locatie meeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.

Welke locatie willen jullie voor de volgende meeting?

Peiling eindigde op di 06 dec 2005 13:11

De locatie van de vorige meetings (De Brink), zonder gratis catering maar met verplichte afname van catering bij de verhuurder, met 1 aparte kamer voor workshops
4
11%
De locatie van gisteren (De Bron), met catering en 1 workshopruimte (entreeprijs gaat waarschijnlijk 1 euro omhoog)
16
46%
De locatie van gisteren (De Bron), met catering en 2 workshopruimtes (de entreeprijs gaat waarschijnlijk 2,50 omhoog)
15
43%

Totaal aantal stemmen: 35

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 06 nov 2005 19:58

Ik vind 2 aparte ruimtes toch prettiger voor workshops. Als je de workshop wat langer laat duren en dan toch op verschillende tijdstippen laat beginnen en eindigen heeft niemand last van elkaar en is ook niet iedereen meteen verdwenen uit de "grote" zaal. Je hebt dan wat meer "beweging " onder de deelnemers.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 20:07

hennie schreef:Ik vind 2 aparte ruimtes toch prettiger voor workshops. Als je de workshop wat langer laat duren en dan toch op verschillende tijdstippen laat beginnen en eindigen heeft niemand last van elkaar en is ook niet iedereen meteen verdwenen uit de "grote" zaal. Je hebt dan wat meer "beweging " onder de deelnemers.
Daar heb je gelijk in, maar dan moet de entreeprijs met ongeveer 2,50 p.p. omhoog naar 7 euro (dit bedrag is afhankelijk van het aantal deelnemers) omdat we anders geld tekort komen voor de zaalhuur :? . Deze keer hebben we het nèt gered, 2 workshopruimtes wordt echt een duur grapje. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de workshopgevers en -volgers prettiger is. Niet alleen omdat je dan meer ruimte hebt, maar ook omdat het dan rustiger is. Dus als jullie (en dan bedoel ik dus de deelnemers in het algemeen) een hogere entreeprijs daar voor over hebben dan vind ik het prima.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 nov 2005 20:12

of we houden het bij 2 workshops ipv 4....dan zijn ze niet tegelijk....scheelt mij meteen weer werk om genoeg workshoppers te vinden. ;)

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » zo 06 nov 2005 21:01

En de Rank? Is dat niet een optie (kweenie hoe duur die is, maar volgens mij wel goedkoper als de bron) Nou ist enige nadeel dat dat gebouw op niet al te lange termijn tegen de grond gaat...
groetjes ikke
Afbeelding

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » zo 06 nov 2005 21:05

Fester schreef:Ik vond de nieuwe lokatie heel fijn. Ik vind het niet erg om er een beetje meer voor te betalen.
Helemaal mee eens! Ik kom tóch wel :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 06 nov 2005 21:09

pluisje schreef:
Fester schreef:Ik vond de nieuwe lokatie heel fijn. Ik vind het niet erg om er een beetje meer voor te betalen.
Helemaal mee eens! Ik kom tóch wel :wink:
ik ook :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 21:25

Lavilia schreef:En de Rank? Is dat niet een optie (kweenie hoe duur die is, maar volgens mij wel goedkoper als de bron) Nou ist enige nadeel dat dat gebouw op niet al te lange termijn tegen de grond gaat...
Geen idee waar dat is, maar de eerste voorwaarde is dat de locatie goed bereikbaar is met auto en openbaar vervoer, en dat het groot genoeg is.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » zo 06 nov 2005 21:56

De rank is vlak naast de snelweg en bijna naast de halte nieuwegein zuid van de tram en je kunt er komen met de 64 (is op zandveld) Moet ik eens informeren naar de prijs?
groetjes ikke
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 nov 2005 22:08

hennie schreef:Als er de volgende keer weer workshops zijn dan zou ik b.v. maar 1x een workshop willen geven maar dan b.v. 1,5 uur. Want voor een rijgpatroon is een uur soms toch wat kort vind ik. Ik zou dan b.v. een kwartier of een half uur later kunnen beginnen dan de eerste workshop. Het is maar een idee?
je zou eventueel zoiets kunnen doen:
10:15 - 11:45 (workshop 1)
10:45 - 12:15 (workshop 2)

12:30 - 14:00 (workshop 3)
13:00 - 14:30 (workshop 4)

op zo 'n manier kan je
- 1 kamer gebruiken, maar is er niet teveel herrie tegelijk.
- 1,5 uur per workshop waardoor ze verder komen, vorige keren was het ook vaak tekort.

alleen nadeel: workshop wordt maar 1x gegeven. lijkt me fijn voor de workshopgever, maar dan kunnen er wel de helft minder personen workshop volgen...
je kan ook zeggen huur 2 locaties en zorg voor 8 verschillende workshops, maar dat zie ik niet zitten, was al blij als ik 4 kon regelen. ;)

kan ook 1 uur en 1 kwartier doen, en dan wel 2x dezelfde workshop:
10:15 - 11:45
10:45 - 12:15

12:30 - 14:00
13:00 - 14:30

10:15 - 11:45
12:00 - 13:15

13:30 - 14:45
15:00 - 16:15

bij de volgende aanmelding ga ik zorgen dat ze meteen 100% zeker weten hoe laat, dat ze dus zelf kunnen kiezen hoe laat (mits er nog plek is), op zo 'n manier haken mensen niet af omdat het later is dan eerst verwacht.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 22:48

Lavilia schreef:De rank is vlak naast de snelweg en bijna naast de halte nieuwegein zuid van de tram en je kunt er komen met de 64 (is op zandveld) Moet ik eens informeren naar de prijs?
Nee dank je voor het aanbod, maar dat doe ik zelf wel :). (Volgens mij weet ik al waar het is, en ben ik er geweest om er te kijken en was het te klein.)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 06 nov 2005 23:21

Esther schreef:
hennie schreef:Ik vind 2 aparte ruimtes toch prettiger voor workshops. Als je de workshop wat langer laat duren en dan toch op verschillende tijdstippen laat beginnen en eindigen heeft niemand last van elkaar en is ook niet iedereen meteen verdwenen uit de "grote" zaal. Je hebt dan wat meer "beweging " onder de deelnemers.
Daar heb je gelijk in, maar dan moet de entreeprijs met ongeveer 2,50 p.p. omhoog naar 7 euro (dit bedrag is afhankelijk van het aantal deelnemers) omdat we anders geld tekort komen voor de zaalhuur :? . Deze keer hebben we het nèt gered, 2 workshopruimtes wordt echt een duur grapje. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de workshopgevers en -volgers prettiger is. Niet alleen omdat je dan meer ruimte hebt, maar ook omdat het dan rustiger is. Dus als jullie (en dan bedoel ik dus de deelnemers in het algemeen) een hogere entreeprijs daar voor over hebben dan vind ik het prima.
Wat ik begreep zou de entreeprijs toch al met € 1 omhoog moeten, dus voor een extra ruimte ben je € 1,50 meer kwijt. Dat vind ik het wel waard. Vooral bij mijn workshop is veel uitleg nodig niet alleen bij het begin maar tijdens de hele workshop. Ik moet veel rondlopen en helpen, ook is iedereen heel geconcentreerd bezig. Dus wat mij betreft: graag 2 ruimtes.

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » ma 07 nov 2005 07:49

Ik ben nog niet naar een meeting geweest en kan daarom geen oordeel vellen over een lokatie.

Ik heb uit een bovenstaand stukje begrepen dat de entreepijs MET verhoging komt op € 7,00. Deze prijs vind ik heel redelijk. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat de entreeprijs veel hoger lag.

Dus als je toch een mening van mij wilt dan ga ik voor 2 aparte workshopruimtes met de daaraan gekoppelde prijsverhoging.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 07 nov 2005 08:09

Bedankt voor je inbreng Hilde.
Nog even voor de duidelijkheid voor de mensen die nog twijfelen over hun keuze: de entreeprijs die je betaalt is voor de zaalhuur, èn voor onbeperkt koffie en/of thee, en fris en iets te snoepen (koek, cake) zolang de voorraad strekt. (Persoonlijk vind ik 7 euro niet duur.....) Sandra, mams en ik verdienen er geen drol aan, het is dus niet zo dat je onze portemonnee spekt :wink: .

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 07 nov 2005 08:25

ik vind het ook echt niet duur wat is tegenwoordig 7,00 euro en de drank is inbegrepen dat kost toch ook geld neem maar eens een colatje in een cafe dat is al gauw 1,50 tot 2 euro dus voor mij mogen jullie de prijs
verhogen dat is de gezelligheid en mensen ontmoeten wel waard.
niet waar forumleden :?:
liefs frietje :wink:
kralengek

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » ma 07 nov 2005 08:33

Helemaal mee eens, Frieda en Esther! 7 euro is echt niet duur hoor inclusief de drankjes enzo :!:
Groetjes Els,

Gesloten