ja dat ging best goed, hoewel ik veel tijd kwijt was aan voorbereiding. ik dacht daarom nu eerst: volgende keer andere workshops die ik zelf niet hoeft voor te bereiden. maar mijn zus had een hele goede tip (stom dat ik er zelf niet aan dacht): sommige workshops kunnen best weer gebruikt worden, zoals die van hennie en sylvia. de info staat al klaar op internet, ik heb nog genoeg kralen in huis daarvoor, enige dat ik dan weer hoeft te doen is kralen in zakjes verdelen, that's it! niet meer dan een half uur tijd. dus de workshops zullen zeker weten weer gegeven worden, ik wil alleen nog niet teveel beloven omdat ik nog met esther ga brainstormen hoe het nog beter kan.Marike schreef:Nou, ik heb inderdaad wat gemist...jammer!!!!
Maar goed...volgende keer beter, had een legitiem "excuus"
enne....die workshops, dat werkte zeker goed? Is het wat gestructureerder, of niet?
groetjes
Marike
kunnen we ons al inschrijven eigenlijk??? ik wil graag komen dit jaar... mischien een goed ideen om met meerder mensen van deze kant te rijden! het is nog ver weg maaar... ik maak er zeker tijd voor!sandra schreef:oh het zou zeker heel leuk zijn als je een workshop komt geven! ik wil zorgen dat mensen zich rond mei kunnen inschrijven, dus je hebt nog wel ff bedenk tijd.
Ik wil ook graag komen.... gezellig om met meerdere mensen hier uit de buurt samen te gaan.Pienjo schreef:kunnen we ons al inschrijven eigenlijk??? ik wil graag komen dit jaar... mischien een goed ideen om met meerder mensen van deze kant te rijden! het is nog ver weg maaar... ik maak er zeker tijd voor!sandra schreef:oh het zou zeker heel leuk zijn als je een workshop komt geven! ik wil zorgen dat mensen zich rond mei kunnen inschrijven, dus je hebt nog wel ff bedenk tijd.
ahh gezellig en pee op jou hadden we ook al gerekend...Zus schreef:Ik wil ook graag komen.... gezellig om met meerdere mensen hier uit de buurt samen te gaan.Pienjo schreef:kunnen we ons al inschrijven eigenlijk??? ik wil graag komen dit jaar... mischien een goed ideen om met meerder mensen van deze kant te rijden! het is nog ver weg maaar... ik maak er zeker tijd voor!sandra schreef:oh het zou zeker heel leuk zijn als je een workshop komt geven! ik wil zorgen dat mensen zich rond mei kunnen inschrijven, dus je hebt nog wel ff bedenk tijd.