Belgische kralenmeeting : 3 februari 2007
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Zouden we niet gewoon zelf broodjes voorzien en beleg enzo apart kopen, anders wordt het misschien te duur voor de deelnemers.... Uiteindelijk zouden we die dan in de voormiddag kunnen maken (voor10.30u)
PS de mensen die mij een PB hebben gestuurd aangaande de demo's : ik heb het genoteerd en binnekort zullen we dan een planning maken en een overzicht geven van wie wat gaat demonstreren. Goed?
Het idee van een ruilbeursje vind ik wel OK, maar dan zou ik duidelijk 'ruilen' en er geen "verkoopbeurs" van maken, bij wijze van spreken.
PS de mensen die mij een PB hebben gestuurd aangaande de demo's : ik heb het genoteerd en binnekort zullen we dan een planning maken en een overzicht geven van wie wat gaat demonstreren. Goed?
Het idee van een ruilbeursje vind ik wel OK, maar dan zou ik duidelijk 'ruilen' en er geen "verkoopbeurs" van maken, bij wijze van spreken.

Kralengroetjes, Saartje 

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen maar als ik broodjes meebreng is het wel voor meerdere personen want normaal hebben wij in het weekend geen broodjes maar dan zou ik dat wel regelen om iedereen een plezier te doen.
Ik hoop dat jullie dit snappen?
Als jullie het liever anders doen, mij geen probleem, het is maar een voorstel.
Ik hoop dat jullie dit snappen?
Als jullie het liever anders doen, mij geen probleem, het is maar een voorstel.
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Eigenlijk wilden we alleen maar broodjes regelen als we pas in de namiddag zouden starten, maar nu zouden we al om 10.30u starten. Dus misschien is het inderdaad een beetje "extra" werk om dan nog broodjes te voorzien.
Anders moeten we gewoon een bijdrage vragen voor wat cakejes, koekjes, stukje taart (naar believen te nemen dan), beetje zoals de Nederlandse meeting.
Wat denken jullie? Uiteindelijk hebben we nog wel tijd genoeg om dat 'cateringprobleem' te regelen, he?

Anders moeten we gewoon een bijdrage vragen voor wat cakejes, koekjes, stukje taart (naar believen te nemen dan), beetje zoals de Nederlandse meeting.
Wat denken jullie? Uiteindelijk hebben we nog wel tijd genoeg om dat 'cateringprobleem' te regelen, he?

Kralengroetjes, Saartje 

- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Voor mij geen probleem hoor. Of misschien kunnen we het idee van een american party doen waarbij iedereen die komt iets meebrengt zoals cake of koekjes enz. Is er drank in de zaal zelf? En hoeveel kost die zaalSaartje schreef:Eigenlijk wilden we alleen maar broodjes regelen als we pas in de namiddag zouden starten, maar nu zouden we al om 10.30u starten. Dus misschien is het inderdaad een beetje "extra" werk om dan nog broodjes te voorzien.
Wat denken jullie? Uiteindelijk hebben we nog wel tijd genoeg om dat 'cateringprobleem' te regelen, he?![]()
![]()
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ben helemaal vergeten om je te antwoorden NatalieNatalie schreef:frieda als je problemen hebt om er te geraken, ik kan je eventueel wel halen en brengen hoor
groetjes
natalie

maar als het tegen vier uur afgelopen is dan kan patje me halen hoor.
erg lief dat je het hebt aangeboden.
saartje voor die demontstratie ik weet niet meer of ik je een pbtje gestuurd

liefs frietje

kralengek
Oh oh, dit had ik allemaal gemist, zou ook graag de meeting overdag zien, als het donker word dan val ik meteen in slaap
en dan word het zo moeilijk thuiskomen
Zelf brood meenemen lijkt mij het beste en wat die lekkere dingen betreft, dat houden we erin, leuk toch als iedereen wat anders meeneemt, alhoewel we vorige keer wel veel over hielden.

Zelf brood meenemen lijkt mij het beste en wat die lekkere dingen betreft, dat houden we erin, leuk toch als iedereen wat anders meeneemt, alhoewel we vorige keer wel veel over hielden.

Groetjes Conny
Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!
Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: