kralenmeeting
Wat ben je toch een muts Victoria, het staat duidelijk beschreven, voor de zekerheid neem ik een iets grotere haaknaald mee om te proberen voor de mensen die helemaal niet kunnen haken, maar we gaan dus haken met haaknaald 0,55 en dat is h???l klein.miekel schreef:Misschien een stressballetje voor HennieVictoria schreef:moet ik iets meenemen henniehennie schreef:Nartuurlijk heeft het zin om te komen. Een kralenmeeting is gewoon heel leuk om iedereen te ontmoeten en idee?n uit te wisselen ook zonder workshop. Ik weet niet voor welke workshop je hebt ingeschreven, maar als het ook voor mijn workshop is ( haken) dan even het volgende: Ik geef geen inloopworkshop maar 2x 8 personen, is er geen plaats voor je dan kun je bij mij wel de uitleg kopen voor ? 2. Ik zag dat 28 personen zich hebben aangemeld. Er staat beschreven wat je mee moet nemen.enne hoe laat begint het
![]()
ik heb er zin in, whahhaah ik hoop jij ook![]()
![]()
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
whahahahahahahahmiekel schreef:Okay Vic, neem ook maar een stressballetje voor jezelf mee

maar moet ik een haaknaald meenemen, of heb jij die bij voor alle mensen enne hoe laat heb ik haakles

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
ik heb het al gevonden
C-lon garen : te koop bij http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, neem een kleur die bij je kralen past, maar liever geen lichte kleur.
Diverse kralen van 2 mm tot ongeveer 6 mm. Zorg dat de kralen niet te zwaar zijn. Kunststof kralen b.v. parels zijn ook prima te gebruiken.
Naald en schaar
dus ik moet nog ff shoppen
maar alleen weet ik dus nu niet hoeveel kralen ik nodig heb

C-lon garen : te koop bij http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, neem een kleur die bij je kralen past, maar liever geen lichte kleur.
Diverse kralen van 2 mm tot ongeveer 6 mm. Zorg dat de kralen niet te zwaar zijn. Kunststof kralen b.v. parels zijn ook prima te gebruiken.
Naald en schaar
dus ik moet nog ff shoppen

maar alleen weet ik dus nu niet hoeveel kralen ik nodig heb

Groetjes Victoria,
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
hihihi, neem magnetische kralen. Leuk effect en ze blijven misschien wel bij elkaar! (of misschien ook wel niet, hahahaha)
Ik ben zo ontzettend beniuewd! Enne, geloof dat ik ook maar ff stressballetje ga halen.
Had een megaorder swarovski in tig kleuren en maten besteld maar niks meer van gehoord. Ik zag me al naar Alkmaar rijden om hals over kop bij Victoria te plunderen. Maar gelukkig kreeg ik vanavond een mailtje. Ze was even op vakantie geweest, vandaar de stilte. Maar ze waren binnen en met een paar dagen heb ik ze ook. PFFFFFFFF Nou maar hopen dat ik een beetje goed zit met de kleuren! Heb me maar op de herfst geori?nteerd.
Ik ben zo ontzettend beniuewd! Enne, geloof dat ik ook maar ff stressballetje ga halen.
Had een megaorder swarovski in tig kleuren en maten besteld maar niks meer van gehoord. Ik zag me al naar Alkmaar rijden om hals over kop bij Victoria te plunderen. Maar gelukkig kreeg ik vanavond een mailtje. Ze was even op vakantie geweest, vandaar de stilte. Maar ze waren binnen en met een paar dagen heb ik ze ook. PFFFFFFFF Nou maar hopen dat ik een beetje goed zit met de kleuren! Heb me maar op de herfst geori?nteerd.
liefs,
Naomi
Naomi