kralenmeeting najaar 2006

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.

Ik wil in najaar 2006 een meeting zonder workshops.

Peiling eindigde op do 22 jun 2006 19:11

Ja gezellig, ik kom (afhankelijk van de datum)
34
62%
Nee, zonder workshops kom ik niet
15
27%
Ander antwoord (a.u.b. toelichten)
6
11%

Totaal aantal stemmen: 55

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » wo 24 mei 2006 12:23

Als ik kan, wil ik ook weer graag komen!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Happy
Bead Believer

Bericht door Happy » wo 24 mei 2006 12:31

Najaar 2006, dan zit ik voor 4 maanden in Londen ...
Dus ik ben er dan niet bij maar een volgende keer weer wel. Een meeting zonder workshop lijkt me ook ok, de workshops zijn niet t allerbelangrijkst natuurlijk
Greets!
Femke

especially-sierada
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door especially-sierada » wo 24 mei 2006 16:06

Ik ben wel van de partij! Lijkt me erg gezeliig!
Sieraden maken; een uit de hand gelopen hobby!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 25 mei 2006 21:39

Ik weet niet of ik dan kom. Voor mij is de reis best ver ( en duur) dan wil ik toch wel iets meer dan alleen wat kletsen en/of knutselen. Of er moet nog iets bijzonders te zien zijn.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 26 mei 2006 10:26

hennie schreef:Ik weet niet of ik dan kom. Voor mij is de reis best ver ( en duur) dan wil ik toch wel iets meer dan alleen wat kletsen en/of knutselen. Of er moet nog iets bijzonders te zien zijn.
Ik sluit me hier wel bij aan.
Liefs
Linda

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » vr 26 mei 2006 16:06

Ik weet niet of het mag, of er interesse voor is of wat dan ook: ik bedacht het me net spontaan, dus kijk maar wat jullie ermee doen...

Aangezien er in laatste tijd wel vaker van die ruilacties zijn van glaskralen/ metalen onderdelen of dergelijke is het misschien wel leuk (als het inderdaad van de zaalverhuurders mag) om een "kralenruilbeurs" te organiseren:
iedereen mag 5 zakjes kralen, kralenboekjes... a bijvoorbeeld 3 euro mee nemen en die daar ter plekke met iemand anders ruilen, zo voorkom je dat het een groot marktplaats wordt en is het geen verkoop
voor mensen die hun eigen glaskralen maken is het natuurlijk extra leuk als ze zelfgemaakte kralen mee nemen :)
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 27 mei 2006 17:55

Ik zou zeker komen, al is de reis voor mij ook best ver en duur...
Maar ik vind op zich een meeting waarop je 'iedereen' leert kennen, wel eens leuk. Hiermee bedoel ik dat als de helft gaan workshoppen is, je bijna niemand gezien hebt (wil nou niet zeggen dat de vorige edities niet goed waren, verre van :wink: ) Zou het ook gewoon eens leuk vinden om gewoon te "meeten".... 8)
Kralengroetjes, Saartje :lol:

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » za 27 mei 2006 18:01

Esther schreef:
red lady schreef:de afstand is mijn enige opstakel :wink:
Er komen zelfs dames uit België 8) dus dan mag jij over Tilburg niet klagen :wink: . En carpoolers en treinpoolers zijn er altijd.
ja ja en ik ben er weer hoor als het kan met mijn werk
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

nathalie_25
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » do 01 jun 2006 18:48

Als het kan kom ik (krijg borstverkleining in oktober dus ligt eraan wanneer de meeting zou zijn).

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 01 jun 2006 19:11

Pienjo schreef:
hennie schreef:Ik weet niet of ik dan kom. Voor mij is de reis best ver ( en duur) dan wil ik toch wel iets meer dan alleen wat kletsen en/of knutselen. Of er moet nog iets bijzonders te zien zijn.
Ik sluit me hier wel bij aan.
we zouden het zo kunnen doen: esther en ik regelen de ruimte en eten/drinken, en iedereen die komt en wat willen leren maakt afspraken via het forum. dus stel pienjo wil wel weer ff uitleggen over rijgen met rijglint, dan neemt iedereen die dat wil de benodigdheden mee. wie weet kent bv CJ of samira een speciale rijgpatroon die ze wel willen uitleggen, of kunnen ze bv op aanvraag wat papier meenemen.

ik twijfel alleen over paar dingen, nl:
- of er genoeg mensen zijn die wat uit willen leggen.
- of het makkelijk te doen is. het is dan meer soort demonstratie dan echt een workshop. voordeel is dat we niet extra zalen hoeven te huren (scheelt veel geld) en ik het niet hoeft te regelen (dan kan het wel al dit jaar), maar weet niet zeker of het dan leuk genoeg is voor degenen die alleen komen als er workshop is....

DreamS
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door DreamS » do 01 jun 2006 19:37

Sandra ik vind het wel een goed idee..
Maar dan zouden er wel mensen moeten zijn die wat willen uitleggen enzo.
Een soort kleine workshop ;)
Mij lijkt meeten alleen niet zo leuk eigelijk.
Mij lijkt het leuker om elkaar te meeten terwijl je bezig bent met de gezamelijke hobby :)
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 01 jun 2006 19:58

DreamS schreef: ..
Mij lijkt het leuker om elkaar te meeten terwijl je bezig bent met de gezamelijke hobby :)
dat kan ook zonder workshops. ;)
de 1ste meeting kan je zien op http://www.kralen.com/tekst.php?onderwe ... p=meeting1" onclick="window.open(this.href);return false; . geen workshops, wel knutselen en tips uitwisselen, was heeeel erg leuk. :) maar bij de 2de meeting gingen sommigen binnen 1 uur al weg en kwamen sommigen pas laat. ook kwamen velen van ver, en wilden ze wel zeker weten dat ze wat leren. zo kwamen de workshops...dan komt iedereen rond dezelfde tijd en is de drempel lager om te komen (want je weet dat je wat gaat leren en je hoeft niet steeds te kletsen, kan rustig workshop volgen enzo, vinden velen blijkbaar leuk).

DreamS
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door DreamS » do 01 jun 2006 20:02

Ja oke ik snap het ;) Maar het is zeg maar wel leuk als je bezig bent ;)
En dat mensen je onderling gewoon dingen uitleggen ;)
Afbeelding

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » do 01 jun 2006 20:12

DreamS schreef:Ja oke ik snap het ;) Maar het is zeg maar wel leuk als je bezig bent ;)
En dat mensen je onderling gewoon dingen uitleggen ;)
Maar dat gebeurt vanzelf wel DreamS ... echt! :lol:
sandra schreef:we zouden het zo kunnen doen: esther en ik regelen de ruimte en eten/drinken, en iedereen die komt en wat willen leren maakt afspraken via het forum. dus stel pienjo wil wel weer ff uitleggen over rijgen met rijglint, dan neemt iedereen die dat wil de benodigdheden mee. wie weet kent bv CJ of samira een speciale rijgpatroon die ze wel willen uitleggen, of kunnen ze bv op aanvraag wat papier meenemen.
Ja hoor! :lol:
Groetjes Wendy

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » do 01 jun 2006 21:18

Zonder workshops, gezellig iedereen bij elkaar en misschien de duur van de kralenmeeting wat korter maken zodat je meer kans hebt om elkaar te zien
Groetjes Conny

Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

Gesloten