Aanmelden 'alternatieve' kralenmeeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 16 okt 2006 21:58

HOihoi,

Is er echt niemand met wie ik mee kan rijden.. of half mee rijden oid????

Oww ik hoop het zo... want anders denk ik niet dat ik kom... helaas...

Wie kan me helpen???

Groetjes.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 okt 2006 22:15

:( Balen zeg als je niet meer kan komen...Nou doe jij juist je best / hielp mee om een alternatieve meeting te regelen...is het zo ver weg reizen! Tja ik kom uit Hoofddorp, helemaal de andere kant, kan je helaas niet helpen....

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 17 okt 2006 08:31

HOi,

Ik baal er ook goed van, had er erg zin in.. had al een hele tijd van alles klaar liggen..
maar als ze nu op 3 stukken wat ik met de trein zou moeten ineens bussen ingaan zetten omdat er geen treinen rijden... Normale reistijd dan uurtje of 2,5 duurt... nu 3 keer rekening houden op een half uur langer!! das echt te veel, dan trek ik niet.. zoveel overstappen en dus opletten welke bus enz..
DAn ben ik op als ik er ben.. dan savonds zelfde rit nog terug.. en dan de volgende dag vroeg op naar een hobbybeurs waar ik sta.. dat wordt niet wat..

Ik denk dat ik bij deze maar moet beslissen dat ik niet kan gaan, want blijkbaar komt er niemand uit deze kant van het land.. waar ik een stukje mee mee kan reizen.. want ik wil best een eindje met de trein komen.. als iemand me dan oppikt.. (als er daarheen treinen reizen..)
Ik vind het heel erg jammer.. maar zie het niet zitten allemaal....

Sorry.... Maargoed nu kan er weer iemand van de wachtlijst af..... ??

Groetjes!

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » di 17 okt 2006 08:55

Dit is echt balen Eelke, ik had het leuk gevonden je te ontmoeten.
Ik hoop echt dat er nog iemand is die wel bij jou in de buurt komt en je op kan pikken, duimen maar!Afbeelding
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 17 okt 2006 12:26

@ Eelke: Ik heb echt geen flauw idee waar Eibergen ligt :oops:
Ik kom zelf vanuit de buurt van Den Haag, en ik wil ook best een stukje omrijden om je op te pikken, als jij me vertelt waarheen.
~Audrey~

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 17 okt 2006 15:36

Hohioi,

Das denk ik erg om.. want eibergen ligt bij enschede in de buurt..
Erg lief aangeboden.. maar dan moet je helemaal de andere kant nog op.. das onzin... Heel erg bedankt toch..

Het is goed zo... Ik vermaak me wel ;-) en bij een volgende meeting probeer ik het weer als ze dan niet met het spoor bezig zijn.. en ik heb een rustig weekeind dan lukt het vast ;-)

Groetjes!

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » di 17 okt 2006 15:50

ik heb ook effi op de route gekeken maar voor ons is het ook ver om :?
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » di 17 okt 2006 20:51

O, wat is dat jammer, Eelke !! Het enige wat ik je bij wijze van - erg schrale - troost kan aanbieden, is de wetenschap dat je met de 'reguliere' meeting in Nieuwegein hetzelfde probleem gehad zou hebben, maar daar heb je natuurlijk niet echt veel aan :(
Nee, ik hoop alleen maar ontzettend dat we je in 't voorjaar zien bij de volgende meeting !!!
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 18 okt 2006 06:55

wat jammer eelke is er dan echt niemand die uit jouw buurt komt ?
he meiden wie wil eelke helpen.
liefs frietje :wink:
kralengek

sonja86
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door sonja86 » wo 18 okt 2006 16:37

Hai EElke
Volgens de 9292 site kun je ook via Arnhem dan is het alles bij elkaar 2.15u
En zou ik je om 10 voor 10 op kunnen halen op driebergen zeist station.
(heb niet gekeken naar eventuele bekende vertragingen)
je vertrekt dan om 7.34u op lievenveldestation met de bus naar varseveldstation.
Is dat nog een optie?
groetjes
Sonja

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 18 okt 2006 18:45

Hoihoi,

Die heb ik ook al gezien maar er rijden geen treinen tussen zutphen en arnhem die dag... dus weer bussen enz. dus half uur langer..

en ik moet vanaf eibergen met de bus eerst naar lichtenvoorde groenlo (is lievelde.. voor de logika ;-))

Allemaal zo ingewikkeld.. volgende keer beter (als ze niet bij de ns aan het klussen zijn..)

Ik ga lekker rustig gewoon in de winkel staan.. en knutsel lekker wat ;-)

Groetjes!

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » do 19 okt 2006 19:31

kan er iemand voor mij zilverfoil kralen meebrengen voor de wire techniek ik geraak niet meer in een winkel

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 19 okt 2006 20:52

Ik kan evt wel grote kraal zoals http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=862" onclick="window.open(this.href);return false; meebrengen, maar Eelke is degene die het zou uitleggen en zij komt helaas niet. :( Ik wil wel wire uitleggen, maar enige dat ik kan is zoals http://www.creadream.nl/vb/wire/blauwwrappedloops.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , niet met die speciale cirkels zoals zij deed enzo. Weet niet of Nicole het wel weet, misschien kan zij het dan uitleggen...En ik neem ook wire boeken mee, wie weet staat daar wat in. Maar zelf weet ik nog niet hoe het moet.

Laat maar weten of ik wat moet meenemen, kan zijn dat iemand anders mooiere, betere foliekraal heb voor 'n hanger, die van mij is niet zo breed.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » vr 20 okt 2006 05:33

Sandra schreef:Ik kan evt wel grote kraal zoals http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=862" onclick="window.open(this.href);return false; meebrengen, maar Eelke is degene die het zou uitleggen en zij komt helaas niet. :( Ik wil wel wire uitleggen, maar enige dat ik kan is zoals http://www.creadream.nl/vb/wire/blauwwrappedloops.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , niet met die speciale cirkels zoals zij deed enzo. Weet niet of Nicole het wel weet, misschien kan zij het dan uitleggen...En ik neem ook wire boeken mee, wie weet staat daar wat in. Maar zelf weet ik nog niet hoe het moet.

Laat maar weten of ik wat moet meenemen, kan zijn dat iemand anders mooiere, betere foliekraal heb voor 'n hanger, die van mij is niet zo breed.
sandra als je denkt dat het gaat lukken met die soort van kraal, en je wilt me die gewone techniek dan uitleggen dan mag je ze voor me meebrengen hoor
5 stuks als het kan dan :wink:

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 20 okt 2006 12:37

Ik ben er klaar voor!
Routeplanner uitgeprint, een volle tank en de bandjes op spanning :wink:

Moet alleen nog even bedenken wat ik voor "lekkers" ga meenemen... en natuurlijk what to wear..... 8)

Vind het best spannend hoor! En jullie?
~Audrey~

Gesloten