Beste allemaal,
Ik zag verschillende vragen over de kralenmeeting op het forum, en ik geloof dat Carola (maar ik heb niet goed op de naam gelet) een heel stuk tekst geplaatst heeft. Een deel daarvan klopt nog steeds maar een deeltje niet meer, ik heb namelijk een andere locatie (ook in Nieuwegein) gevonden zodat we meer mensen kwijt kunnen, want we zitten allang over het maximum heen dat in Ons Thuis terecht kan. Meer info hierover staat in de bevestiging die jullie ontvangen nadat ik jullie bijdrage op mijn giro gestort heb gekregen.
Vorige keer waren er inderdaad mensen die een paar (dus NIET hele bakken vol) kralen bij zich hadden om te ruilen of te verkopen.
Ruilen mag, maar de zaal mag alleen gebruikt worden voor niet-commerciele doeleinden, dus verpest het a.u.b. niet voor een ander door te komen met de bedoeling om je hele kralenvoorraad of sieradenvoorraad te verkopen. Bovendien is daar geen ruimte voor, we hebben de tafels en ruimte hard nodig voor alle deelnemers. Dus nogmaals,
RUILEN of HELE KLEINE HOEVEELHEDEN kralen verkopen mag, maar denk niet dat het een soort beurs is want dat is NIET het geval.
Als je toch met een hele voorraad komt met de bedoeling om te verkopen, dan moeten we (Sandra en ik) je helaas de toegang tot de meeting ontzeggen, want anders moet iedereen de ruimte verlaten en is de meeting meteen afgelopen omdat de ruimte daar niet voor verhuurd mag worden. (Sorry dat ik zo streng ben of misschien erg bot overkom, maar daar is de meeting gewoon niet voor bedoeld. Als je dat wel wilt dan moet je bijvoorbeeld naar een beurs, rommelmarkt of jaarmarkt gaan, bij onze meeting kan en mag het
niet.)
Voor degenen die al een bevesting hebben ontvangen maar de routebeschrijving (is gezipt) niet kunnen openen: stuur me a.u.b. een mailtje naar mijn priveadres, dan stuur ik de beschrijving nog een keer naar je toe. Mijn adres is
e.ditiecher@wanadoo.nl
Aanmelden: Op de welkomstpagina van Sandra's site staat meer informatie over de meeting. Je kunt je hier ook meteen aanmelden via het formulier. Vind je hier niet de informatie die je zoekt, stuur dan a.u.b. een berichtje naar
kralenmeeting@kralen.com, dan krijg je zo snel mogelijk aanvullende informatie van Sandra en/of mij.
Zijn er verder nog vragen, aarzel dan niet om ze te stellen. Ik zal mijn best doen om ze zo snel en zo goed mogelijk te beantwoorden. Je mag ze stellen op het forum zodat iedereen het kan lezen, of je vraag richten aan
kralenmeeting@kralen.com. In het laatste geval zien alleen Sandra en ik je vraag.
Groetjes,
Esther