workshops

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.

Is een meeting zonder workshops ook de moeite waard?

Ja, ik kom dan ook.
25
54%
Misschien, ik twijfel of het dan de moeite waard is.
8
17%
Nee, ik vind het dan niet het reizen waard.
10
22%
Overig (ik post mijn reactie)
3
7%

Totaal aantal stemmen: 46

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » zo 06 nov 2005 15:54

Misschien is t ook een leuk idee om mensen (aparte) technieken oid te laten demonstreren. Dus niet een workshop, maar dat je wel inspiratie krijgt om wat nieuws te proberen.
Ik zou ook komen hoor, ook zonder workshops. (als ik zou kunnen, nu moest ik werken, helaas).
Groetjes, Nicole.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 nov 2005 16:08

hm dat klinkt ook leuk cj, en dan weten mensen inderdaad misschien snel waar ze terecht kunnen. toevallig had ik keer hele maffe droom, droomde dat we bij stadion waren en dat er iemand ging demonstreren. :lol: als er mensen bereid zijn dat te doen...zou heel leuk zijn ja!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 nov 2005 16:10

N schreef:Misschien is t ook een leuk idee om mensen (aparte) technieken oid te laten demonstreren. Dus niet een workshop, maar dat je wel inspiratie krijgt om wat nieuws te proberen.
Ik zou ook komen hoor, ook zonder workshops. (als ik zou kunnen, nu moest ik werken, helaas).
kan je moeder niet een keer werken op zaterdag? vind dat jij nu ook wel 'n keer erbij moet zijn. :P :P ;)

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » zo 06 nov 2005 16:25

sandra schreef:
N schreef:Misschien is t ook een leuk idee om mensen (aparte) technieken oid te laten demonstreren. Dus niet een workshop, maar dat je wel inspiratie krijgt om wat nieuws te proberen.
kan je moeder niet een keer werken op zaterdag? vind dat jij nu ook wel 'n keer erbij moet zijn. :P :P ;)
Kan wel, maar meestal is t op zaterdag best druk, dus is t fijner als je met zijn tweeen bent. Maar ik ga proberen of ik er de volgende keer echt :!: bij kan zijn. :D
Groetjes, Nicole.

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » zo 06 nov 2005 16:38

Misschien is het handig dat als er vooraf betaald moet worden het bedrag direct naar de workshopgever wordt overgemaakt?
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 06 nov 2005 16:38

soort van off topic:
misschien is het ook een idee voor degenen die de workshops geven om een hele duidelijke uitleg op papier mee te nemen(hebben de meesten toch al) en deze dan aan de mensen op de wachtlijst{of ewoon iederen die zin heeft} te geven, dan komen die ook niet helemaal voor "niks", en die 0,50 euro per kopie willen zij zeker ook wel betalen...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » zo 06 nov 2005 17:04

Ik kon er dit keer niet bij zijn omdat ik geen oppas had voor Gerald. De volgende keer hoop ik er ook bij te zijn ook als er geen workshops zijn. Een meeting zegt het het al... je ontmoet elkaar om gezellig bij te kletsen en om elkaars creaties te bekijken. Dat er workshops zijn is mooi meegenomen... maar dat er dan op het laatst gezegd wordt dat ze niet meedoen is echt jammer...zij vergeten dus wat jij en de dames die de workshop geven een voorbereiding eraan hebben.
Je kunt dit oplossen door van te voren laten betalen voor de workshops.
Nogmaals ik hoop er volgend jaar wel bij te zijn.
Groetjes, Zus

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 06 nov 2005 17:23

kralenenquete schreef:soort van off topic:
misschien is het ook een idee voor degenen die de workshops geven om een hele duidelijke uitleg op papier mee te nemen(hebben de meesten toch al) en deze dan aan de mensen op de wachtlijst{of ewoon iederen die zin heeft} te geven, dan komen die ook niet helemaal voor "niks", en die 0,50 euro per kopie willen zij zeker ook wel betalen...
Bij mij kunnen mensen die niet aan de beurt kwamen het patroon kopen. Dat is geen 0,50 cent maar € 2 , dat is de normale prijs van een patroon bij mij. Je kan niet verwachten dat je het patroon voor de kopieerprijs weggeeft.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 17:30

miekel schreef:Misschien is het handig dat als er vooraf betaald moet worden het bedrag direct naar de workshopgever wordt overgemaakt?
Dat lijkt me niet handig, omdat Sandra en ik dan het overzicht kwijt zijn wie er hebben betaald en wie niet. Dit overzicht moeten wij blijven houden om te kunnen controleren wie er entree (dus zaalhuur) heeft betaald en wie niet. Dus dat lijkt me geen goed idee, maar we kunnen natuurlijk wel de eerder genoemde 2 weken vantevoren het geld naar de workshopgevers overmaken, omdat mensen tot 2 weken vantevoren kunnen afzeggen. (Ben ik zo duidelijk? Het zit wel in mijn hoofd maar komt er niet zo goed uit geloof ik :? .)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 17:31

hennie schreef:
kralenenquete schreef:soort van off topic:
Bij mij kunnen mensen die niet aan de beurt kwamen het patroon kopen. Dat is geen 0,50 cent maar € 2 , dat is de normale prijs van een patroon bij mij. Je kan niet verwachten dat je het patroon voor de kopieerprijs weggeeft.
Mee eens. Een patroon maken kost meer dan alleen een kopietje, je moet er ook je tijd en energie in steken.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » zo 06 nov 2005 17:36

Esther schreef:
miekel schreef:Misschien is het handig dat als er vooraf betaald moet worden het bedrag direct naar de workshopgever wordt overgemaakt?
Dat lijkt me niet handig, omdat Sandra en ik dan het overzicht kwijt zijn wie er hebben betaald en wie niet. Dit overzicht moeten wij blijven houden om te kunnen controleren wie er entree (dus zaalhuur) heeft betaald en wie niet. Dus dat lijkt me geen goed idee, maar we kunnen natuurlijk wel de eerder genoemde 2 weken vantevoren het geld naar de workshopgevers overmaken, omdat mensen tot 2 weken vantevoren kunnen afzeggen. (Ben ik zo duidelijk? Het zit wel in mijn hoofd maar komt er niet zo goed uit geloof ik :? .)
Ik bedoel dus apart zaalhuur overmaken en apart workshopkosten overmaken. Degene die de workshop geeft houdt gewoon alles zelf bij...
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 17:38

miekel schreef:
Esther schreef:
Ik bedoel dus apart zaalhuur overmaken en apart workshopkosten overmaken. Degene die de workshop geeft houdt gewoon alles zelf bij...
Maar dan zou het kunnen dat mensen workshopgeld overmaken maar geen entree.... Je weet wel, mensen die niet goed lezen......(daar hadden we het gisteren ook over :wink: )
Dus ik hou liever alles centraal bij Sandra of mij (ik doe het graag), en dan wel vantevoren zowel entree als workshopgeld laten betalen door de deelnemers, en dan vantevoren geld aan de workshopgevers overmaken.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 06 nov 2005 17:39

ik vind het een goed idee esther want voor de lesgevers is het niet leuk als de helft niet komt opdagen .
als de mensen vooraf moeten betalen zullen ze heus wel komen want ze hebben tenslotte betaald en komen ze niet dan is het pech voor hun.
ik zit in een patchworkclub die ik per half jaar vooraf betaal of ik nou komt of niet en dat vind ik normaal
liefs frietje :wink:
kralengek

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 nov 2005 17:51

ik denk dat je dan ook onnodig extra werk op je zadel neem miekel. dan moet je en spullen regelen, en betaling bijhouden en workshop geven. wij moeten sowieso betaling bijhouden, laten we dan maar alle betalingen in 1x bijhouden. ;)

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 06 nov 2005 19:45

Met workshop lijkt me leuker, maar als er geen zouden zijn kom ik toch wel.

Gesloten