Vertel!!! Hoe was het??????
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
hahahahahahha, nou na vandaag weet ik het ook niet meer hoor.
Ben pas net een kwartiertje thuis. Hebben de rest van de dag bij mijn schoonouders gezeten. Lekker met mijn benen (poeh, die deden zeer!) op de bank alvast begonnen met kettelen met de kralen die ik van Ria gekocht had. Had er leuke blauwe rocailles bij Ria! Alleen het topje van de hanger is afgebroken
Had hem ook geketteld en wilde het ketteldraad een beetje krombuigen om hem mooi te laten hangen. Met welke lijm kan ik het het beste lijmen, denk je? anders plak ik er een kralenkapje overheen met een nietstift. Zie je er ook niets meer van
Vond het een hele geslaagde dag. Moet alleen zeggen dat er v??l langs me heen is gegaan. Volgende keer geen workshop volgen en daarna ook nog geven voor mij. Blijft bijna geen tijd over om kennis met anderen te maken op die manier. Maar degenen die ik ff kort heb meegemaakt, vond ik leuk om zo te leren kennen. En er zijn een hoop mooie dingen gemaakt!!!!!!
Ben pas net een kwartiertje thuis. Hebben de rest van de dag bij mijn schoonouders gezeten. Lekker met mijn benen (poeh, die deden zeer!) op de bank alvast begonnen met kettelen met de kralen die ik van Ria gekocht had. Had er leuke blauwe rocailles bij Ria! Alleen het topje van de hanger is afgebroken

Vond het een hele geslaagde dag. Moet alleen zeggen dat er v??l langs me heen is gegaan. Volgende keer geen workshop volgen en daarna ook nog geven voor mij. Blijft bijna geen tijd over om kennis met anderen te maken op die manier. Maar degenen die ik ff kort heb meegemaakt, vond ik leuk om zo te leren kennen. En er zijn een hoop mooie dingen gemaakt!!!!!!

liefs,
Naomi
Naomi
Ik ben ook net terug.... nog ff verder gereisd naar Anastacia in Ahoy was ook geweldig! Ben nu wel kapot hoor!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad! Leuk om al die gezichten te zien in real life!
Leuke kralen gemaakt bij Ria die ik idd in de Metro nog tegen kwam, grappig hoor!
En mijn eerste jasseronarmband met (heel) veel hulp van Miekel.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad! Leuk om al die gezichten te zien in real life!
Leuke kralen gemaakt bij Ria die ik idd in de Metro nog tegen kwam, grappig hoor!
En mijn eerste jasseronarmband met (heel) veel hulp van Miekel.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
wel je foto veranderen binnenkort heNaomi schreef:hahahahahahha, nou na vandaag weet ik het ook niet meer hoor.
Ben pas net een kwartiertje thuis. Hebben de rest van de dag bij mijn schoonouders gezeten. Lekker met mijn benen (poeh, die deden zeer!) op de bank alvast begonnen met kettelen met de kralen die ik van Ria gekocht had. Had er leuke blauwe rocailles bij Ria! Alleen het topje van de hanger is afgebrokenHad hem ook geketteld en wilde het ketteldraad een beetje krombuigen om hem mooi te laten hangen. Met welke lijm kan ik het het beste lijmen, denk je? anders plak ik er een kralenkapje overheen met een nietstift. Zie je er ook niets meer van
![]()

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Wij presenteren de 3 P's

Ik baal zonder kraal
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
whahaha ja Fester zei al in de trein "daar zullen ze 't vast nog wel over hebben op 't forum"Victoria schreef:wel je foto veranderen binnenkort heje weet het nu sommige denken dat je naakt bent

Haha die foto is leuk!!! Ik vond 't ook leuk om jullie (de 2 P's dus) ook 'ns in het echt te zien