De MEETING!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 13 sep 2003 21:30

Misverstanden alom. Conny bedoel je mij soms met de leerknoop ( ik zou het mailen)....en Sandra was dat Carolien? Op het terras was het gezellig Marije en we hebben gezien dat jullie toch de beadies binnengegaan zijn en maar roepen : nee...daar gaan we niet meer naar toe :wink: . het voorbeeld van de boa ga ik opzoeken en komt eraan.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 13 sep 2003 21:54

carolien vroeg in ieder geval aan mij hoe je het handig kan knopen zodat je het kan 'verstellen', ik heb dat uitgelegd maar vroeg me af of er niet een betere soort knoop voor is en vertelde aan haar dat jij daar in ieder geval wat van weet, hennie.

ik ga nu maar gauw slapen, ben zo moe van de drukke dag. sliep gisternacht ook niet zo lekker door al de stress. ;) heb de foto's bewerkt, morgen zal ik ze online zetten. ;)

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » za 13 sep 2003 22:20

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: Sandra, Esther en Esther's moeder, bedankt voor het organiseren van deze gezellige meeting met veel lekkers voor iedereen! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 14 sep 2003 08:08

hennie schreef:Misverstanden alom. Conny bedoel je mij soms met de leerknoop ( ik zou het mailen)....en Sandra was dat Carolien? Op het terras was het gezellig Marije en we hebben gezien dat jullie toch de beadies binnengegaan zijn en maar roepen : nee...daar gaan we niet meer naar toe :wink: . het voorbeeld van de boa ga ik opzoeken en komt eraan.
Hahahaha we waren Beadies zo weer uit ;-) Veeeeeeeel te duur voor ons :wink:
Afbeelding Groetjes Marije

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » zo 14 sep 2003 09:15

Haha ja de beadies was erg duur...niet normaal...we zijn ook nog een andere winkel ingeweest en hebben deze mobiel/windwaaier (of hoe heet zon ding haha) gekocht en ik nog een kralenring...

xxx Marije

Sandradebruin
Bead Starter

Bericht door Sandradebruin » zo 14 sep 2003 11:04

Goedemiddag!

Ik vond de kralenmeeting errug gezellie, ik was er om half 10 en dacht jeetje is dit het, er waren er nog maar 4 meiden gearriveerd..... later werd het drukker en drukker en het was ontzettend gaaf. Enne wat maken sommige meiden gave kettingen. Ik vond het leuk om jullie te leren kennen en ik ben de volgende keer zeker van de partij. Sandra, Esther en ma (hahaha) bedankt voor de leuke dag en tot de volgende keer.

Henny,

Kun jij mij ook de knoopleer mailen? Tnx.
Liefs,
Sandra

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » zo 14 sep 2003 12:41

:D :D :D :D Ook een goede middag!! Nou ik vond het keileuk gister! Heb weer prachtige dingen gezien... ik kwam thuis en wilde gelijk weer met de kralen maar mijn ogen wilde niet meer..enne de volgende keer kom ik zekers weer ! He Marike is de armband afgekomen ?? Nou je maakt mooie sieraden hoor .. was erg onder de indruk van de ketting die je omhad ..maar dat had ik al 10 keer gezegd :oops.. heb ook die verdelers gekocht maar besef nu niet te weten hoe te doen aan het uiteinde.. Ga zo lekker buiten zitten want het kan morgen wel weer storten.. Leuk om iedereen onmoet en gezien te hebben! :D Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » zo 14 sep 2003 13:39

Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's die zijn gemaakt!
Hoop dat ik de volgende keer ook een digitale camera bij he, ik wil die ook eentje!!! :kwijl:
Sandra en Marike (en misschien nog anderen?) plaatsen jullie nog foto's op de site? :D

Fijn weekend nog allemaal!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » zo 14 sep 2003 17:57

Hennie, het is Carola die vroeg om die knoop voor een leerveter. We hadden het erover gehad dus ik weet het zeker. (maar als je hem mij ook wilt mailen, graag als dat evt. kan?)
Ook ik vond het weer erg leuk! Het is gewoon leuk om nu ook bij, een aantal, namen een gezicht voor je te kunnen zien.
Sandra, Esther en moeder van Esther nog bedankt voor alle goede zorgen en de organisatie. (is alles nog beetje opgekomen...? hahaha)
Vond het ook heel leuk dat er 2 mensen (of volgens mij moet ik zeggen, d? 2 mensen) van Kralenplaneet er waren. (heel leuk die kortingsbonnen!)
Kortom ik vond het weer erg gezellie!!!

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » zo 14 sep 2003 19:04

hennie schreef:Misverstanden alom. Conny bedoel je mij soms met de leerknoop ( ik zou het mailen)....en Sandra was dat Carolien? Op het terras was het gezellig Marije en we hebben gezien dat jullie toch de beadies binnengegaan zijn en maar roepen : nee...daar gaan we niet meer naar toe :wink: . het voorbeeld van de boa ga ik opzoeken en komt eraan.
Ja Hennie, ik bedoelde jou, ik heb eerst mijn eigen berichtje over moeten lezen voordat ik het snapte, :roll: hoe kom ik erbij want ik weet wie je bent, vast met mijn hoofd al bij de cannes die ik op 11 oktober bij Ria ga maken, ik heb je uitleg van de knoop al ontvangen, dank je wel.
Groetjes Conny

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 14 sep 2003 19:04

http://www.kralen.com/tekst.php?id=165" onclick="window.open(this.href);return false;

daar zijn de foto's te vinden. :)

zal zsm nog een net verslagje van maken.

PS: had achteraf wel meer foto's willen maken...

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 14 sep 2003 20:00

Leuk om de foto's even te zien, het zag er eeeerrrggg gezellig uit. Maar ben benieuwd naar het verslagje :lol:

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 14 sep 2003 20:08

conny schreef: hoe kom ik erbij want ik weet wie je bent, vast met mijn hoofd al bij de cannes die ik op 11 oktober bij Ria ga maken, ik heb je uitleg van de knoop al ontvangen, dank je wel.
Groetjes Conny
Ik geloof dat je er inderdaad heel erg naar uit kijkt he ;) Het is wel leuk dat ik nu wel een beetje weet wie er komen ipv wildvreemde ;) scheelt mij weer wat zenuwen ;)hahahahah en zo''n knoop heb ik geen kaas van gegeten LOL
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Natasja
Bead Anonymous

Bericht door Natasja » zo 14 sep 2003 21:28

Het was zeker geslaagd en dat voor mijn eerste kralenmeeting. Toen wij weg waren gegaan zijn we gelijk begonnen aan een ketting. (Het werkt echt verslavend.) Ik ben weer heel wat wijzer geworden. Sandra nog bedankt voor de uitleg van de wrapper - loop, alleen nog even mooie kralen vinden en dan ga ik het uitproberen.
Hennie ook bedankt voor je partronen, vind het leuk dat je elkaar zo kunt helpen.

Groetjes Natasja :D

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 14 sep 2003 21:40

Ook ik vind deze meeting weer super geslaagd!!!
Heb weer veel ideetjes opgedaan en heb dit weekend al weer veel zitten frunniken. Sommige had ik uiteraard al bij de eerste gezien, maar het was weer leuk om nog meer gezichtje bij namen te zetten. Echt leuk om jullie allen te ontmoeten. Tot de volgende maar weer!! En Sandra, Esther en moeder van Esther heel erg bedankt voor alles :!: :!: :!:
Forums!
Veel liefs,
Marlies

Gesloten