Kralenmeeting was leuk!!! :-D
hahahahahahaa ja hennie neemt ons zeker in de maling! 
maar annemieke, als ik naar je bericht kijkt lijkt het goed...je hebt beginquote en eindquote. maar het kan zijn dat je bbcode heb uitgeschakeld...dat kan je bij je instellingen instellen en onderaan je bericht...denkt dat het daardoor komt. anders zou ik het ook niet meer weten.
maar annemieke, als ik naar je bericht kijkt lijkt het goed...je hebt beginquote en eindquote. maar het kan zijn dat je bbcode heb uitgeschakeld...dat kan je bij je instellingen instellen en onderaan je bericht...denkt dat het daardoor komt. anders zou ik het ook niet meer weten.
-
conny
kralenmeeting
hoi allemaal,
het was zeker gezellig zaterdag en goed geregeld allemaal, ook namens mij hartelijk bedankt voor het organiseren en de lekkere koeken. ook iedereen die tekst en uitleg gaf, vriendelijk bedankt. wat een leuke foto`s Marieke, bedankt dat je ze hebt willen maken en Marieke is je boa al af? ik dacht dat ik het wist maar toen ik er eenmaal aan begon kwam ik toch anders uit dan de bedoeling was, moet ik toch maar eens goed voor gaan zitten.
groetjes Conny
het was zeker gezellig zaterdag en goed geregeld allemaal, ook namens mij hartelijk bedankt voor het organiseren en de lekkere koeken. ook iedereen die tekst en uitleg gaf, vriendelijk bedankt. wat een leuke foto`s Marieke, bedankt dat je ze hebt willen maken en Marieke is je boa al af? ik dacht dat ik het wist maar toen ik er eenmaal aan begon kwam ik toch anders uit dan de bedoeling was, moet ik toch maar eens goed voor gaan zitten.
groetjes Conny
-
Gast
Zou het me nu lukken? Heb me nog even niet ingelogt maar even om te proberen.sandra schreef: annemieke, als ik naar je bericht kijkt lijkt het goed...je hebt beginquote en eindquote. maar het kan zijn dat je bbcode heb uitgeschakeld...dat kan je bij je instellingen instellen en onderaan je bericht...denkt dat het daardoor komt. anders zou ik het ook niet meer weten.
Groetjes Annemieke
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
om te quote hoef je niks anders te doen dan op de button QUOTE te drukken 1 malig en dan staat het netjes in je bericht!! of ben ik nu blond?Annemieke schreef:Toch maar ingelogt en verdorie weer niet gelukt.
Ik geef het bij deze officieel op. En ik heb toch wel op dat BBCode gelet hoor Sandra.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
nee ik weet het zeker Annemiek!! Je hoeft alleen op de button quote te drukken als je een message wil beantwoorden dus niet eerst reply en dan QUOTE nee ga naar de message waaruit je wilt quoten en druk op de button rechts op je scherm van de message en dan verschijnt het witte balkje dus dat is het enigste
wat je moet doen 
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Ik ga het ook maar eens proberen dat quoten. Is het gelukt?!?Sorceress schreef:Vreemd dan
Conny, ik heb de armband nog niet af, maar dat komt eigenlijk doordat ik met een olifantje begonnen ben & dat zo verslavend is dat dat eerst af moet komen. Maar goed, ik ben al een heel eind met de armband & ik heb ook al verzoeken gekregen om er meer te gaan maken voor mensen. Da`s wel grappig vind ik zelf
knuffel Marieke
Hahaha grappig al dat gekwoot, maar ik begin er niet aan. Ik ben namelijk blond ! Ik begin er niet aan, omdat ik dadelijk in mijn bed kruip. Ik ben een dag naar Londen geweest voor het werk, er was een perscionferentie met Richard Branson en Virgin. Ik ben doodop en moet er morgenvroeg al uit om 4u30!!!!! Dat is al binnen ettelijke uren !!!!!!!!! oh my god, ik ben gewoon een wrak morgen !!!!!!!!!
liefs
Caro
liefs
Caro