Datum 5e kralenmeeting is bekend!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Caatje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Caatje » zo 26 sep 2004 13:00

Ja ik kom ook weer :) :) Het is nog wel heel veel nachtjes :ZZ: voor het zover is. Eerst gaan we ff lekker kralenshoppen in Amsterdam ik verheug me er nu al op :feest: :-DD
Groetjes van Caroline
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 26 sep 2004 20:25

heb ik nog even om me over mijn alleen-reizen-wil-ik-niet-manie heen te zetten, hoop dat het dit mietje gaat lukken.... :? :roll: :oops: of ik moet nog iemand hier in de buurt aan steken, kan die mee :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 26 sep 2004 20:35

Ben er zeker weer bij, als ik niet moet werken :D :!:
Groetjes Ellen.

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 26 sep 2004 21:17

ik ook!!!!
liefs,

Naomi

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 26 sep 2004 22:30

Mar-JoYa schreef:heb ik nog even om me over mijn alleen-reizen-wil-ik-niet-manie heen te zetten, hoop dat het dit mietje gaat lukken.... :? :roll: :oops: of ik moet nog iemand hier in de buurt aan steken, kan die mee :D
dan moet je juist komen! :P het is 's weekends = vast druk in de trein, dus niet eng alleen in de trein. het is overdag = niet donker en de enge mensen liggen dan nog in hen nest. en op de heenweg zit je alleen te denken 'hoe zal de meeting zijn' en op de terugweg zit je alleen te denken 'oh ik moet dat eens gaan maken en dat ook, waar zal ik mee beginnen'. :P

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 27 sep 2004 05:39

Mar-JoYa schreef:heb ik nog even om me over mijn alleen-reizen-wil-ik-niet-manie heen te zetten, hoop dat het dit mietje gaat lukken.... :? :roll: :oops: of ik moet nog iemand hier in de buurt aan steken, kan die mee :D
Je mag anders wel een van je ouders meebrengen hoor ( :wink: ), doet Lisa ook. Papa John is een trouwe bezoeker van de kralenmeetings (en stiekem heeft hij het nog best naar zijn zin ook, de hele dag tussen al die meiden :D , h? John? :D :lol: ).

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 27 sep 2004 08:15

Ja maar als het goed is reis Lisa volgende keer met ons mee ;) en dan kan John lekker zijn eigen dingen gaan doen ;) tot hij Lisa moet afhalen bij de trein ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 27 sep 2004 08:53

Ik vind het keileuk van hem dat ie met zijn dochter mee gaat! Keek er al van op dat er een man was.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » ma 27 sep 2004 14:01

Esther schreef:zaterdag 16 april 2005

Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mijn agenda gaat nog niet zover.
Heb op het moment een jaar agenda maar heb al meerdere keren gewisseld tussen een jaar en een school agenda.
Denk dat ik maar eens bij de Hema ga kijken of er al nieuwe jaar agenda's zijn.

pssssssssssst heb het stiekum achter in mijn agenda gekliedert.
Groetjes,

Dieuwertje

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 27 sep 2004 14:03

Pee schreef:Ik vind het keileuk van hem dat ie met zijn dochter mee gaat! Keek er al van op dat er een man was.
was al de 3de keer dat ze kwamen, schattig he. :)

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 27 sep 2004 14:04

sandra schreef:
dan moet je juist komen! :P het is 's weekends = vast druk in de trein, dus niet eng alleen in de trein. het is overdag = niet donker en de enge mensen liggen dan nog in hen nest. en op de heenweg zit je alleen te denken 'hoe zal de meeting zijn' en op de terugweg zit je alleen te denken 'oh ik moet dat eens gaan maken en dat ook, waar zal ik mee beginnen'. :P
Het gaat juist om al die enge mensen die er wel zijn....en dan zie ik me al helemaal in de verkeerde trein zitten of het verkeerde stuk en samen lig je dan in een deuk, maar alleen :cry: Ren? had het er al over dat ie de volgende keer misschien wel mee ging want Nieuwegein had wel een mooi winkelcentrum :? ( en dat voor een man :shock: ) dussssss het staat in ieder geval in mijn agenda. Binnen komen doe ik dan wel weer liever alleen, dan hoef ik me niet steeds om iemand te bekommeren, maar kan ik jullie de oren van het hoofd beppen :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 27 sep 2004 14:07

overdag vallen de enge mensen echt wel mee hoor, die liggen dan zeker nog te slapen ofzo. ;) ik vind het ook eng hoor, als ik bv 's avonds naar almere moet, vind dat er dan echt allerlei 'troep' rondhangt. maar overdag valt dat reuze mee. dan zie je moeders met kinderen en oma's, en soms kan je dan nog gezellig praatje maken ook. :)
maar wel goed idee, van rene. :applaus:

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 27 sep 2004 14:12

sandra schreef:overdag vallen de enge mensen echt wel mee hoor, die liggen dan zeker nog te slapen ofzo. ;) ik vind het ook eng hoor, als ik bv 's avonds naar almere moet, vind dat er dan echt allerlei 'troep' rondhangt. maar overdag valt dat reuze mee. dan zie je moeders met kinderen en oma's, en soms kan je dan nog gezellig praatje maken ook. :)
Moet ook gewoon maar eens een grote meid worden denk ik :wink: of me minder druk maken om wat anderen wel niet van me zullen denken :roll:

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » di 28 sep 2004 00:04

Mar-JoYa schreef:
sandra schreef:overdag vallen de enge mensen echt wel mee hoor, die liggen dan zeker nog te slapen ofzo. ;) ik vind het ook eng hoor, als ik bv 's avonds naar almere moet, vind dat er dan echt allerlei 'troep' rondhangt. maar overdag valt dat reuze mee. dan zie je moeders met kinderen en oma's, en soms kan je dan nog gezellig praatje maken ook. :)
Moet ook gewoon maar eens een grote meid worden denk ik :wink: of me minder druk maken om wat anderen wel niet van me zullen denken :roll:
Ik heb een goede tip voor je als je bang bent wat mensen van je denken. Bekijk elke situatie alsof je door een camera kijkt. Dus je "registreert" maar trekt er geen conclusies uit. Op die manier wordt het veel rustiger voor je. Voel je je op een bepaalde manier ge?ntimideerd, rek je zelf dan uit. Maak je lang, denk alsof er een touwtje aan je hoofd zit. Rug recht en rustig door je buik ademhalen. Veel mensen lopen in elkaar gezakt, willen zich kleiner maken. Door je houding recht te maken, lijk je langer en zal je minder snel ge?ntimideerd worden.

Het gaat je zeker lukken.
liefs,

Naomi

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » di 28 sep 2004 15:55

Het gaat je zeker lukken joh :wink: . Ik moet nu dagelijks met de trein van hengelo naar Enschede dat is 10 minuten ongeveer, in het begin vond ik het ook eng omdat ik net van de middelbare school was. Maar nu vind ik het echt leuk :D je bent gewoon een dagje weg. Ik hoop dat je op de meeting komt en dat je een prettig reis hebt :wink: . Ik kom ook zeker weten

Gesloten