Kralenmeeting 8 maart

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 11 feb 2003 19:57

Lallallalalallaaaaaaaaaaaaaaa
Ben mijn stem al aan het opwarmen om jullie eventueel te verblijden met mijn goddelijke stem :P

Kimmie
Bead Reader

Bericht door Kimmie » di 11 feb 2003 20:32

Goh, als ik iedereen zo hoor / lees, kan de NS beter extra stevige treinen laten rijden voor alle rotzooi die we mee gaan nemen!!!!! Heb r echt heel veel zin in, al is het alleen maar om te zien welke gezichten er schuil gaan achter al die kwebbeltantes....
Sandra, is het geen goed idee om de rubriek kletspraat onder te verdelen in een stuk of 16 andere categorien bv: Slap geklets, nuttig geklets, geklets over vriendjes i.c.m kralenhobbie, Wat hebben we deze week gedaan geklets, mijn nieuwste creatie geklets, enzovoort! Als het zo door gaat dan zit die rubriek na een maand al zo propvol....
Wel grappig, het is eigenlijk net een dagboek die je aan het bijhouden bent, maar dan een dagboek die 10 voudig antwoordt, hahahaha.

Groetjes Kimmie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 11 feb 2003 20:49

hahahahahhahaaha we hebben de smaak inderdaad wel te pakken he. :) anders verdeel ik het in 2 onderwerpen, kletspraat algemeen en kletspraat over creaties? alhoewel je dan wel nog meer moet denken van 'waar zal ik dit berichtje plaatsen'.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 11 feb 2003 20:53

Ja maak een soort Show and tell voor plaatjes ;) en chitchat is dan een andere :) LOL volgens mij bevalt dit forum wel beter bij iedereen :) LOL
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

caro
Bead Discoverer

goed idee !

Bericht door caro » di 11 feb 2003 21:24

Ja, goed idee...ik ga me binnenkort eentje kopen (digitale) en hoop tegen dan te weten hoe het ding werkt...

Caro
I am an bead and juwel-addict !!!

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 11 feb 2003 22:34

Hm.... ik hou wel van dat geklets. Maar volgens mij komt dat nu ook zo ongeveer overal terecht. Ik heb trouwens al enorm veel zin in de meeting. Al moet ik heel eerlijk zijn & zeggen dat ik op dit moment nog net ietsje meer zin in wintersport heb!!! Ga over een weekje weg. Kan bijna niet wachten. Neem wel m`n kralen mee, voor die lange avonden met sneeuwstormen waarop je niks anders te doen hebt. :lol:
knuffel Marieke

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 11 feb 2003 23:09

Hey kwebbeltantes, ik kan nauwelijks volgen met het forum bij te lezen, STOOOOOOOOOOOOOOOOP :? :wink:

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Foto's

Bericht door Marlies » di 11 feb 2003 23:55

Hallekes,

Ik hou ook niet zo van foto's.
Als iemand een foto van mij wil maken dan krijg ik altijd zwaar de neiging om gekke bekken te trekken. hihi!

Marlies 8)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

foto's 8 maart

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 12 feb 2003 12:27

sandra schreef:ik ga ook sowieso foto?s maken en die komen ook op internet!! nou maar hopen dat daar niemand tegen is.... :wink:
Beste kralenfans, ik (Esther) wil NIET op de foto (dat meen ik heel serieus). :evil:
Ik vind het echt helemaal niet leuk om op de foto of film te gaan, vroeger als kind vond ik er al niets aan en nu nog steeds niet, dus ik hoop dat iedereen die op 8 maart foto's gaat maken dat wil respecteren.
Ik sta ook nooit op vakantiefoto's, en dat wil best wat zeggen denk ik. Dus....geen foto's van Esther a.u.b.
(Misschien vinden jullie dat ik overdreven reageer, maar ik wil het echt niet.)

Gast

Bericht door Gast » wo 12 feb 2003 13:36

Ben helemaal jaloers op jullie!
Kan er niet bij zijn, ben nl. 9 maart jarig en 8 maart heb ik mijn feestje gepland. Woon in Groningen dus die middag heen en weer crossen is niet echt een optie. :(
Maar heel veel plezier allemaal enne...veel foto's maken, ben heeeel benieuwd.

groetjes
Marike

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » wo 12 feb 2003 13:42

Tjemig...niet zo heel slim: vergeten in te loggen...
Vorige berichtje dus van mij he.
Enne...Esther, had jouw berichtje nog niet gelezen voordat ik mijn reactie gaf. Laat ik het zo stellen:

Wil heeel veel foto's zien van die dag behalve van Esther.
(zo goed? :) )

groeten uit het noorden
Marike

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 12 feb 2003 19:43

Ik wil op elke foto :lol: :lol: :lol: Doe maar niet, dan kijkt niemand meer!
Groetjes uit het zuiden

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 12 feb 2003 21:42

ok dan ga ik 'n keer met je op de foto!!! :P :P :P

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 13 feb 2003 08:05

Marike schreef:Tjemig...niet zo heel slim: vergeten in te loggen...
Vorige berichtje dus van mij he.
Enne...Esther, had jouw berichtje nog niet gelezen voordat ik mijn reactie gaf. Laat ik het zo stellen:

Wil heeel veel foto's zien van die dag behalve van Esther.
(zo goed? :) )

groeten uit het noorden
Marike
Hoi Marike,

Dat lijkt me een heel goed idee. Ik zag onder jouw reactie al diverse berichtjes van meiden die heel graag op de foto willen, dus als we nou eens afspreken dat ik de foto's maak? Ik heb zelf nog geen digitale camera maar als er meiden komen die er wel een hebben en die zelf graag op de foto willen: vertel mij hoe je toestel werkt en bevorder mij tot fotograaf van de dag :D Dan is iedereen blij. :D

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » za 15 feb 2003 16:58

:lol: hoi allemaal ik heb ontzettend veel zin in de kralenmeeting, mijn halve huis ligt vol met kralen , maar op ??n of andere manier kom ik er niet aan toe, waarschijnlijk denk ik te moeilijk en wil ik te veel in ??n keer, in plaats dat ik er gewoon aan begin! heel graag wil ik rond leren haken en de techniek netting klinkt ook heel goed, kunnen jullie me vertellen wat ik er allemaal voor nodig heb dan kan ik dat meenemen. vast bedankt! groetjes conny

Gesloten