datum 6e kralenmeeting is bekend

iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Die info volgt allemaal nog. Maar je kunt alvast op kralen.com kijken bij "kralenmeeting", daar staat al heel veel info over vorige meetings.Bubbels schreef:is er trouwens veel parkeergelegenheid, en moet je parkeergeld betalen enz. handig om te weten??
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik dacht steeds de volgende keer kom ik ook lijkt me super gezellig.. maar nu zit ik midden in de drukte van het regelen enz voor de winkel.. want als alles gaat zoals het moet wil ik 1 dec als ik dan de sleutel krijg.. meteen met schoonmaken beginnen zodat ik vrijdag 4 dec open kan.. lijkt mij een mooie dag.. goed veel mensen op de been voor de laatste kadootjes enz..
maar dat betekend van te voren veel inkopen en uitzoeken enz...
Maar de volgende volgende keer ben ik erbij!!! (dan zoek ik wel een inval
) want ik wil dat nu toch echt een keer meemaken 
GRoetjes!
Ik dacht steeds de volgende keer kom ik ook lijkt me super gezellig.. maar nu zit ik midden in de drukte van het regelen enz voor de winkel.. want als alles gaat zoals het moet wil ik 1 dec als ik dan de sleutel krijg.. meteen met schoonmaken beginnen zodat ik vrijdag 4 dec open kan.. lijkt mij een mooie dag.. goed veel mensen op de been voor de laatste kadootjes enz..
maar dat betekend van te voren veel inkopen en uitzoeken enz...
Maar de volgende volgende keer ben ik erbij!!! (dan zoek ik wel een inval

GRoetjes!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Eelke 1 raad! kijk uit dat je niet al een burnout hebt voordat je zelfs maar begonnen bent! je kan niet in 3 dagen je winkel van top tot teen schoonmaken en vullen!! Ik snap dat je het snel wilt hebben om zo de feestdagen nog mee te pakken maar het kan je allemaal nog wel vies op je dak gaan vallen! ;(
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
hoi belgjes
Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb maar heb problemen gehad met mijn pc.
Ik kan momenteel nog niet met zekerheid zeggen of ik naar de meeting kan komen of niet. Ik ga er alles aan doen om toch te kunnen komen maar het hangt niet van mij af
Ik denk dat het dus beter is zoals saartje zegt van eventueel af te spreken met een aantal wagens en dan samen naar ginder te rijden. Ik zit er echt niet mee in om rond te rijden om wat mensen op te pikken maar zoals ik al zei, ik kan het nu nog niet met zekerheid zeggen. Sorry.
Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb maar heb problemen gehad met mijn pc.
Ik kan momenteel nog niet met zekerheid zeggen of ik naar de meeting kan komen of niet. Ik ga er alles aan doen om toch te kunnen komen maar het hangt niet van mij af

Ik denk dat het dus beter is zoals saartje zegt van eventueel af te spreken met een aantal wagens en dan samen naar ginder te rijden. Ik zit er echt niet mee in om rond te rijden om wat mensen op te pikken maar zoals ik al zei, ik kan het nu nog niet met zekerheid zeggen. Sorry.
Groetjes peeke
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ik heb nog wel een auto
maar ten eerste weet mijn chef nog niet of ik mijn dag verlof kan hebben vermits er een collega is weggegaan en er nu een nieuwe moet gezocht en opgeleid worden.
Ten tweede weet ik niet of mijn man ermee akkoord gaat want dan zit hij heel de dag met zoontje thuis want ben ik met de auto weg.
Ten derde ik ben wel geen krak in wegorientatie.
Dus voor mij blijft het afwachten,als het echt allemaal lukt wil ik wel mensen meenemen maar zeg niks met zekerheid.
Ik weet pas een 2 tal weken op voorhand of ik mijn dag verlof heb en dan mijn man nog overtuigen wat het moeilijkste gaat zijn denk ik.
maar ten eerste weet mijn chef nog niet of ik mijn dag verlof kan hebben vermits er een collega is weggegaan en er nu een nieuwe moet gezocht en opgeleid worden.
Ten tweede weet ik niet of mijn man ermee akkoord gaat want dan zit hij heel de dag met zoontje thuis want ben ik met de auto weg.
Ten derde ik ben wel geen krak in wegorientatie.
Dus voor mij blijft het afwachten,als het echt allemaal lukt wil ik wel mensen meenemen maar zeg niks met zekerheid.
Ik weet pas een 2 tal weken op voorhand of ik mijn dag verlof heb en dan mijn man nog overtuigen wat het moeilijkste gaat zijn denk ik.
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen