GOED NIEUWS OVER DE KRALENMEETING

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
kopieerapparaat

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 14 jul 2003 19:58

Er zal er best eentje in het kantoortje van de beheerder zijn want het is een buurthuis dat bij een scholencomplex hoort, maar ik denk niet dat we er gebruik van kunnen maken. Ik krijg namelijk alleen de sleutel van de toegangsdeur, niet van het kantoortje. Maar als de mensen die interesse hebben in kopietjes hun adres en een postzegel of geld geven aan de mensen die de kopietjes hebben, dan lukt dat toch ook? Sorry dat ik geen betere oplossing kan bieden.... :(

Esther

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » di 15 jul 2003 08:58

Oke Esther. Het was maar een vraagje.
Liefs Carola

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » di 15 jul 2003 09:24

Hoi Esther of iemand anders,

Zou je me iets meer kunnen vertellen over deze kralenmeeting?

Groetjes Dieuwertje
Groetjes,

Dieuwertje

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » di 15 jul 2003 09:33

Informatie over de kralenmeeting
Op zaterdag 8 maart hebben wij voor het eerst een kralenmeeting georganiseerd en omdat het een groot succes was gaan wij proberen dit 2x per jaar te herhalen. Onder 'Belevenissen van Kralen.com' kun je een verslag met foto's vinden over de eerste kralenmeeting. Ook kun je hieronder wat meer informatie over de kralenmeeting vinden.

Waar is de meeting voor bedoeld?
Ons doel is om samen een leuke middag door te brengen, elkaar te ontmoeten, sieraden aan elkaar te laten zien om inspiratie op te doen, tips uitwisselen, eventueel kralen ruilen, maar vooral gezellig samen knutselen met kralen!

Wie regelt de meeting?
De meeting wordt georganiseerd door Sandra Bouw, eigenaar van Kralen.com, en Esther Ditiecher.

Hoeveel kost de meeting?
Aan de deelname is een bijdrage verbonden voor de zaalhuur. De bijdrage bedraagt ? 3,50 per persoon, inclusief 1 kopje koffie of thee met wat lekkers. Er is een kleine bar in de zaal aanwezig waar je koffie en thee of frisdrank kunt kopen. Koffie en thee kosten ? 0,55 per kopje, frisdrank ? 1,00 per flesje. Je bent niet verplicht om van de bar gebruik te maken, maar in dat geval moet je zelf voor drinken zorgen. Ook moet je zelf een voor een lunchpakketje zorgen.

Waar wordt de meeting gehouden?
"Ons Thuis"
Richterslaan 6-50
Nieuwegein
Er is beperkte parkeergelegenheid, maar de locatie is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf Utrecht CS of winkelcentrum Cityplaza in Nieuwegein. Details hierover vind je in de routebeschrijving die je na de ontvangst van je bijdrage gemaild krijgt.

Mag iedereen zich inschrijven?
Ja, iedereen is welkom. Jong of oud, beginner of ervaren, man of vrouw, het maakt niet uit, als je maar graag met kralen knutselt en graag tips en/of idee?n uit wilt wisselen met andere kralenfans.

Mag ik ook 1 of meer vriendinnen meenemen?
Ja, dat mag. Je kan bij het inschrijfformulier aangeven hoeveel vriendinnen je mee wilt brengen. Let op: de bijdrage voor de zaalhuur is ? 3,50 per persoon.

Hoeveel mensen mogen bij de meeting aanwezig zijn?
In verband met de grootte van de zaal is het aantal plaatsen beperkt tot maximaal 40 personen. Als er al 40 mensen zijn die zich hebben ingeschreven en mocht je zelf toch willen komen, schrijf je dan alsnog in. Je wordt dan op de reservelijst gezet. Als iemand zich afmeldt (door bijvoorbeeld ziekte) dan ontvangen de mensen op de reservelijst op volgorde van binnenkomst van de aanmelding zo snel mogelijk bericht, zodat zij alsnog kunnen deelnemen aan de meeting.

Mag ik ook artikelen verkopen tijdens de meeting?
Nee, er mogen geen artikelen verkocht worden tijdens de meeting, dit omdat de locatie niet verhuurd mag worden voor zakelijke doeleinden. We moeten hier helaas streng in zijn, als er iemand is die naar de meeting komt met het doel om dingen te verkopen dan moeten we (Sandra en Esther) je helaas de toegang tot de meeting ontzeggen.

Wat gebeurt er als ik voor de meeting heb betaald en niet aanwezig kan zijn?
Mocht je onverwachts niet aanwezig kunnen zijn bij de meeting dan moet dat uiterlijk de woensdagavond voor de meeting (woensdag 10 september) via telefoon (023-5629917) of e-mail gemeld worden aan zowel Sandra als Esther. Je bijdrage zal dan teruggestort worden op je rekening, dus vergeet niet om je rekeningnummer en adres door te geven bij je afmelding. Door het op tijd te melden kunnen mensen die op de reservelijst staan alsnog meedoen aan de meeting. Als je later dan woensdag 10 september afzegt dan wordt er geen geld teruggestort.
Liefs Carola

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » di 15 jul 2003 09:37

Hallo Carola,

Bedankt voor de informatie.

Ben jij er de vorige keer ook bij geweest?
Kan je misschien vertellen hoe het was?

Groetjes Dieuwertje
Groetjes,

Dieuwertje

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » di 15 jul 2003 10:13

Hoi,

Ik ben er inderdaad vorige keer ook bij geweest. Het was erg gezellig. Je leert veel mensen kennen en je ziet een hoop ideeen. Erg leerzaam dus. Sommige hadden wat kralen bij om te verkopen en iedereen had erg veel kralen en sieraden bij om ze aan iedereen te laten zien. Het was dus erg gezellig.
Liefs Carola

Peetie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Peetie » di 15 jul 2003 11:53

Esther,

dank voor je mail met de bevestiging.... helaas kan ik de bijlage met de routebeschrijving niet openen... Zou je me die nogmaals willen mailen? Wellicht in een ander bestandstype ofzo?

Groetjes, Petra de Goede
Afbeelding

marieken
Bead Discoverer
Contacteer:

Hellupie

Bericht door marieken » di 15 jul 2003 13:08

Hallo Allen,

Nog even een vraagje. Ik heb een tijdje al de mailtjes niet zo bekeken. Nu zag ik de kralenmeeting op 20 september. Dat was toch eerst op 13 september????

Tweede vraag. Hoe kan ik mij opgeven en waar vul ik wat in etc. etc.

Het lijkt me heel erg gaaf om naar de kralenmeeting te gaan.

Ik kom uit de buurt van Zwolle. Zijn er meer mensen uit deze regio??? Dan kunnen we gezamelijk rijden. Leer je alvast mensen kennen en is wel zo gezellig.

Tot horens,
Groetjes Marieke

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

diverse antwoorden op vragen kralenmeeting

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 15 jul 2003 20:04

Beste allemaal,

Ik zag verschillende vragen over de kralenmeeting op het forum, en ik geloof dat Carola (maar ik heb niet goed op de naam gelet) een heel stuk tekst geplaatst heeft. Een deel daarvan klopt nog steeds maar een deeltje niet meer, ik heb namelijk een andere locatie (ook in Nieuwegein) gevonden zodat we meer mensen kwijt kunnen, want we zitten allang over het maximum heen dat in Ons Thuis terecht kan. Meer info hierover staat in de bevestiging die jullie ontvangen nadat ik jullie bijdrage op mijn giro gestort heb gekregen.

Vorige keer waren er inderdaad mensen die een paar (dus NIET hele bakken vol) kralen bij zich hadden om te ruilen of te verkopen. Ruilen mag, maar de zaal mag alleen gebruikt worden voor niet-commerciele doeleinden, dus verpest het a.u.b. niet voor een ander door te komen met de bedoeling om je hele kralenvoorraad of sieradenvoorraad te verkopen. Bovendien is daar geen ruimte voor, we hebben de tafels en ruimte hard nodig voor alle deelnemers. Dus nogmaals, RUILEN of HELE KLEINE HOEVEELHEDEN kralen verkopen mag, maar denk niet dat het een soort beurs is want dat is NIET het geval. Als je toch met een hele voorraad komt met de bedoeling om te verkopen, dan moeten we (Sandra en ik) je helaas de toegang tot de meeting ontzeggen, want anders moet iedereen de ruimte verlaten en is de meeting meteen afgelopen omdat de ruimte daar niet voor verhuurd mag worden. (Sorry dat ik zo streng ben of misschien erg bot overkom, maar daar is de meeting gewoon niet voor bedoeld. Als je dat wel wilt dan moet je bijvoorbeeld naar een beurs, rommelmarkt of jaarmarkt gaan, bij onze meeting kan en mag het niet.)

Voor degenen die al een bevesting hebben ontvangen maar de routebeschrijving (is gezipt) niet kunnen openen: stuur me a.u.b. een mailtje naar mijn priveadres, dan stuur ik de beschrijving nog een keer naar je toe. Mijn adres is e.ditiecher@wanadoo.nl

Aanmelden: Op de welkomstpagina van Sandra's site staat meer informatie over de meeting. Je kunt je hier ook meteen aanmelden via het formulier. Vind je hier niet de informatie die je zoekt, stuur dan a.u.b. een berichtje naar kralenmeeting@kralen.com, dan krijg je zo snel mogelijk aanvullende informatie van Sandra en/of mij.

Zijn er verder nog vragen, aarzel dan niet om ze te stellen. Ik zal mijn best doen om ze zo snel en zo goed mogelijk te beantwoorden. Je mag ze stellen op het forum zodat iedereen het kan lezen, of je vraag richten aan kralenmeeting@kralen.com. In het laatste geval zien alleen Sandra en ik je vraag.

Groetjes,

Esther

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Re: Hellupie

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 15 jul 2003 20:06

marieken schreef:Hallo Allen,

Nog even een vraagje. Ik heb een tijdje al de mailtjes niet zo bekeken. Nu zag ik de kralenmeeting op 20 september. Dat was toch eerst op 13 september????

Tweede vraag. Hoe kan ik mij opgeven en waar vul ik wat in etc. etc.

Het lijkt me heel erg gaaf om naar de kralenmeeting te gaan.

Ik kom uit de buurt van Zwolle. Zijn er meer mensen uit deze regio??? Dan kunnen we gezamelijk rijden. Leer je alvast mensen kennen en is wel zo gezellig.

Tot horens,
Groetjes Marieke
De meeting is op zaterdag 13 september, vanaf ongeveer 10.00 uur tot ongeveer 17.00 uur. Tussen die 2 tijdstippen is iedereen die zich opgegeven en betaald heeft vrij om te komen en gaan wanneer ze wil.

Esther

Gesloten