datum 6e kralenmeeting is bekend

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » ma 25 jul 2005 16:50

joyas schreef:
La Moon schreef:Ik wil ook:(
waarom kan je niet?
heb je vervoer nodig?

groetjes
natas
Geen vervoer maar weet ook bijna zeker dat ik niet met de trein en/of iemand anders mee zou mogen..Dusja..
Groetjes Mirjam

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » ma 25 jul 2005 18:42

La Moon schreef:
Geen vervoer maar weet ook bijna zeker dat ik niet met de trein en/of iemand anders mee zou mogen..Dusja..
Ow balen zeg :? , hopelijk lukt het toch.
Ik hoop dat ik dit jaar wel kan :D ff zo aan mijn vriend vragen wanneer zijn moeder ook al weer jarig is :? 5 of 6 november :roll: . Kep er nu al eigenlijk veel zin in, vorige keer kon ik niet komen vanwege mijn knie ongeluk, nu is het weer goed.

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » ma 25 jul 2005 19:26

sandra schreef:
Zus schreef:Heb het ook in mijn agenda gezet... het zal dan ook m'n eerste keer worden...
Ron moet wel werken maar hij gaat proberen vrij te krijgen.... dus afwachten maar of dat lukt... Hij gaat van de week al vrij vragen maar weet het pas een week van te voren.. zo werkt dat bij de NS...
goh da's jammer voor je. is er niet misschien familie of vrienden die dan desnoods kunnen oppassen? of dat ie dan bij vrienden gaat spelen? hoe oud is ie inmiddels ook alweer?
Gerald wordt eind september 5 jaar en voor familie moeten we de andere kant van Nederland heen... da's ook geen optie. Ik kijk wel als Ron moet werken of hij bij een vriendje kan zijn die dag..
Groetjes, Zus

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » ma 25 jul 2005 19:39

hahah hoezo toevl iedcere keer is het dezelfde datum als dat me moeder weg gaat met haar forum dus ik sleep me broertje en vader wel weer mee :lol: :lol: :lol: dus ik ben dur !!!

groetjes sharon

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » ma 25 jul 2005 19:57

Staat genoteerd! chearleader
Groetjes Conny

Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

Gast

Bericht door Gast » di 26 jul 2005 11:46

aan het rooster voor die periode wordt nu gewerkt....hopelijk kan ik komen, lijkt me super gezellig.
als er mensen vanuit het Noorden ( groningen e.o) gaan....misschien poolafspraak maken? ik wil best rijden.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 26 jul 2005 11:51

dat lijkt me niet gek voor de belgen onderons zo,n poolafspraak en de kosten delen alleen kan ik niet rijden dus zijn er dames uit belgie die er naar toe gaan en iemand kan meenemen dan hou ik me aanbevolen.
liefs frietje :)
kralengek

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 26 jul 2005 11:57

frieda van dam schreef:dat lijkt me niet gek voor de belgen onderons zo,n poolafspraak en de kosten delen alleen kan ik niet rijden dus zijn er dames uit belgie die er naar toe gaan en iemand kan meenemen dan hou ik me aanbevolen.
liefs frietje :)
Saartje misschien? Of Peeke?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

iedje
Bead Lover

Bericht door iedje » di 26 jul 2005 12:21

Ik wil zeker ook komen, maar mn mannetje is 6 november jarig... weet dus niet zeker, maar wil wel graag, wil wel eens weten welke gezcihten ed. achter de namen zitten :D

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 26 jul 2005 12:25

allema schreef:hahah hoezo toevl iedcere keer is het dezelfde datum als dat me moeder weg gaat met haar forum dus ik sleep me broertje en vader wel weer mee :lol: :lol: :lol: dus ik ben dur !!!

groetjes sharon
Kunnen ze kaarten met WieMie :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 26 jul 2005 12:26

ik ben ook heel benieuwd .ik hoop dat er nog meer belgjes komen.
liefs frietje
kralengek

iedje
Bead Lover

Bericht door iedje » di 26 jul 2005 12:36

waar is t eigenlijk?

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » di 26 jul 2005 12:38

oh ja... daar zat ik ook al over na te denken.... toch in de buurt van Utrecht?
ik kom ook uit het noorden.... maar ik slaap misschien bij een vriendin in utrecht.... maar das nog niet zeker hoor... anders wil k wel carpoolen, maar ik kan zelf de auto niet mee, want dies van mn ouders... dat mag denk ik niet haha

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 26 jul 2005 13:00

iedje schreef:waar is t eigenlijk?
Nieuwegein (ligt onder/tegen Utrecht aan)

Info over vorige meetings:
http://www.la-bigiotteria.com/tekstKralenmeeting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.la-bigiotteria.com/tekstKralenmeeting5.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kralen.com/inleiding_inhoud. ... rp=meeting" onclick="window.open(this.href);return false;

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » di 26 jul 2005 16:03

hahah jah dat zij ik al eerder Esther :wink:
maar ik moet nog wel effies me papa lief aankijken dat ie me wil brengen we zullen in iedergeval dit keer nie verdwalen :lol: :wink: :lol: :wink: :lol: :wink: :lol:

groetjes sharon

Gesloten