leuke creaties meenemen zaterdag!!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » wo 22 sep 2004 22:31

:lol: Ja, jullie vatten hem! Normaal gesproken heb ik dat niet zo. Maar ja, het is toch een KRALENMEETING. Dus denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. hihi.
liefs,

Naomi

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 23 sep 2004 00:06

Dani schreef:
Ben benieuwd wat iedereen draagt! Heb net vanavond een ketting af die ik zaterdag om doe.

En daarmee bedoel je vast niet welke KLEDING men draagt.... Haha,ik wil wedden dat zeker de helft van de forummers zit te bedenken wat ze aan moeten,want welk shirt/trui/blouse past bij DE ketting die ik perse wil gaan dragen?? Ipv een ketting bij een shirt/trui/blouse uitzoeken,wat de rest van NL doet :wink: :lol: :wink: :lol:
:lol: :lol: :lol:

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » do 23 sep 2004 06:23

Jaahhh, is leuk als iedereen wat meeneemt!!!!! En ik zit idd de hele week al: hmm, welke ketting, oh nog even nieuwe oorbellen erbij maken, en zal ik er ook nog een armband bij maken..... :wink:

Ik heb er echt heel veel zin in, ik ken ook helemaal niemand ( :( ) dus ik ben benieuwd!!!
Groetjes jolanda

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 23 sep 2004 07:32

Mijn ketting vloekt ongelofelijk met mijn shirt, dus dat kan niet missen :lol: :lol: :lol: Hij is van allemaal kralen die ik over heb, die heb ik aan elkaar geketteld en daar aan een naamplaatje gehangen. Normaal gesproken zou ik hem nooit dragen (daar vind ik hem veel te opvallend voor), maar voor dingen zoals de kralenmeeting of een workshop is hij juist heel geschikt. Iedereen ziet meteen dat ik een kralenmiep ben. :lol:

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 23 sep 2004 08:36

ik ben beniewd naar alle creaties! ik zal ook iets meenemen!
Liefs
Linda

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 23 sep 2004 21:04

Esther schreef:Mijn ketting vloekt ongelofelijk met mijn shirt, dus dat kan niet missen :lol: :lol: :lol: Hij is van allemaal kralen die ik over heb, die heb ik aan elkaar geketteld en daar aan een naamplaatje gehangen. Normaal gesproken zou ik hem nooit dragen (daar vind ik hem veel te opvallend voor), maar voor dingen zoals de kralenmeeting of een workshop is hij juist heel geschikt. Iedereen ziet meteen dat ik een kralenmiep ben. :lol:

Hahahahahahaha
Hier spreekt de echte diehard.
liefs,

Naomi

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 23 sep 2004 21:26

Naomi schreef:
Esther schreef:Mijn ketting vloekt ongelofelijk met mijn shirt, dus dat kan niet missen :lol: :lol: :lol: Hij is van allemaal kralen die ik over heb, die heb ik aan elkaar geketteld en daar aan een naamplaatje gehangen. Normaal gesproken zou ik hem nooit dragen (daar vind ik hem veel te opvallend voor), maar voor dingen zoals de kralenmeeting of een workshop is hij juist heel geschikt. Iedereen ziet meteen dat ik een kralenmiep ben. :lol:

Hahahahahahaha
Hier spreekt de echte diehard.
:?: Misschien domme vraag van me, maar wat bedoel je? ( :oops: )

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 23 sep 2004 21:36

ai, dat is een uitdrukking. Het betekent zoiets als "iemand die er echt diep in gaat"of "een doorzetter" of "fanatiekeling"
liefs,

Naomi

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 23 sep 2004 21:38

Naomi schreef:ai, dat is een uitdrukking. Het betekent zoiets als "iemand die er echt diep in gaat"of "een doorzetter" of "fanatiekeling"
Ja fanatiekeling dat klopt wel :lol: :lol:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 23 sep 2004 22:02

ja esther, vooral qua kralen inkopen ben jij volgens mij DE diehard van nederland. ;)
toen bij de vorige meeting, degenen die tot zo laat bleven, dat waren ook diehards. ;) http://www.la-bigiotteria.com/images/kr ... %20109.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

wel maffe uitdrukking eigenlijk....als je het rechtstreeks vertaalt is het 'dood hard'. :?

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 23 sep 2004 22:07

tja, maar het regent pijpestelen is in het engels: It rains cats and dogs. Das wel vaker met die engelse uitdrukkingen.
liefs,

Naomi

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 23 sep 2004 22:14

sandra schreef:ja esther, vooral qua kralen inkopen ben jij volgens mij DE diehard van nederland. ;)
toen bij de vorige meeting, degenen die tot zo laat bleven, dat waren ook diehards. ;) http://www.la-bigiotteria.com/images/kr ... %20109.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat kralen betreft heb je denk ik wel gelijk ja :oops: , ik ben echt heel erg verslaafd. Vind ook alles leuk en "moet" alles hebben. En het erge is nog dat ik bijna niets verkoop, dus ik heb echt een enorme hoeveelheid kralen en sieraden.... Nou ja, ik rook niet, drink niet, ga niet uit, en ik moet toch een hobby hebben :wink:
Ik was trouwens helemaal vergeten dat die foto op mijn site staat :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 23 sep 2004 22:15

haha, zo zegt mijn moeder 'ik rook niet, ik drink niet, ik ga niet uit, dan mag ik wel lekker eten'. ;)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 23 sep 2004 23:38

Oei, oei, oei :oops: Ik drink, ga af en toe uit, ik eet maar ik rook niet :lol:

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » vr 24 sep 2004 00:05

Even wat anders, maar het gaat wel over meenemen.

Ik heb maar 2 pincetten. Wie durft het aan om mij zaterdag een pincet voor de workshop uit te lenen? Uiteraard zorg ik dat er een naamkaartje aan komt. Ik plak zelf meestal zonder, dus was het helemaal vergeten :oops:
liefs,

Naomi

Gesloten