En, hoe vonden jullie het?
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik ben heel eventjes geweest, voordat ik moest rennen naar de workshop die ik moest geven. Die aanvraag heb ik geaccepteerd toen bleek dat de officiële meeting niet zou doorgaan, en ja, dan kan ik hem niet afzeggen als er toch nog een alternatieve meeting wordt georganiseerd.Sandra schreef:Esther, volgende keer moet je wel zorgen dat je ook kan hoor, zonde dat je er niet was.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
Caroline, even voor jouw informatie: het is wèl een (kleine) kerk, alleen een moderne versie. En jij ziet de echte kerk nooit omdat die ruimte is afgesloten. Wij gebruiken alleen de hal en 1 of 2 vergaderzaaltjes.Caatje schreef:ik vond het echt leuk hoor. Lekker knus zo met zijn alle bij elkaar, beter dan in zo grote kerkwat eigen geen kerk is. En in de auto was het ook echt TOPPIE
Die deur dan die niet dicht ging

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
Hier een nóg latere reactie want ik was als een dood vogeltje gisteravond!
Vond het ook erg gezellig enne ... 't paste precies!
Hee ... 'ouwe' Romantica ... wat heb je de foto's al vlot er op gezet en met leuke bijschriften ... hartstikke leuk! Dank je wel!
Trouwens CJ ... nou ben ik ook wel nieuwsgierig ... niet naar dat geroddel natuurlijk ... neeee ... naar jullie evaluatie in de auto! Ben ik nou in het echt eh ... nou?

Hee ... 'ouwe' Romantica ... wat heb je de foto's al vlot er op gezet en met leuke bijschriften ... hartstikke leuk! Dank je wel!

Trouwens CJ ... nou ben ik ook wel nieuwsgierig ... niet naar dat geroddel natuurlijk ... neeee ... naar jullie evaluatie in de auto! Ben ik nou in het echt eh ... nou?

Groetjes Wendy
Leuke fotoos, Inge. Grappig gedaan die uitgescheurde hoofden foto.
Fijn dat tot nu toe niemand is begonnen over mijn 4 kapotte naalden
(met dank aan Conny en Mayra voor de extra naald)
En nogmaals Samira en CJ bedankt.
Vond het erg gezellig
En CJ, hoe was ik in het echt. Hetzelfde of anders?
Fijn dat tot nu toe niemand is begonnen over mijn 4 kapotte naalden

En nogmaals Samira en CJ bedankt.
Vond het erg gezellig
En CJ, hoe was ik in het echt. Hetzelfde of anders?

groetjes
Sonja
Sonja
O Inge, wat een ontzettend leuke foto's: hartelijk bedankt !! Wat zijn dit soort 'feestjes' toch leuk: ik geniet er drie keer van, eerst de voorpret, dan de pret zelf, en nu de napret.
Mijn foto's komen zo ook, alleen ben ik er niet zo erg handig in: ik ben er al een uurtje mee bezig, en nog staan ze niet allemaal op ImageShack...
Mijn foto's komen zo ook, alleen ben ik er niet zo erg handig in: ik ben er al een uurtje mee bezig, en nog staan ze niet allemaal op ImageShack...

Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
cakira schreef:Hèe oudje, leuke foto`s! heb je gaaf gedaan
Dank je kind, dit oudje kan nog wel wat he,

Laatst gewijzigd door Romantica op zo 22 okt 2006 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
sonja86 schreef:Inge Hoezo ouwe taart
Eh... nou, ehh...ik werd een beetje gepest door Karen, die noemde me telkens ouwe taart. Ben gewoon wat ouder dan haar, snik snik.
Maar het zijn allemaal maar geintjes hoor. Gelukkig kan ik wel wat hebben.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat