Ben mijn stem al aan het opwarmen om jullie eventueel te verblijden met mijn goddelijke stem
Kralenmeeting 8 maart
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Goh, als ik iedereen zo hoor / lees, kan de NS beter extra stevige treinen laten rijden voor alle rotzooi die we mee gaan nemen!!!!! Heb r echt heel veel zin in, al is het alleen maar om te zien welke gezichten er schuil gaan achter al die kwebbeltantes....
Sandra, is het geen goed idee om de rubriek kletspraat onder te verdelen in een stuk of 16 andere categorien bv: Slap geklets, nuttig geklets, geklets over vriendjes i.c.m kralenhobbie, Wat hebben we deze week gedaan geklets, mijn nieuwste creatie geklets, enzovoort! Als het zo door gaat dan zit die rubriek na een maand al zo propvol....
Wel grappig, het is eigenlijk net een dagboek die je aan het bijhouden bent, maar dan een dagboek die 10 voudig antwoordt, hahahaha.
Groetjes Kimmie
Sandra, is het geen goed idee om de rubriek kletspraat onder te verdelen in een stuk of 16 andere categorien bv: Slap geklets, nuttig geklets, geklets over vriendjes i.c.m kralenhobbie, Wat hebben we deze week gedaan geklets, mijn nieuwste creatie geklets, enzovoort! Als het zo door gaat dan zit die rubriek na een maand al zo propvol....
Wel grappig, het is eigenlijk net een dagboek die je aan het bijhouden bent, maar dan een dagboek die 10 voudig antwoordt, hahahaha.
Groetjes Kimmie
goed idee !
Ja, goed idee...ik ga me binnenkort eentje kopen (digitale) en hoop tegen dan te weten hoe het ding werkt...
Caro
Caro
I am an bead and juwel-addict !!!
Hm.... ik hou wel van dat geklets. Maar volgens mij komt dat nu ook zo ongeveer overal terecht. Ik heb trouwens al enorm veel zin in de meeting. Al moet ik heel eerlijk zijn & zeggen dat ik op dit moment nog net ietsje meer zin in wintersport heb!!! Ga over een weekje weg. Kan bijna niet wachten. Neem wel m`n kralen mee, voor die lange avonden met sneeuwstormen waarop je niks anders te doen hebt.
knuffel Marieke
knuffel Marieke
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Foto's
Hallekes,
Ik hou ook niet zo van foto's.
Als iemand een foto van mij wil maken dan krijg ik altijd zwaar de neiging om gekke bekken te trekken. hihi!
Marlies
Ik hou ook niet zo van foto's.
Als iemand een foto van mij wil maken dan krijg ik altijd zwaar de neiging om gekke bekken te trekken. hihi!
Marlies
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
foto's 8 maart
Beste kralenfans, ik (Esther) wil NIET op de foto (dat meen ik heel serieus).sandra schreef:ik ga ook sowieso foto?s maken en die komen ook op internet!! nou maar hopen dat daar niemand tegen is....
Ik vind het echt helemaal niet leuk om op de foto of film te gaan, vroeger als kind vond ik er al niets aan en nu nog steeds niet, dus ik hoop dat iedereen die op 8 maart foto's gaat maken dat wil respecteren.
Ik sta ook nooit op vakantiefoto's, en dat wil best wat zeggen denk ik. Dus....geen foto's van Esther a.u.b.
(Misschien vinden jullie dat ik overdreven reageer, maar ik wil het echt niet.)
-
Gast
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Hoi Marike,Marike schreef:Tjemig...niet zo heel slim: vergeten in te loggen...
Vorige berichtje dus van mij he.
Enne...Esther, had jouw berichtje nog niet gelezen voordat ik mijn reactie gaf. Laat ik het zo stellen:
Wil heeel veel foto's zien van die dag behalve van Esther.
(zo goed?)
groeten uit het noorden
Marike
Dat lijkt me een heel goed idee. Ik zag onder jouw reactie al diverse berichtjes van meiden die heel graag op de foto willen, dus als we nou eens afspreken dat ik de foto's maak? Ik heb zelf nog geen digitale camera maar als er meiden komen die er wel een hebben en die zelf graag op de foto willen: vertel mij hoe je toestel werkt en bevorder mij tot fotograaf van de dag