datum 6e kralenmeeting is bekend

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » vr 14 okt 2005 16:12

hihihihihihi :D
eyes are the windows of your soul

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 14 okt 2005 16:16

joyas schreef:We betalen ook zaalhuur :wink:
...en koffie/thee/fris en koek/cake/snoep :wink: , dit is (zo lang de voorraad strekt :lol: ) allemaal bij de prijs inbegrepen.

Als je plaats hebt bij een van de workshops (dit kan je zien bij het aanmelden hiervoor) dan betaal je het verschuldigde bedrag van die bepaalde workshop voor aanvang van de workshop aan de persoon die de workshop geeft. De 4,50 per persoon die je vantevoren aan mij moet overmaken is bestemd voor de zaalhuur en koek en zopie.

@Nathalie: we hebben het liefst zo veel mogelijk aanmeldingen (en dus betalingen) vantevoren zodat we zelf niets hoeven voor te schieten, maar het is niet erg als er een enkeling is die op de dag zelf alsnog besluit om te komen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » vr 14 okt 2005 17:30

en dat ook ja :wink: hihihihihi
eyes are the windows of your soul

nathalie_25
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » vr 14 okt 2005 17:32

Okee dank jullie wel voor de antwoorden! Dan zien jullie vanzelf wel of ik kom. Ik ga mijn best doen om te komen, lijkt me onwijs gezellig!

nathalie_25
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » do 27 okt 2005 21:05

Helaas, ik kan toch niet komen, heb een workshop die dag. En mijn zus en zwa vieren ook nog eens hun verjaardag dus ik moet mezelf al in tweeën delen :? .
Wie weet volgende keer dan maar weer,.... Heel veel plezier in elk geval!!!

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » do 27 okt 2005 22:36

Jammer Nathalie. Is er ergens een lijst van wie er komen, of kan dat naar de personen gestuurd worden?

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 28 okt 2005 06:23

ja dat zou leuk zijn als we wisten wie er allemaal komen :lol:
liefs frietje :wink:
kralengek

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » vr 28 okt 2005 10:00

Er is een sieradenbeurs in de Janskerk op 5 november, na de meeting kun je dus nog even naar de beurs :P :P
groetjes ikke
Afbeelding

isa
Bead Interested

Bericht door isa » vr 28 okt 2005 23:10

Kan helaas ook niet, ga naar een concert van Frans Bauer. Natuurlijk ook erg gezellig :lol:
Hoop er volgende keer bij te kunnen zijn!
Groetjes van Isa

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » za 29 okt 2005 01:22

frieda van dam schreef:ja dat zou leuk zijn als we wisten wie er allemaal komen :lol:
liefs frietje :wink:
Ik begrijp dat dat er niet in zit Sandra/ Esther?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 29 okt 2005 07:55

nou op zich houden wij natuurlijk bij wie er komen, maar velen komen nooit op het forum. en ik vraag me af of zij het leuk zouden vinden als we de namen vermelden op het forum, je weet het nooit met al die mensen met behoefte aan privacy.
anders starten jullie een topic waar iedereen die komt haar naam post? dan maken jullie vanzelf jullie lijstje. :)

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » za 29 okt 2005 08:21

Goh, veel mensen die nooit op het forum komen? Ik dacht dat het een meeting van forummensen vooral was.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 29 okt 2005 09:03

Armande schreef:Goh, veel mensen die nooit op het forum komen? Ik dacht dat het een meeting van forummensen vooral was.
Is ook zo, maar er zijn veel mensen die wel altijd het forum meelezen maar niet zijn aangemeld en dus nooit een reactie (kunnen) plaatsen. En verder heb je nog de mensen die Sandra's nieuwsbrief ontvangen en nieuwsgierig zijn naar wat zo'n meeting inhoudt. (En die zie je vervolgens nooit meer terug :wink: omdat ze denken dat het een soort beurs is waar je vanalles kan kopen (niet dus!), alleen de "vaste" forummers zijn er iedere keer weer bij.)

Ik vind Sandra's voostel wel een goed idee, zodat we niemands privacy schenden. Als jullie zelf een topic starten (zal ik wel even doen) dan kan iedereen die komt en die dat wil melden haar naam daar in zetten.

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?p=236556#236556" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 29 okt 2005 13:22

chearleader chearleader chearleader chearleader chearleader chearleader chearleader

Nog even een opmerking van mijn kant: aanmelden voor de meeting kan nog steeds! De workshops zitten allemaal vol, maar omdat de meeting van zichzelf al heel gezellig is zou dat geen reden moeten zijn om je niet aan te melden voor de meeting. Dus heb je volgende week zaterdag niets te doen, meld je dan aan en kom gezellig naar de (al weer 6e) meeting! :D

chearleader chearleader chearleader chearleader chearleader chearleader chearleader

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 29 okt 2005 14:44

even opmerking over volle workshops: ik moet nog van esther horen hoeveel nog niet hebben betaald, maar er is dus kans dat er alsnog plaats over is bij workshops. er zijn helaas vaak mensen die wel aanmelden en niet betalen, of die zelfs niet komen opdagen. dus aanmelden voor workshop kan nog steeds, je komt dan op reservelijst. kan niet garanderen dat je dan ook mee kan doen, maar rond woensdag/donderdag mail ik final volgordelijst, en dan heb je dus meer zekerheid of je wel/niet mee kan doen.

Gesloten