datum 3e kralenmeeting
Hallo!
Is het de bedoeling dat ze altijd in nieuwegein gehouden worden? Of hebben jullie ook plannen voor ergens anders een keer, want het is echt heel ver weg en zeker voor de mensen uit belgie. Misschien een idee om het omgeving rotterdam te houden ofzo?
Voor mij is het idg te ver weg dat hou ik niet vol
Groetjes!
Is het de bedoeling dat ze altijd in nieuwegein gehouden worden? Of hebben jullie ook plannen voor ergens anders een keer, want het is echt heel ver weg en zeker voor de mensen uit belgie. Misschien een idee om het omgeving rotterdam te houden ofzo?
Voor mij is het idg te ver weg dat hou ik niet vol
Groetjes!
-
- Bead Believer
Helaas overal waar je het ook maar houdt, er zal altijd wel iemand zijn die ver moet reizen, want dan zijn mensen uit het noorden helemaal lang onderweg. Ik moet zelf al 2 en half uur reizen met het openbaar vervoer. Maar het is wel de moeite waard. Het ligt eraan hoe ver ik ben met mijn rapporten tegen die tijd, maar ik wil zeker komen
!!!!

Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...
Piërra
With every bead of my heart...
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
We hebben voor Nieuwegein gekozen omdat het erg centraal in Nederland ligt (vlak bij Utrecht, waar bijna alle treinen langs komen). Op die manier kunnen we de meeste mensen een plezier doen.
Groetjes,
Esther
Groetjes,
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Starter
hallo
hallo
als ik kan kom ik deze keer ook.
is dit in het zelfde zaaltje of vorige keer?
en voor sweety waar ligt balen?
dan kan je misschien met mij meerijden als je dat goed vind dan spreken we ergens af .
als je dat wilt he.
en als we vrij zijn deze dag
groetjes rita
als ik kan kom ik deze keer ook.
is dit in het zelfde zaaltje of vorige keer?
en voor sweety waar ligt balen?
dan kan je misschien met mij meerijden als je dat goed vind dan spreken we ergens af .
als je dat wilt he.
en als we vrij zijn deze dag

groetjes rita

-
- Bead Starter
hallo
hallo sweety
ik ben van tegen gent.
ik weet niet zo waar mol ligt maar mijn man weet dat wel waar het is ik kan nog niet met de auto rijden heb chauffeur nodig
maar heb er hem gisteren eens over gesproken en als we vrij zijn die datum gaan we zeker.
groetjes rita
ik ben van tegen gent.
ik weet niet zo waar mol ligt maar mijn man weet dat wel waar het is ik kan nog niet met de auto rijden heb chauffeur nodig

maar heb er hem gisteren eens over gesproken en als we vrij zijn die datum gaan we zeker.
groetjes rita
-
- Bead Starter