Vind 't leuk om al die mooie creaties op het forum ook in het echt te zien

Vooruit dan... zal ik ook wel wat meenemen

Heb er zin in!!!

Natuurlijk wel!! Alle creaties zijn bijzonder! Iedereen heeft een andere stijl en smaak, daarom is het juist zo leuk om alle creaties nu eens "live" te kunnen zien. Dus niet ....... (lullen), maar meebrengen!Pee schreef:Ik heb niet veel hier in Breda liggen (ik blijf hier op mijn kamer) en mijn creaties zijn toch niet zo bijzonder, dus ik weet niet of ik iets mee ga nemen....
Precies!Dorith schreef:Het is gewoon leuk om de foto's van de sieraden dan eens in het echt te zien.
Er is niets engs aan. Iedereen krijgt bij binnenkomst een naamkaartje van mij (weer inleveren als je weggaat!Dorith schreef:Ik heb er ook erge zin in, wel een beetje eng hoor, ik kom alleen en ken eigenlijk niemand....nou ja van het forum dan![]()
Owkee ik zal niet lullen maar doenEsther schreef:Natuurlijk wel!! Alle creaties zijn bijzonder! Iedereen heeft een andere stijl en smaak, daarom is het juist zo leuk om alle creaties nu eens "live" te kunnen zien. Dus niet ....... (lullen), maar meebrengen!Pee schreef:Ik heb niet veel hier in Breda liggen (ik blijf hier op mijn kamer) en mijn creaties zijn toch niet zo bijzonder, dus ik weet niet of ik iets mee ga nemen....
Ja hoor, als je maar duidelijk herkenbaar bent. Dus GROTE letters gebruiken!Dani schreef:En ik had zelfs al een naamspeldje gemaakt,hahaha! Gewoon de letters aan een veiligheidsspeld,maar toch! Mag ik deze ook dragen,Esther?![]()
![]()
Haha, ik ben niet te missen met 2 naamplaatjes!!
Ben benieuwd wat iedereen draagt! Heb net vanavond een ketting af die ik zaterdag om doe.