datum 6e kralenmeeting is bekend
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
...en koffie/thee/fris en koek/cake/snoepjoyas schreef:We betalen ook zaalhuur
Als je plaats hebt bij een van de workshops (dit kan je zien bij het aanmelden hiervoor) dan betaal je het verschuldigde bedrag van die bepaalde workshop voor aanvang van de workshop aan de persoon die de workshop geeft. De 4,50 per persoon die je vantevoren aan mij moet overmaken is bestemd voor de zaalhuur en koek en zopie.
@Nathalie: we hebben het liefst zo veel mogelijk aanmeldingen (en dus betalingen) vantevoren zodat we zelf niets hoeven voor te schieten, maar het is niet erg als er een enkeling is die op de dag zelf alsnog besluit om te komen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
nou op zich houden wij natuurlijk bij wie er komen, maar velen komen nooit op het forum. en ik vraag me af of zij het leuk zouden vinden als we de namen vermelden op het forum, je weet het nooit met al die mensen met behoefte aan privacy.
anders starten jullie een topic waar iedereen die komt haar naam post? dan maken jullie vanzelf jullie lijstje.
anders starten jullie een topic waar iedereen die komt haar naam post? dan maken jullie vanzelf jullie lijstje.
- Bead Monster
- Contacteer:
Is ook zo, maar er zijn veel mensen die wel altijd het forum meelezen maar niet zijn aangemeld en dus nooit een reactie (kunnen) plaatsen. En verder heb je nog de mensen die Sandra's nieuwsbrief ontvangen en nieuwsgierig zijn naar wat zo'n meeting inhoudt. (En die zie je vervolgens nooit meer terugArmande schreef:Goh, veel mensen die nooit op het forum komen? Ik dacht dat het een meeting van forummensen vooral was.
Ik vind Sandra's voostel wel een goed idee, zodat we niemands privacy schenden. Als jullie zelf een topic starten (zal ik wel even doen) dan kan iedereen die komt en die dat wil melden haar naam daar in zetten.
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?p=236556#236556" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:

Nog even een opmerking van mijn kant: aanmelden voor de meeting kan nog steeds! De workshops zitten allemaal vol, maar omdat de meeting van zichzelf al heel gezellig is zou dat geen reden moeten zijn om je niet aan te melden voor de meeting. Dus heb je volgende week zaterdag niets te doen, meld je dan aan en kom gezellig naar de (al weer 6e) meeting!

even opmerking over volle workshops: ik moet nog van esther horen hoeveel nog niet hebben betaald, maar er is dus kans dat er alsnog plaats over is bij workshops. er zijn helaas vaak mensen die wel aanmelden en niet betalen, of die zelfs niet komen opdagen. dus aanmelden voor workshop kan nog steeds, je komt dan op reservelijst. kan niet garanderen dat je dan ook mee kan doen, maar rond woensdag/donderdag mail ik final volgordelijst, en dan heb je dus meer zekerheid of je wel/niet mee kan doen.