uitSorceress schreef:Moet ik je weghalen Pien??? was geen opzet dta je daar als eerste kwam te staan hoor! je was de laatste blijkbaar die ik uploade van de plaatjes en dan kom je er als eerste op te staan! het had dus ieder ander ook kunnen wezenmaar als je er af wilt haal ik je eraf!

Liefs
Linda
Linda
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Victoria schreef:wel je foto veranderen binnenkort heje weet het nu sommige denken dat je naakt bent

Leuk dat je iedere keer weer nieuwe technieken en dingen ziet. Vanmiddag gaat Marcel gamen met een vriend en ik ga de hele middag lekker kralen. Heb volop inspiratie. Mijn punnikklosje zal ook wel te voorschijn komen!

- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
jawel hoor, het was juist erg grappigFester schreef:Victoria schreef:wel je foto veranderen binnenkort heje weet het nu sommige denken dat je naakt bent
Jaja, daar heb je het al. Mag ook niets zeggen hier!
![]()
![]()
Ik vond het ook weer erg gezellig. Heb helaas ook niet met iedereen kunnen kletsen.

ja dat zou sandra nog onder mijn naam zetten tochSorceress schreef:Die Victoria met der ketellen hjahahahahah en dan is ze nog UPPERMUTS ook of was het UPPERB@*&$(

pluisje schreef:stelletje mutsen weer
nee dat heb ik haar ook niet horen zeggenSorceress schreef:Dat durfde je gisteren niet te zeggen hey PLUIZEBOL!!!!

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
Om 16.34 had ik de trein, dus ik was voor 19.00 weer thuis. Heb wel nog even moeten rennen, (had natuurlijk weer te lang in de kralenwinkel gezeten) maar anders had ik pas een trein een half uur later en dan moest ik de stoptrein in Sittard nemen, nu kon ik lekker blijven zitten.
Was wel gezellig om op de heenreis samen te reizen.
Hoe laat was jij thuis...en nog leuk feest gehad?
Was wel gezellig om op de heenreis samen te reizen.
Hoe laat was jij thuis...en nog leuk feest gehad?