Huib Petersen komt naar NL!!!
@Bea: heb je wel al andere rijgpatronen gedaan? Als ik het goed zie gaat zijn technieken namelijk niet over embroidery, hoop het maar niet want ik heb het nauwelijks ooit gedaan. 

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!
Het zijn voornamelijk rijgtechnieken volgens mij. Als ik naar die prachtige vlinderketting kijk, dan staan er deze rijgtechnieken bij genoemd: variations on the Russian leaf stitch, flat and tubular peyote and herringbone stitch.
Groetjes van Monica
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Bea, beginners is echt voor een iemand die nog niets heeft gedaan met kleine kraaltjes, beschouw je zelf dan als een beginner en wie weet steek je er een hoop van op. Je zou ook je beadembroidery mee kunnen nemen en dan kan iig ik je misschien wat op weg helpen.bebiezjoe schreef:Hoi Sandra,
Hoe beginners, is beginners? Ik zit nu nog te prutsen met mijn beadembroidery![]()
Bebiezjoe
Bea
Volgens mij heeft Sandra gelijk; het zal rijgen worden.

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
@Bea: als je nog nooit speciaal rijgwerk heb gedaan en wel graag mee wil doen kan je sowieso aanmelden omdat het pas in maart is, dan geven wij je wel huiswerk voor wat basis technieken.
Als je het nog nooit heb gedaan is het in het begin even oefenen om netjes strak te rijgen, maar daarna leer je echt snel weer nieuwe technieken.

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Dat is een goed idee huiswerk!Sandra schreef:@Bea: als je nog nooit speciaal rijgwerk heb gedaan en wel graag mee wil doen kan je sowieso aanmelden omdat het pas in maart is, dan geven wij je wel huiswerk voor wat basis technieken.Als je het nog nooit heb gedaan is het in het begin even oefenen om netjes strak te rijgen, maar daarna leer je echt snel weer nieuwe technieken.

Ik vind het hartstikke leuk klinken, en tov van andere bijeenkomsten is het wellicht voordeliger, maar toch is en blijft het voor mij buiten mijn budget helaas.
Ik kan me dit helaas niet permiteren.
Maaaaarrrr ik wens alle deelnemers super veel plezier hiermee, en ben benieuwt wat we daarna aan nieuwe creaties hier nog mogen gaan zien.
Vciky
Maaaaarrrr ik wens alle deelnemers super veel plezier hiermee, en ben benieuwt wat we daarna aan nieuwe creaties hier nog mogen gaan zien.
Vciky
Ohhhhhhhhhhhh niet ook nog huiswerk. Genade.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik nog niet veel ervaring heb met met rocailles ed. Niet in het rijgen en ik ben ook pas begonnen met het borduren zal ik maar zeggen. Ik weet ook nog niet of het mijn ding gaat worden. Merk altijd dat ik niet zoveel van de tekeningen snap en dan toch snel de grotere kralen weer pak. Ik kan ook helemaal jaloers naar die beadedbeads kijken. Ik ga er even over nadenken.
bebiezjoe
Bea

bebiezjoe
Bea
Ja, voor mij is het ook te duur, maar ik kwijl wel hoor. Wat zou ik graag die vlinder maken. Maar zucht ook voor mij is zoiets toch echt te duur.Vicky P schreef:Ik vind het hartstikke leuk klinken, en tov van andere bijeenkomsten is het wellicht voordeliger, maar toch is en blijft het voor mij buiten mijn budget helaas.
Vciky
Ik wacht wel vol verwachting jullie creaties af.
Het is inderdaad best veel geld, ook voor mij hoor. Maar het is wel een geweldige kans om zo'n grote beadartiest mee te maken en dat lijkt me enorm inspirerend en leuk. Daarom heb ik het er best voor over om voor zo'n workshop te sparen (en iets anders dan weer te laten).
Maar ik begrijp best dat dat niet voor iedereen is weggelegd.
Maar ik begrijp best dat dat niet voor iedereen is weggelegd.
ik vind het niet erg....ik gun het anderen heel erg hoor.
Ik ben tevreden met hoe ik leef.
dat ik niet zomaar alles kan, prima...keuzes zijn er om te maken.
En ik geniet als ik weer wat kopen kan aan onderdelen, dan kan ik als een kind genieten die snoepjes mag uitkiezen in een winkel.
en als het dan in huis is, kan ik er helemaal in op gaan en zitten bewonderen wat ik weer in mijn bezit heb...zalig.
en ik geniet van de meest mooie creaties hier, de ideen die ik op kan doen...heb mijn verlanglijstje al klaar voor de sint...haha
Ik ben tevreden met hoe ik leef.
dat ik niet zomaar alles kan, prima...keuzes zijn er om te maken.
En ik geniet als ik weer wat kopen kan aan onderdelen, dan kan ik als een kind genieten die snoepjes mag uitkiezen in een winkel.
en als het dan in huis is, kan ik er helemaal in op gaan en zitten bewonderen wat ik weer in mijn bezit heb...zalig.
en ik geniet van de meest mooie creaties hier, de ideen die ik op kan doen...heb mijn verlanglijstje al klaar voor de sint...haha
Een oplettend iemand op een ander forum heeft in z'n agenda op de site gezien dat hij in ieder geval in het weekend van 17-18 maart op de Creativa in Brussel staat en ik zie ook het weekend daarna al wat gepland staan. Dan zal het dus waarschijnlijk in de weekenden daarvoor moeten gaan plaatsvinden en dat komt voor mij beter uit. 
Volgens mij heeft hij een maandje Europa gepland.

Volgens mij heeft hij een maandje Europa gepland.

Groetjes van Monica
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Dat was mij ook al opgevallen maar ben nu met hem in onderhandeling zodat ik echt met iets concreets kan komen. Het kan even duren, hij neemt meestal de tijd om te reageren.
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Knap dat je dan geduldig kunt afwachten.......Moon schreef:We wachten gewoon geduldig af.....

groetjes
Elly
ellybudding schreef:Knap dat je dan geduldig kunt afwachten.......Moon schreef:We wachten gewoon geduldig af.....Tjee dat ik dit topic niet gezien heb.... Ik wil er ook graag bij zijn. Ik meld me hierbij aan. Welke afspraak ook voorbij komt tegen die tijd: die zeg ik gewoon af. Heb er nu al zin in...
groetjes
Elly

glass is hot