Maar anders wil ik (klein wijfie je weet wel die drukke

Tuurlijk heb ik dat er voor oversandra schreef:stephanie, ik had eerst willen w8ten tot we wisten wanneer jij een tentamenvrije maand heb, maar omdat de zaal best populair is hebben we het toch maar nu alvast geboekt. maar wie weet kan je een beetje plannen enzo waardoor je toch tijd vrij kan maken voor de meeting, als je dat ervoor over heb tenminste.![]()
ja, het was erg lekker en gezellig.Caatje schreef:Sandra heeft in de avond ook nog gezellig bij ons gegeten en dat was ook harstikke leuk en lekker.
je kan jezelf natuurlijk ook een cadeautje geven voor je verjaardag, zoals een kralenmeeting.Carola schreef:Ik zal erover nadenken of ik dan toch misschien kom, want ik wil het gewoon niet missen.
bij een andere topic zei je:Carola schreef:Daar zat ik inderdaad wel aan te denken ja, maar dan moeten jullie er ook wel voor zorgen dat het heeeeeel gezellig wordt.je kan jezelf natuurlijk ook een cadeautje geven voor je verjaardag, zoals een kralenmeeting
3x is scheepsrecht dus dat hoeft al geen reden te zijn om niet te komen!Jammer want ik vond het heel erg gezellig en dat al 3 keer.