Deelnemers:
Sandra (sanegdokter)
Elly
Marlies (kralenliesje)
Scubadoo
Beertje?
Estrid?
Marjan (kikkertje)?
Simone (De Sierkip)?
en ik ook, maar ja dat wist je ook al.......kralenliesje schreef:Da's je geraden ook!sanegdokter schreef:Ik kom!!!![]()
![]()
Haha, ja gezelli!!ellybudding schreef:hee Sierkip, je kunt de rest van het jaar ook nog met vakantie.........hè vond het wel leuk om dat "hele eind" weer samen met jou op pad te gaan maar ja vakantie is ook wel lekker hoor!
groetjes
Elly
Leuk!! We vragen nog even na bij de locatie wanneer de uiterste inschrijfdatum is en dan laat ik het weten.sriwi schreef:Lijkt me wel heel gezellig, wanneer wil je het uiterlijk weten.....
groetjes,
Het zou wel heeeel leuk zijn als je erbij bent!! (We oefenen helemaal geen druk op je uit ofzoDe Sierkip schreef:Haha, ja gezelli!!ellybudding schreef:hee Sierkip, je kunt de rest van het jaar ook nog met vakantie.........hè vond het wel leuk om dat "hele eind" weer samen met jou op pad te gaan maar ja vakantie is ook wel lekker hoor!
groetjes
EllyHet is nog niet zover en je weet nooit wat er nog geschoven kan worden...
kralenliesje schreef:Moisame, hopelijk zijn er nog meer mensen uit het zuiden die interesse hebben!
Leuk!! We vragen nog even na bij de locatie wanneer de uiterste inschrijfdatum is en dan laat ik het weten.sriwi schreef:Lijkt me wel heel gezellig, wanneer wil je het uiterlijk weten.....
groetjes,
kralenliesje schreef:Het zou wel heeeel leuk zijn als je erbij bent!! (We oefenen helemaal geen druk op je uit ofzoDe Sierkip schreef:Haha, ja gezelli!!ellybudding schreef:hee Sierkip, je kunt de rest van het jaar ook nog met vakantie.........hè vond het wel leuk om dat "hele eind" weer samen met jou op pad te gaan maar ja vakantie is ook wel lekker hoor!
groetjes
EllyHet is nog niet zover en je weet nooit wat er nog geschoven kan worden...
![]()
Tis 30 september, we leven nu in augustus Simone...De Sierkip schreef:Da's lief!! We krijgen volgende week pas te horen of het vanwege werk/ziekte collega's wel door kan gaan, kan dat dan nog ivm de 30e??
Ooohhhsanegdokter schreef:Tis 30 september, we leven nu in augustus Simone...De Sierkip schreef:Da's lief!! We krijgen volgende week pas te horen of het vanwege werk/ziekte collega's wel door kan gaan, kan dat dan nog ivm de 30e??
![]()
![]()
![]()