Vertel!!! Hoe was het??????

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 25 sep 2004 20:12

De foto's zien er heel leuk uit!! Vind het jammer dat ik het gemist heb :(
Afbeelding Groetjes Marije

mir
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door mir » za 25 sep 2004 20:15

wat leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, vind het jammer dat ik er niet bij was.De foto's die ik gezien heb zijn al erg leuk ben benieuwd naar de volgende
gr mirjam :lol:

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » za 25 sep 2004 21:17

Wat een leuke foto's! Alleen jammer dat ik niet alle naamkaartjes kan lezen, ben erg nieuwsgierig wie wie is :wink:
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 25 sep 2004 21:23

Ik weet ook helaas niet alle namen :) te veel om te onthouden op zo'n drukke dag :)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » za 25 sep 2004 21:24

Sorceress schreef:Ik weet ook helaas niet alle namen :) te veel om te onthouden op zo'n drukke dag :)
Toch wel van de "harde kern" :wink:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 25 sep 2004 21:28

Nou zelf sdat wordt al moeilijk ;) LOL
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » za 25 sep 2004 21:31

Sorceress schreef:Nou zelf sdat wordt al moeilijk ;) LOL
Tja je wordt ouder he? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » za 25 sep 2004 21:55

hahahahahahha, nou na vandaag weet ik het ook niet meer hoor.

Ben pas net een kwartiertje thuis. Hebben de rest van de dag bij mijn schoonouders gezeten. Lekker met mijn benen (poeh, die deden zeer!) op de bank alvast begonnen met kettelen met de kralen die ik van Ria gekocht had. Had er leuke blauwe rocailles bij Ria! Alleen het topje van de hanger is afgebroken :cry: Had hem ook geketteld en wilde het ketteldraad een beetje krombuigen om hem mooi te laten hangen. Met welke lijm kan ik het het beste lijmen, denk je? anders plak ik er een kralenkapje overheen met een nietstift. Zie je er ook niets meer van :wink:

Vond het een hele geslaagde dag. Moet alleen zeggen dat er v??l langs me heen is gegaan. Volgende keer geen workshop volgen en daarna ook nog geven voor mij. Blijft bijna geen tijd over om kennis met anderen te maken op die manier. Maar degenen die ik ff kort heb meegemaakt, vond ik leuk om zo te leren kennen. En er zijn een hoop mooie dingen gemaakt!!!!!! 8)
liefs,

Naomi

nancy 1
Bead Starter

Bericht door nancy 1 » za 25 sep 2004 22:01

Jammer dat het in nederland is , beetje ver voor mij .
zou anders zeker gekomen zijn
groetjesAfbeeldingNancy
kan het niet laten om nieuwe kralen te kopen

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 25 sep 2004 22:14

logisch dat je moe was naomi, je had het zo uitgebreid aangepakt. maar wel heel goed. :applaus:
mocht je weer willen....maar laat ik er maar over ophouden, moet niet te vroeg alles gaan plannen. ;)
de rest deden het ook goed vind ik. :)

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 25 sep 2004 23:25

Ik ben ook net terug.... nog ff verder gereisd naar Anastacia in Ahoy was ook geweldig! Ben nu wel kapot hoor!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad! Leuk om al die gezichten te zien in real life!
Leuke kralen gemaakt bij Ria die ik idd in de Metro nog tegen kwam, grappig hoor!
En mijn eerste jasseronarmband met (heel) veel hulp van Miekel.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » za 25 sep 2004 23:42

Naomi schreef:hahahahahahha, nou na vandaag weet ik het ook niet meer hoor.

Ben pas net een kwartiertje thuis. Hebben de rest van de dag bij mijn schoonouders gezeten. Lekker met mijn benen (poeh, die deden zeer!) op de bank alvast begonnen met kettelen met de kralen die ik van Ria gekocht had. Had er leuke blauwe rocailles bij Ria! Alleen het topje van de hanger is afgebroken :cry: Had hem ook geketteld en wilde het ketteldraad een beetje krombuigen om hem mooi te laten hangen. Met welke lijm kan ik het het beste lijmen, denk je? anders plak ik er een kralenkapje overheen met een nietstift. Zie je er ook niets meer van :wink:

Vond het een hele geslaagde dag. Moet alleen zeggen dat er v??l langs me heen is gegaan. Volgende keer geen workshop volgen en daarna ook nog geven voor mij. Blijft bijna geen tijd over om kennis met anderen te maken op die manier. Maar degenen die ik ff kort heb meegemaakt, vond ik leuk om zo te leren kennen. En er zijn een hoop mooie dingen gemaakt!!!!!! 8)
wel je foto veranderen binnenkort he :lol: je weet het nu sommige denken dat je naakt bent :oops:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

jett1616
Bead Lover

Bericht door jett1616 » zo 26 sep 2004 02:59

:) Heb een hele leuke dag gehad, mooie creaties gezien en een stel kanjers van wijven (zoals wij in ?msterdam zeggen) als het kan ben ik er zeker volgend jaar weer bij en dan wil ik met sommige ook wat meer babbelen, dat schoot er nu wel bij in. Ik heb ook wat foto's gemaakt, kijk maar op m'n site. Hier vast een voorproefje, hou je vast:
Wij presenteren de 3 P'sAfbeelding Weltrusten, ik duik er nu ook maar eens in. JETT :ZZ: [/b]
Ik baal zonder kraal

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 26 sep 2004 07:21

Woehaaaaa daar ben ik alweer :) De drie P's LOL! :lol: erg leuk je ontmoet te hebben hoor!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » zo 26 sep 2004 09:23

Victoria schreef:wel je foto veranderen binnenkort he :lol: je weet het nu sommige denken dat je naakt bent :oops:
whahaha ja Fester zei al in de trein "daar zullen ze 't vast nog wel over hebben op 't forum" :lol: :lol:

Haha die foto is leuk!!! Ik vond 't ook leuk om jullie (de 2 P's dus) ook 'ns in het echt te zien :D We hebben alleen nog niet zo heel veel gekletst, maar dat komt nog wel een keertje :P
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gesloten