leuke creaties meenemen zaterdag!!!
Dani schreef:Ben benieuwd wat iedereen draagt! Heb net vanavond een ketting af die ik zaterdag om doe.
En daarmee bedoel je vast niet welke KLEDING men draagt.... Haha,ik wil wedden dat zeker de helft van de forummers zit te bedenken wat ze aan moeten,want welk shirt/trui/blouse past bij DE ketting die ik perse wil gaan dragen?? Ipv een ketting bij een shirt/trui/blouse uitzoeken,wat de rest van NL doet![]()
![]()
![]()

-
- Bead Professional
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Mijn ketting vloekt ongelofelijk met mijn shirt, dus dat kan niet missen
Hij is van allemaal kralen die ik over heb, die heb ik aan elkaar geketteld en daar aan een naamplaatje gehangen. Normaal gesproken zou ik hem nooit dragen (daar vind ik hem veel te opvallend voor), maar voor dingen zoals de kralenmeeting of een workshop is hij juist heel geschikt. Iedereen ziet meteen dat ik een kralenmiep ben. 

- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Esther schreef:Mijn ketting vloekt ongelofelijk met mijn shirt, dus dat kan niet missen![]()
![]()
Hij is van allemaal kralen die ik over heb, die heb ik aan elkaar geketteld en daar aan een naamplaatje gehangen. Normaal gesproken zou ik hem nooit dragen (daar vind ik hem veel te opvallend voor), maar voor dingen zoals de kralenmeeting of een workshop is hij juist heel geschikt. Iedereen ziet meteen dat ik een kralenmiep ben.
Hahahahahahaha
Hier spreekt de echte diehard.
liefs,
Naomi
Naomi
- Bead Monster
- Contacteer:
Naomi schreef:Esther schreef:Mijn ketting vloekt ongelofelijk met mijn shirt, dus dat kan niet missen![]()
![]()
Hahahahahahaha
Hier spreekt de echte diehard.

- Bead Monster
- Contacteer:
ja esther, vooral qua kralen inkopen ben jij volgens mij DE diehard van nederland. 
toen bij de vorige meeting, degenen die tot zo laat bleven, dat waren ook diehards.
http://www.la-bigiotteria.com/images/kr ... %20109.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
wel maffe uitdrukking eigenlijk....als je het rechtstreeks vertaalt is het 'dood hard'.

toen bij de vorige meeting, degenen die tot zo laat bleven, dat waren ook diehards.

wel maffe uitdrukking eigenlijk....als je het rechtstreeks vertaalt is het 'dood hard'.

- Bead Monster
- Contacteer:
Wat kralen betreft heb je denk ik wel gelijk jasandra schreef:ja esther, vooral qua kralen inkopen ben jij volgens mij DE diehard van nederland.
toen bij de vorige meeting, degenen die tot zo laat bleven, dat waren ook diehards.http://www.la-bigiotteria.com/images/kr ... %20109.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik was trouwens helemaal vergeten dat die foto op mijn site staat