Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
-
marja!
- Bead Lover
Bericht
door marja! » ma 07 nov 2005 08:52
Als je dan tóch een eind moet rijden (en dus je benzinegeld al kwijt bent) lijken mij die laatste paar euros ook geen probleem.
Het lijkt mij prettiger om in een locatie te komen waar alles perfect is, dan dat je speciaal komt en het is het nét niet.
(Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben al twee keer geweest en ik vond het beide keren erg geslaagd

)
Ik heb dus gestemt op locatie met twee workshopruimtes.
En persoonlijk vind ik ook nog, maak er meteen 8 euro van. Naar mijn idee een heel redelijk bedrag en dan heb je iets meer speelruimte.
-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » ma 07 nov 2005 09:28
marja! schreef:En persoonlijk vind ik ook nog, maak er meteen 8 euro van. Naar mijn idee een heel redelijk bedrag en dan heb je iets meer speelruimte.
Daar heb je wat mij betreft gelijk in, maar nu komt er af en toe al commentaar op de entreeprijs omdat mensen niet (willen?) begrijpen dat het voor de zaalhuur en koek en zopie is en dus niet voor ons

.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » ma 07 nov 2005 09:30
wanneer kreeg je commentaar dan? zeker van die mensen die voor het eerst komen en voor een dubbeltje op de 1ste rij willen zitten?
kijk bv naar kreadoe beurs...daar betaal je 10,- entree en wat krijg je...niks...behalve dan een lange rij langs alle stands.
-
Saartje
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Saartje » ma 07 nov 2005 09:31
Zoals ik je zaterdag ook al zei Esther, ik denk ook persoonlijk dat de meeste mensen er niet mee inzitten om een paar eurootjes meer te betalen. Inderdaad zoals Frieda zegt, je bent al snel 1.50€ kwijt per drankje (ik heb er 5 gedronken als ik me niet vergis, dus reken maar uit). Mensen snappen ook wel dat de zaalhuur niet min is , en dat jullie het helemaal niet doen om (zoals jezelf zegt) je portemonee te spijzen...
Persoonlijk vond ik de locatie ERG goed (ben wel nooit in de vorige geweest, dus kan helemaal niet vergelijken), ook goed gelegen : ik ben er rechstreeks naartoe gereden zonder fout te rijden (ben wel trots op mezelf

)
Kralengroetjes, Saartje

-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » ma 07 nov 2005 09:36
sandra schreef:wanneer kreeg je commentaar dan? zeker van die mensen die voor het eerst komen en voor een dubbeltje op de 1ste rij willen zitten?
kijk bv naar kreadoe beurs...daar betaal je 10,- entree en wat krijg je...niks...behalve dan een lange rij langs alle stands.
Ja en ja

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » ma 07 nov 2005 09:37
Saartje schreef:Persoonlijk vond ik de locatie ERG goed (ben wel nooit in de vorige geweest, dus kan helemaal niet vergelijken), ook goed gelegen : ik ben er rechstreeks naartoe gereden zonder fout te rijden (ben wel trots op mezelf

)
Ik ben ook trots op mezelf, dat betekent dat ik het goed heb uitgelegd. Dus:

voor ons allebei!

-
coby
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door coby » di 08 nov 2005 07:58
ik ben "nog "niet geweest op jullie kralenmeetings
had geen tijd
maar jullie prijzen zijn super goedkoop hoor
ik heb wel eens meetings gehad ( van chatchannels)
en daar waren de prijzen toch wel snel zo 12 tot 15 eurootjes
en er zaten dan maar 2 drankjes bij
dus jullie zijn eg uitspringertjes

'Mijn verhalen zijn niet bizar, de werkelijkheid is bizar!' "Virginia Andrews"
groetjes coby
-
Pee
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door Pee » di 08 nov 2005 11:59
Ik vind het ook niet heel erg duur, je doet een workshop voor weinig geld, je ontmoet mense, je leert nieuwe dingen en het is gewoon leuk om een hele dag over je hobby te kunnen praten zonder dat er mensen gaan zitten zuchten....
Als je dat allemaal meetelt en het enthousiasme waarmee het geregeld word, denk ik dat mensen niet moeten zeuren, dan komen ze maar niet en is er meer ruimte voor mensen die het er wel voor over hebben!
Liefs, Petra
Just bead it!

-
Mar-JoYa
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Mar-JoYa » di 08 nov 2005 17:25
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
Lavilia
- Bead Chatter
-
Contacteer:
Bericht
door Lavilia » di 08 nov 2005 18:25
Esther schreef:marja! schreef:En persoonlijk vind ik ook nog, maak er meteen 8 euro van. Naar mijn idee een heel redelijk bedrag en dan heb je iets meer speelruimte.
Daar heb je wat mij betreft gelijk in, maar nu komt er af en toe al commentaar op de entreeprijs omdat mensen niet (willen?) begrijpen dat het voor de zaalhuur en koek en zopie is en dus niet voor ons

.
Zelfs al was er een gedeelte voor jullie, jullie doen er genoeg voor
groetjes ikke

-
frieda van dam
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door frieda van dam » di 08 nov 2005 18:40
laat die mensen toch kletsen wij weten dat het niet waar is.
ze realiseren zich niet wat er allemaal niet komt kijken om zo iets te organiseren.
voor mij mag de prijs omhoog per slot van rekening zit de drank erbij inbegrepen.
liefs frietje

kralengek
-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » di 08 nov 2005 18:49
Bedankt voor al jullie lieve en behulpzame reacties.
Als jullie tips hebben over hoe we de meeting kunnen verbeteren, aarzel dan vooral niet om het in dit topic te melden, dan kunnen Sandra en ik jullie tips meenemen in ons overleg dat we binnenkort gaan hebben.
-
frieda van dam
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door frieda van dam » di 08 nov 2005 18:53
esther wat valt er nog te verbeteren het was perfect
liefs frietje

kralengek
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » di 08 nov 2005 18:53
ja ik ben ook blij dat jullie hier posten.

ikzelf had het idee dat velen niet meer zouden willen komen, want ja behalve entree ben je ook nog reiskosten kwijt. wel leuk voor esther d'r moeder om te weten dat de drinken en eten zo wordt gewaardeerd.

-
Dieuwertje
- Bead Fan
-
Contacteer:
Bericht
door Dieuwertje » wo 09 nov 2005 08:09
Hoi Hoi,
Ik heb de nieuwe lokatie helaas niet mogen bewonderen maar ik ben het met een aantal voorgaande berichten helemaal eens.
Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen om iets extra te betalen zodat er op een nog prettigere manier workshops gevolgd kunnen worden.
Wat je eventueel zou kunnen over wegen is om iets minder te vragen en de mensen consuptie bonnen te geven voor 2 drankjes en dan voor ieder volgend drankje een bijdrage van 50 euro cent.
Mocht je daar eventueel iets aan verdienen kan je dat weer voor een volgende meeting gebruiken.

Groetjes,
Dieuwertje