datum 6e kralenmeeting is bekend
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Designer
- Contacteer:
ik wacht ook wel tot dan hoorPeeke schreef:Als ik ga ga ik zeker met de auto, dus kan ik zeker een paar mensen meenemen. Zoals het er nu uitziet kan ik 95/100 gaan. Met zekerheid kan ik het zeggen begin oktober. Als iemand het tot dan wil afwachten kan ze zeker meerijden

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,Ria schreef:Eelke 1 raad! kijk uit dat je niet al een burnout hebt voordat je zelfs maar begonnen bent! je kan niet in 3 dagen je winkel van top tot teen schoonmaken en vullen!! Ik snap dat je het snel wilt hebben om zo de feestdagen nog mee te pakken maar het kan je allemaal nog wel vies op je dak gaan vallen! ;(
Nou weet je het schoonmaken ed zal erg meevallen.. heb hier genoeg fam om te helpen. maar eigenlijk is het alleen stofzuigen en ramen lappen enz.. de vloerbedekking en de muren en plafond zijn top.. en het scheelt dat er tot vlak voor de tijd nog wat inzit die mensen willen het ook graag netjes hebben zelf dus zon zooi zal het niet zijn

Met inpakken enz ook weer familie om te helpen ed.. en ophangen..
Als ik van te voren (rustig op mijn eigen gemakkie) thuis alles prijs ed.. dan hoef ik het dan alleen nog maar op te hangen enz.. en neer te zetten..
net als met de kralen als ik de perfecte bakken heb gevonden kan ik ze thuis al inpakken en prijzen.. en dan hoef ik ze alleen neer te zetten..
maar als het allemaal toch een weekje later wordt is dat ook geen ramp..

Hihi soprry voor het offtopic geheel

GRoetjes!!
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
door die stap te zetten kan je verlegenheid alleen maar verbeterenSabrina1981 schreef:Ik kan best verlegen zijn bij onbekenden mensen.frieda van dam schreef:waarom durf je niet te komenhet maakt niet uit of je nieuw of een oud lid ben dus hoop ik je te zien op de meeting.
liefs frietje

maak zelf juwelen sinds juli 2004