Geen vervoer maar weet ook bijna zeker dat ik niet met de trein en/of iemand anders mee zou mogen..Dusja..joyas schreef:waarom kan je niet?La Moon schreef:Ik wil ook:(
heb je vervoer nodig?
groetjes
natas
datum 6e kralenmeeting is bekend
Ow balen zegLa Moon schreef:
Geen vervoer maar weet ook bijna zeker dat ik niet met de trein en/of iemand anders mee zou mogen..Dusja..
Ik hoop dat ik dit jaar wel kan
Gerald wordt eind september 5 jaar en voor familie moeten we de andere kant van Nederland heen... da's ook geen optie. Ik kijk wel als Ron moet werken of hij bij een vriendje kan zijn die dag..sandra schreef:goh da's jammer voor je. is er niet misschien familie of vrienden die dan desnoods kunnen oppassen? of dat ie dan bij vrienden gaat spelen? hoe oud is ie inmiddels ook alweer?Zus schreef:Heb het ook in mijn agenda gezet... het zal dan ook m'n eerste keer worden...
Ron moet wel werken maar hij gaat proberen vrij te krijgen.... dus afwachten maar of dat lukt... Hij gaat van de week al vrij vragen maar weet het pas een week van te voren.. zo werkt dat bij de NS...
Groetjes, Zus
-
Gast
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Saartje misschien? Of Peeke?frieda van dam schreef:dat lijkt me niet gek voor de belgen onderons zo,n poolafspraak en de kosten delen alleen kan ik niet rijden dus zijn er dames uit belgie die er naar toe gaan en iemand kan meenemen dan hou ik me aanbevolen.
liefs frietje
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
Kunnen ze kaarten met WieMieallema schreef:hahah hoezo toevl iedcere keer is het dezelfde datum als dat me moeder weg gaat met haar forum dus ik sleep me broertje en vader wel weer mee![]()
![]()
dus ik ben dur !!!
groetjes sharon
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
oh ja... daar zat ik ook al over na te denken.... toch in de buurt van Utrecht?
ik kom ook uit het noorden.... maar ik slaap misschien bij een vriendin in utrecht.... maar das nog niet zeker hoor... anders wil k wel carpoolen, maar ik kan zelf de auto niet mee, want dies van mn ouders... dat mag denk ik niet haha
liefs lieselot
ik kom ook uit het noorden.... maar ik slaap misschien bij een vriendin in utrecht.... maar das nog niet zeker hoor... anders wil k wel carpoolen, maar ik kan zelf de auto niet mee, want dies van mn ouders... dat mag denk ik niet haha
liefs lieselot
leave me the birds and the beads....
- Bead Monster
- Contacteer:
Nieuwegein (ligt onder/tegen Utrecht aan)iedje schreef:waar is t eigenlijk?
Info over vorige meetings:
http://www.la-bigiotteria.com/tekstKralenmeeting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.la-bigiotteria.com/tekstKralenmeeting5.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kralen.com/inleiding_inhoud. ... rp=meeting" onclick="window.open(this.href);return false;