op naar de 4de kralenmeeting!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 12 jan 2004 19:56

Ja de kralen zijn goed, Ria. :wink: Heb ze nog een likje glans gegeven. :P Maarre, ik had er toch te weinig voor een ketting ofzo. Dus ik heb ze geketteld en aan het touwtje van de lamp op het toilet gehangen! Van die andere canes ga ik toch wat kleinere kralen maken, zodat ik er een ketting van kan maken. Morgen moet ik weer werken en neem ik scherpe mesjes mee, die zijn zeker goed!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 12 jan 2004 21:41

Marike schreef:Nou, ik heb inderdaad wat gemist...jammer!!!!
Maar goed...volgende keer beter, had een legitiem "excuus"
enne....die workshops, dat werkte zeker goed? Is het wat gestructureerder, of niet?

groetjes
Marike
ja dat ging best goed, hoewel ik veel tijd kwijt was aan voorbereiding. ik dacht daarom nu eerst: volgende keer andere workshops die ik zelf niet hoeft voor te bereiden. maar mijn zus had een hele goede tip (stom dat ik er zelf niet aan dacht): sommige workshops kunnen best weer gebruikt worden, zoals die van hennie en sylvia. de info staat al klaar op internet, ik heb nog genoeg kralen in huis daarvoor, enige dat ik dan weer hoeft te doen is kralen in zakjes verdelen, that's it! niet meer dan een half uur tijd. dus de workshops zullen zeker weten weer gegeven worden, ik wil alleen nog niet teveel beloven omdat ik nog met esther ga brainstormen hoe het nog beter kan. ;)

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » ma 12 jan 2004 22:09

Je weet het: wil altijd meedenken!
(zoals iedereen haha)

Heb net 3 workshops achter de rug; en inderdaad er blijven altijd verbeteringen mogelijk. En je hebt gelijk: sommige workshops kun je gewoon weer doen! Er zullen weer andere 'kralenfans' op de meeting afkomen die alsnog bepaalde technieken willen leren en misschien kunnen weer anderen een gevorderdenles doen of iets in die geest...
Is er gelukkig nog wat tijd.

En je hoeft natuurlijk niet alles zelf te doen. Esther (en haar moeder ook weer? zij was erg aardig de vorige keer) is natuurlijk al een grote hulp, maar aarzel niet anderen in te schakelen. Vragen kan altijd toch?

groetjes
Marike

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 12 jan 2004 23:03

hihi da's waar. nee wat ik meer bedoel is, is dat ik de workshop op mij nam, en dus ging zoeken wie wat wilde uitleggen, vragen wat ze ervoor nodig had, inkopen, prijs berekenen, info op internet zetten, kralen in zakjes verdelen, etc. door de workshops van hennie en sylvia te herhaen, hoef ik alleen maar nog kralen in zakjes te verdelen. en dat is weinig werk! dat zijn dan dus 2 dezelfde, er is dan nog plaats over voor 4 workshops denk ik, die kunnen dan weer met nieuwe gevuld worden. als hennie en sylvia weer wil tenminste....
maarreh, tips zijn altijd welkom! :) en esther en haar moeder regleen gelukkig het huren en de drinken enzo, en de tekst voor mailtjes, dus dat is heel fijn. :)

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » ma 12 jan 2004 23:26

Klinkt goed!
En tot nu toe is alles goed gelukt toch?
(workshops regelen klinkt inderdaad als veeel werk)

Nou, hou ons maar op de hoogte!

groetjes
Marike

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 13 jan 2004 12:39

Ik moet de foto's nog bekijken, maar het lijkt alsof het weer heel leuk geweest is. Ik lees verschillende keren dat mensen ringen willen gaan maken, dju, de concurrentie is daar :wink: Zou daar op zich wel een workshop over willen geven, enkel jammer dat het zo ver is. Maar ik heb toch nog even om erover na te denken he? Aangezien de volgende meeting nog meer dan een half jaar weg is?

Groetjes, Katrien

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 13 jan 2004 13:38

oh het zou zeker heel leuk zijn als je een workshop komt geven! ik wil zorgen dat mensen zich rond mei kunnen inschrijven, dus je hebt nog wel ff bedenk tijd. ;)

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » vr 30 jan 2004 18:46

Ik kan toch helaas volgende keer niet komen. Ten eerste mijn verjaardag natuurlijk, maar dat liet ik niet in de weg staan, maar ik moet ook werken. Mijn bazin gaat dan op vakantie en er moet toch iemand zijn die het bedrijf draaiende houd. Helaas, maar dan kom ik gewoon de volgende keer weer.
Liefs Carola

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 24 mei 2004 21:00

sandra schreef:oh het zou zeker heel leuk zijn als je een workshop komt geven! ik wil zorgen dat mensen zich rond mei kunnen inschrijven, dus je hebt nog wel ff bedenk tijd. ;)
kunnen we ons al inschrijven eigenlijk??? ik wil graag komen dit jaar... mischien een goed ideen om met meerder mensen van deze kant te rijden! het is nog ver weg maaar... ik maak er zeker tijd voor!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 24 mei 2004 21:05

Ik wil ook wel! Lijkt me leuk!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 24 mei 2004 21:33

Pee schreef:Ik wil ook wel! Lijkt me leuk!
:twisted: :twisted: jij mag niet mee... :twisted: :twisted: :twisted:

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 24 mei 2004 21:44

Pienjo schreef:
Nee bah inderdaad! :no2: :no:

whahaha geintje hoor Pee! :duivel: :wink:
Ik heb er nu al zin in!!!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » ma 24 mei 2004 22:20

Pienjo schreef:
sandra schreef:oh het zou zeker heel leuk zijn als je een workshop komt geven! ik wil zorgen dat mensen zich rond mei kunnen inschrijven, dus je hebt nog wel ff bedenk tijd. ;)
kunnen we ons al inschrijven eigenlijk??? ik wil graag komen dit jaar... mischien een goed ideen om met meerder mensen van deze kant te rijden! het is nog ver weg maaar... ik maak er zeker tijd voor!
Ik wil ook graag komen.... gezellig om met meerdere mensen hier uit de buurt samen te gaan.
Groetjes, Zus

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 25 mei 2004 07:17

pluisje schreef:
Pienjo schreef:
Nee bah inderdaad! :no2: :no:

whahaha geintje hoor Pee! :duivel: :wink:
Ik heb er nu al zin in!!!
Om jullie te pesten kom ik lekker toch :twisted: :evil: !
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 25 mei 2004 08:44

Zus schreef:
Pienjo schreef:
Ik wil ook graag komen.... gezellig om met meerdere mensen hier uit de buurt samen te gaan.
ahh gezellig en pee op jou hadden we ook al gerekend...

Gesloten