wanneer volgende meeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » wo 26 mar 2003 16:51

Hi Sandra,
ach, dat ver vooruit plannen valt ook wel weer mee hoor. Ik weet alleen maar dat ik in juli weg wil ergens heen. Dan kan ik in juni mooi werken & in juli weg met mijn verdiende geld. :lol: En ik meen me te herinneren dat er in juli een aantal honkbaltoernooien (in de zomer een andere passie van mij) zijn waar ik gewoon naar toe moet gaan, omdat dat hele leuke toernooien zijn.
knuffel Marieke

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 26 mar 2003 19:28

Nou ik zou september willen, in juni ga ik op vakantie en daarna heb ik het best druk.
Groetjes Hennie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 26 mar 2003 19:43

dan hebben we het 2x per jaar. klinkt wel goed. heb nog niet de enquetes omgezet tot grafieken maar er stond meestal 2x per jaar. jaar daarna wil ik het in januari, dan komt marijke madder uit engeland op vakantie met 1 vriendin en het lijkt me heel leuk weer een meeting te houden met haar erbij. :) ook zij wilt het graag eens meemaken. in engeland doen ze het trouwens ook vaak, kralenmeetings.

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » do 27 mar 2003 08:39

September lijkt me een goed plan. Dan is inderdaad mooi verspreid over het jaar.

conny

meeting

Bericht door conny » vr 28 mar 2003 20:49

:D alles is prima, zolang het maar niet in april is, ik kan al niet wachten tot het zover is, en in januari met marijke madder, dat is helemaal geweldig. lieve groeten conny :P

Marja

kralenmeeting

Bericht door Marja » zo 30 mar 2003 20:47

Hoi allemaal,

Dat lijkt mij ook een heel goed idee om in september weer bij elkaar te komen.
Hebben we lekker allemaal een bruine toet voor de foto.
Wat waren deze leuk zeg!! bedankt!

groeten van Marja

Elfride
Bead Reader

Bericht door Elfride » zo 30 mar 2003 21:44

Hallo allemaal,

Ik wil het liefste voor 1 augustus, want misschien zit ik daarna voor vijf jaar in Amerika! Het is nog niet helemaal zeker, maar we zijn vorige week wezen kijken en o, wat waren er veel kralenwinkeltjes :roll:

September zou dan dus lastig worden, maar als we gewoon in Nederland blijven ben ik zeker van de partij!

Elfride

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 31 mar 2003 12:08

ikzelf ben sowieso van 9 juli tot iets van 10 augustus in zuid afrika..dus het wordt dan of september of juni denk ik....

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 27 apr 2003 21:34

op een ander topic plaatste kralenboetiek onder andere dit
kralenboetiek schreef: Oja Sandra nog een vraagje aan je. (moet wel onder een ander onderwerp geloof ik) Kan er ook een keer een kralenmeeting worden gehouden iets verder naar het Noorden. Lijkt me gezellig. Voor een paar uurtjes kan ik niet naar het westen komen. Ben ik langer onderweg dan dat ik er ben.haha. Ik weet wel dat ik volgens mij een van de weinigen ben die uit Groningen komt (z,on leuke stad!!!) maar toch.....
er zijn meerderen die het wel in een andere locatie willen, alleen komen degenen die dat willen meer uit het zuiden, 2 zelfs uit belgie. ;-) we moeten nog kijken of we dat gaan doen, denk zelf dat utrecht toch het beste blijft omdat dat zo in het midden is, maar daar zullen we nog naar kijken. verder was de meeting van 10.00 tot 17.00, dus wat dat betreft hoef je niet langer te rijden dan er te zijn. ;) ikzelf moet de enquetes die we daar hielden ook nog steeds bewerken (tijd vliegt voorbij, maar goed dat ik geen tijd kan kopen want dan kan ik geen kralen meer kopen :P ) en daar hebben ze ook in aangegeven of ze het in utrecht willen houden of steeds andere plek.

dus ik zal nog wel laten weten waar het de volgende keer zal zijn, ikzelf denk utrecht maar beloof nix. meer naar het noorden wordt lastig omdat velen meer in het zuiden wonen. misschien heb je een kennis of vriend meer rond utrecht? neem je bv vrijdag vrij, ga je lekker naar groothandels hier in de randstad, blijf je slapen bij iemand en ga je volgende dat naar de meeting. ;)

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » zo 27 apr 2003 22:42

Hoi Sandra,

Ja dat is misschien wel een goed idee

Groetjes Myra

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 27 apr 2003 22:43

Ja Myra, ik vind wel dat je moet komen hoor!!
hihi!
Veel liefs,
Marlies

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » zo 27 apr 2003 22:54

Als het zover is dan hoor ik het wel, lijkt me wel heel gezellig. Heb je ook een gezicht bij een naam.

Ben nu met plakstenen bezig maar dat is wel een gedoe hoor met die lijm. Zit nu overal. hahahha

Ga maar eens slapen, morgen weer vroeg op.

Groetjes
Myra :ZZ:

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » ma 05 mei 2003 18:59

Hoi allemaal,

Ik heb de eerste kralenmeeting mist maar het lijkt me erg gezellig om er aankomende keer bij te zijn! :D
Juni of september maakt mij niet. Mijn vakantie wordt waarschijnlijk juli/augustus.

Groetjes Jolanda

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

datum nieuwe meeting???

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 07 mei 2003 11:42

H? meiden,
zullen we in plaats van eindeloos er over praten gewoon maar meteen een nieuwe datum prikken in september? En willen jullie dan dezelfde locatie als 8 maart, dus het zaaltje in het bejaardenhuis in Nieuwegein? Lijkt mij een goede locatie, vorige keer voldeed het ook prima. (En nee, dat zeg ik echt niet omdat het bijna bij mij om de hoek is :) )
Laat het me maar weten, dan zorg ik weer voor de reserveringen en de catering. Ik hoor graag van jullie. Reacties mogen natuurlijk hier op het forum waar iedereen ze kan lezen, of naar mijn priv?adres e.ditiecher@wanadoo.nl

Mijn voorstellen zijn:
zaterdag 6 september
zaterdag 13 september
zaterdag 20 september
zaterdag 27 september

Groetjes!

Esther
Laatst gewijzigd door La Bigiotteria di Esther op wo 07 mei 2003 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » wo 07 mei 2003 11:48

Hi Esther,
wat een daadkracht zeg!!! Ik heb niet een bepaalde voorkeur voor een datum of een plaats. Alleen kan ik absoluut niet op 27 september, omdat mijn broertje die dag jarig is. Verder maakt het mij niet zo heel veel uit.
knuffel Marieke

Gesloten