op een ander topic plaatste kralenboetiek onder andere dit
kralenboetiek schreef:
Oja Sandra nog een vraagje aan je. (moet wel onder een ander onderwerp geloof ik) Kan er ook een keer een kralenmeeting worden gehouden iets verder naar het Noorden. Lijkt me gezellig. Voor een paar uurtjes kan ik niet naar het westen komen. Ben ik langer onderweg dan dat ik er ben.haha. Ik weet wel dat ik volgens mij een van de weinigen ben die uit Groningen komt (z,on leuke stad!!!) maar toch.....
er zijn meerderen die het wel in een andere locatie willen, alleen komen degenen die dat willen meer uit het zuiden, 2 zelfs uit belgie.

we moeten nog kijken of we dat gaan doen, denk zelf dat utrecht toch het beste blijft omdat dat zo in het midden is, maar daar zullen we nog naar kijken. verder was de meeting van 10.00 tot 17.00, dus wat dat betreft hoef je niet langer te rijden dan er te zijn.

ikzelf moet de enquetes die we daar hielden ook nog steeds bewerken (tijd vliegt voorbij, maar goed dat ik geen tijd kan kopen want dan kan ik geen kralen meer kopen

) en daar hebben ze ook in aangegeven of ze het in utrecht willen houden of steeds andere plek.
dus ik zal nog wel laten weten waar het de volgende keer zal zijn, ikzelf denk utrecht maar beloof nix. meer naar het noorden wordt lastig omdat velen meer in het zuiden wonen. misschien heb je een kennis of vriend meer rond utrecht? neem je bv vrijdag vrij, ga je lekker naar groothandels hier in de randstad, blijf je slapen bij iemand en ga je volgende dat naar de meeting.