Dat zou dan dus in Zeist zijn.
Wat meer in het midden van het land
Laat maar horen of dat een optie is
(Heb een 8 persoons eettafel)
Volgens mij niet hoor, Nieuwegein ligt toch een stuk noordelijker dan Den Haag?hadewijch schreef:tja voor ons is den haag nog verder dan nieuwegein
flapflap schreef:Volgens mij niet hoor, Nieuwegein ligt toch een stuk noordelijker dan Den Haag?hadewijch schreef:tja voor ons is den haag nog verder dan nieuwegein
Wat mij betreft ben ik over de streep als het in Den Haag is, dat is practisch om de hoek én ik ben een geboren en getogen Hageneessie![]()
Ik zou dan wel extra zijn, was wel aan het twijfelen om te gaan maar had me nog niet aangemeld voor de "oude" meeting.
Trouwens, bij deze: Sandra en vooral (denk ik) Esther heel erg bedankt voor de moeite, en jammer dat het niet door is gegaan
geen afspraken maken das geen probleem maar ik moet mijne dag verlof wel bevestigenCJ schreef:Dat begrijp ik, Hadewijch. Maar maak als je wilt nog geen andere afspraken voor de 21e, want misschien wordt het toch 'midden-Nederland'. Zodra ik met Eelke heb gesproken en (dus) meer weet, laat ik hier van me horen
Vanuit België is Den Haag echt dichterbij volgens mij.hadewijch schreef:flapflap schreef:Volgens mij niet hoor, Nieuwegein ligt toch een stuk noordelijker dan Den Haag?hadewijch schreef:tja voor ons is den haag nog verder dan nieuwegein
Wat mij betreft ben ik over de streep als het in Den Haag is, dat is practisch om de hoek én ik ben een geboren en getogen Hageneessie![]()
Ik zou dan wel extra zijn, was wel aan het twijfelen om te gaan maar had me nog niet aangemeld voor de "oude" meeting.
Trouwens, bij deze: Sandra en vooral (denk ik) Esther heel erg bedankt voor de moeite, en jammer dat het niet door is gegaan
volgens mijn man is het verder