leuke creaties meenemen zaterdag!!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
pluisje
Bead Professional
Contacteer:
leuke creaties meenemen zaterdag!!!

Bericht door pluisje » wo 22 sep 2004 19:10

Nemen jullie allemaal mooie creaties mee naar de kralenmeeting zaterdag?!
Vind 't leuk om al die mooie creaties op het forum ook in het echt te zien :D
Vooruit dan... zal ik ook wel wat meenemen :P :wink:

Heb er zin in!!! Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 22 sep 2004 19:13

Ik heb helaas geen mogelijkheid om dingen mee te brengen, veel te lastig omdat ik de hele tijd bij de entree bezig ben... Maar ik wil wel graag alle creaties van de anderen zien!!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 22 sep 2004 19:25

Ik heb niet veel hier in Breda liggen (ik blijf hier op mijn kamer) en mijn creaties zijn toch niet zo bijzonder, dus ik weet niet of ik iets mee ga nemen....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 22 sep 2004 19:28

Pee schreef:Ik heb niet veel hier in Breda liggen (ik blijf hier op mijn kamer) en mijn creaties zijn toch niet zo bijzonder, dus ik weet niet of ik iets mee ga nemen....
Natuurlijk wel!! Alle creaties zijn bijzonder! Iedereen heeft een andere stijl en smaak, daarom is het juist zo leuk om alle creaties nu eens "live" te kunnen zien. Dus niet ....... (lullen), maar meebrengen!

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » wo 22 sep 2004 19:30

ik neem mijn sieradenrol wel mee, daar passen er 10 in!
En och niet bijzonder, dat maakt niks uit toch???Het is gewoon leuk om de foto's van de sieraden dan eens in het echt te zien.
Ik ben heeeeeel benieuwd wat iedereen mee neemt!!
Ik heb er ook erge zin in, wel een beetje eng hoor, ik kom alleen en ken eigenlijk niemand....nou ja van het forum dan :roll: :D
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 22 sep 2004 19:38

Dorith schreef:Het is gewoon leuk om de foto's van de sieraden dan eens in het echt te zien.
Precies!

Dorith schreef:Ik heb er ook erge zin in, wel een beetje eng hoor, ik kom alleen en ken eigenlijk niemand....nou ja van het forum dan :roll: :D
Er is niets engs aan. Iedereen krijgt bij binnenkomst een naamkaartje van mij (weer inleveren als je weggaat! :wink: ) met daarop haar echte en eventueel haar forumnaam. Dus je herkent iedereen heel makkelijk. Bovendien hebben veel forummers hun foto hier al staan waardoor je ze ook makkelijk herkent.

Misschien een handige tip: Zie de meeting gewoon als het forum, maar dan met echte mensen i.p.v. reacties via de computer.

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 22 sep 2004 19:41

Esther schreef:
Pee schreef:Ik heb niet veel hier in Breda liggen (ik blijf hier op mijn kamer) en mijn creaties zijn toch niet zo bijzonder, dus ik weet niet of ik iets mee ga nemen....
Natuurlijk wel!! Alle creaties zijn bijzonder! Iedereen heeft een andere stijl en smaak, daarom is het juist zo leuk om alle creaties nu eens "live" te kunnen zien. Dus niet ....... (lullen), maar meebrengen!
Owkee ik zal niet lullen maar doen :wink:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 22 sep 2004 19:42

:yes: :applaus:

Dani
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Dani » wo 22 sep 2004 20:09

Ik zat erg te twijfelen om wat kettingen mee te nemen,maar doe het nu toch ook maar. Je bent erg overtuigend,Pluisje! :lol: Het zijn dan wel mijn eigen kettingen,want mijn verkoopspullen zijn uit logeren bij een vriendin.Die probeert ze te verkopen op haar werk,leuk,he?

En ik had zelfs al een naamspeldje gemaakt,hahaha! Gewoon de letters aan een veiligheidsspeld,maar toch! Mag ik deze ook dragen,Esther? :lol: :lol: :lol: Haha, ik ben niet te missen met 2 naamplaatjes!!
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 22 sep 2004 20:36

Dani schreef:En ik had zelfs al een naamspeldje gemaakt,hahaha! Gewoon de letters aan een veiligheidsspeld,maar toch! Mag ik deze ook dragen,Esther? :lol: :lol: :lol: Haha, ik ben niet te missen met 2 naamplaatjes!!
Ja hoor, als je maar duidelijk herkenbaar bent. Dus GROTE letters gebruiken! :wink: (Ik ga zelf een ketting dragen met een duidelijk naamplaatje er aan, kan ook niet missen hahaha)

Dani
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Dani » wo 22 sep 2004 20:53

Esther,

Hoe groot is groot? :lol: Ach,ik neem m gewoon lekker mee,en dan beslis jij maar of het groot genoeg is!! :wink: En anders speld ik hem wel op mijn tas,haha,raak ik die ook niet zo snel kwijt!

mir
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door mir » wo 22 sep 2004 21:16

ik wil jullie alvast heel veel plezier wensen zaterdag ennnne we krijgen verslag hoe het is geweest (voor degene die niet konden)
Ik moet dus ook werken, maar als jullie nou even met zijn allen naar city plaza komen kan ik jullie ook even zien(grapje)
gr mirjam

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » wo 22 sep 2004 21:24

Tuurlijk neem ik mee :wink: Maar dat is niet eens zo heel veel hoor! Ik werk meestal op bestelling, dus veel voorraad heb ik niet. Heb wel foto's bij me voor degenen die ze nog niet gezien hebben. En daar zitten ook nog dingen bij die niet getoond zijn hier, dus is het toch nog een verassing. :lol:

Leuk idee trouwens! Een speld met letters van je eigen naam. Ben benieuwd wat iedereen draagt! Heb net vanavond een ketting af die ik zaterdag om doe.

vind het zo spannend allemaal!
liefs,

Naomi

Dani
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Dani » wo 22 sep 2004 22:20

Ben benieuwd wat iedereen draagt! Heb net vanavond een ketting af die ik zaterdag om doe.

En daarmee bedoel je vast niet welke KLEDING men draagt.... Haha,ik wil wedden dat zeker de helft van de forummers zit te bedenken wat ze aan moeten,want welk shirt/trui/blouse past bij DE ketting die ik perse wil gaan dragen?? Ipv een ketting bij een shirt/trui/blouse uitzoeken,wat de rest van NL doet :wink: :lol: :wink: :lol:

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » wo 22 sep 2004 22:23

Haha, dat ken ik sowieso wel. Mijn vriend wordt daar soms lichtelijk gek van :wink: Eerst de ketting omdoen die je wil dragen en daar dan kleding bij zoeken (kopen :D )
:lol: :lol:
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gesloten