kralenmeeting: wat moet je meebrengen?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 19 sep 2004 20:48

sandra schreef:heb je geen mailtje gekregen van esther met meer info enzo? in de word documentje staat een voorbeeld. de grootte van de kleine kralen mogen zo 10/0 zijn denk ik.
Heb ik wel verstuurd maar is misschien niet aangekomen? Laat het me even weten, misschien moet ik het je nog een keer sturen.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 19 sep 2004 22:37

Victoria schreef:ow :oops: maar welke kralen moet ik dan nemen bij kralenwerk :?:
dadelijk heb ik allemaal verkeerde gekocht :?:
Victoria, kijk eens op mijn site bij workshops. Daar staat ook een workshop haken. Dan zie je verschillende voorbeelden ( 1 met nylondraad en 2 met c-lon garen) Dat wat jij mooi vindt is hetzelfde als de ketting die op mijn beginpagina staat, dat is met nylondraad gehaakt, je haakt dan 1 streng. en daar kun je zwaardere kralen voor nemen. De ketting met kleine kraaltjes is met c-lon gehaakt en die kralen moeten niet zo zwaar zijn en dan haak je meer strengen. Kralen maat 10/0 zijn trouwens te klein. Vanaf 9/0 ( 2 mm) kan wel en groter maar 6 tot 7 mm is groot genoeg anders wordt het veel te zwaar. Ik hoop dat dit alles nu duidelijk is. :wink:
Maar ik begrijp dat alles al vanzelf is opgelost als jij nr 22 bent :wink:

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » ma 20 sep 2004 10:06

sandra schreef:heb je geen mailtje gekregen van esther met meer info enzo? in de word documentje staat een voorbeeld. de grootte van de kleine kralen mogen zo 10/0 zijn denk ik.
ik kijk alleen nu ook naar het volgordelijstje en ik ben bang dat jij niet mee kan doen met haar workshop want er kunnen maximaal 16 personen meedoen en jij staat op nr 22. maar je kan wel instructies kopen bij hennie.
jammer :cry: maar dan koop ik wel de instructies :wink:
dus dan hoef ik geen kraaltjes te kopen dan :?: als ik toch niet mee kan doen :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 20 sep 2004 10:27

als je haar instructies wil kopen en er dus wat mee wil maken heb je de kleine kraaltjes uiteraard wel nodig.
als je gewoon het haken wil leren kan je ook gewoon kijken naar kralen.com, daar staat het ook uitgelegd.

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 21 sep 2004 18:01

Ben misschien een domme limbo, maar snap het even niet meer. Hoe weet ik op welke plaats ik sta voor een workshop? Heb geen mailtje ontvangen over wat ik mee moet nemen voor het ringen maken. Of hoef ik daarvoor niets mee te nemen?

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 21 sep 2004 18:04

Fester schreef:Ben misschien een domme limbo, maar snap het even niet meer. Hoe weet ik op welke plaats ik sta voor een workshop? Heb geen mailtje ontvangen over wat ik mee moet nemen voor het ringen maken. Of hoef ik daarvoor niets mee te nemen?
Geef me even je mailadres, dan stuur ik het bewuste mailtje nog een keer.

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 21 sep 2004 18:07

Je hebt een pb met mijn mailadres! Dankje!! :wink:

Gesloten