inschrijven voor volgende meeting :)

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » do 03 jul 2003 13:26

Oke Sandra, Ik heb me in ieder geval al ingeschreven, maar denk wel dat je voor een volgende keer eventueel een grotere ruimte kunt zoeken. Zelf leer je dan veel mensen kennen als het dan maar niet op een soort beurs gaat lijken.Het moet natuurlijk wel voor de gezelligheid blijven.
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 03 jul 2003 13:35

Marije schreef:Ik denk dat ik met de trein kom. Ik weet niet helemaal hoe je er moet komen vanaf utrecht maar daar kom ik nog wel achter haha
vanaf het station kun je een tram nemen die heel dichtbij de ruimte stopt waar wij de meeting zullen houden. preciezere beschrijving staat in de e-mail die je van esther zal krijgen zodra ze het geld heeft.

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » do 03 jul 2003 13:48

sandra schreef:
Marije schreef:Ik denk dat ik met de trein kom. Ik weet niet helemaal hoe je er moet komen vanaf utrecht maar daar kom ik nog wel achter haha
vanaf het station kun je een tram nemen die heel dichtbij de ruimte stopt waar wij de meeting zullen houden. preciezere beschrijving staat in de e-mail die je van esther zal krijgen zodra ze het geld heeft.
Okey dan lees ik het wel :) Misschien dat ik me vader overhaal om me te brengen maar t zal de trein wel worden denk ik

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 03 jul 2003 13:51

misschien wilt ie je wel afzetten, dat je enkeltje terug neemt. het is in ieder geval in nieuwegein en goed bereikbaar. wel denk ik dat iedereen weer heel veel kralen mee zal nemen dus een grote tas zal je wel nodig hebben. ;) veel zin in!

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » do 03 jul 2003 14:55

Hi allemaal,
ik heb me ingeschreven!!!! Heb er wel bijgezet dat ik nog niet helemaal zeker weet of ik kan, maar ik denk haast van wel. Alle anderen kunnen gewoon stikken!!!! Ik zorg dus gewoon dat ik kan komen. Zie jullie dan allemaal....
knuffel Marieke

ps. hoeveel mensen hebben zich al ingeschreven, Sandra?!?

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » do 03 jul 2003 15:23

sandra schreef:misschien wilt ie je wel afzetten, dat je enkeltje terug neemt. het is in ieder geval in nieuwegein en goed bereikbaar. wel denk ik dat iedereen weer heel veel kralen mee zal nemen dus een grote tas zal je wel nodig hebben. ;) veel zin in!
Haha ja nou ja de trein is niet zo duur voor mij, want ik ben met 15 minuten in Utrecht. En ik heb me kralen in een grote kist zitten en als ik die meeneem valt alles eruit...ik doe tegen die tijd wel wat in een kleiner kistje dat ik toch wat kan meenemen :)

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » do 03 jul 2003 16:08

Ik heb mij ook ingeschreven, ik hoop dat ik er nog bijkan. Heb er veel zin in!
Liefs,
Pi?rra

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 03 jul 2003 19:53

Zijn er belgen uit de buurt van Leuven die zich ingeschreven hebben? Ik zou nl. ontzettend graag met iemand meerijden. Met de trein ben ik uren onderweg en het kost mij minstens 50 euro :?

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » do 03 jul 2003 20:21

Ik wilde op zich wel gaan maar het is best wel ver hoor... dus denk ik dat ik het spijtig genoeg niet ga doen. Misschien moeten we in Belgi? eens een meeting houden; er zijn wel enkele Belgische mensen die ook sieraden maken (zie websites).... Het is maar een idee :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 03 jul 2003 21:28

hopelijk wil caro wel weer, zij ging wel met de auto....maar of ze nog wil? hoor niets van haar....

Sandradebruin
Bead Starter

Dat wordt proppen

Bericht door Sandradebruin » do 03 jul 2003 21:46

Hallo daar,

Jammer dat ik er niet bij kan zijn vanwege feest.

Enne als er teveel zijn dan prop je toch gewoon die zaal vol.

vol = vol (hahaha)

Groetjes, Sandra

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 03 jul 2003 22:01

hopelijk wil caro wel weer, zij ging wel met de auto....maar of ze nog wil? hoor niets van haar....
Dat is het probleem, ze komt blijkbaar niet meer op het forum. Hopelijk omdat ze het zo druk heeft met sieraden maken ;)
Ik zal haar eens een mailtje sturen, maar dan nog zou ik ergens moeten geraken waar ze mij kan oppikken, en ook dat is een heel eind van hier :roll: Ik zoek druk achter een oplossing, want ik vond het wel spijtig dat ik er bij de vorige meeting niet bij was.

jacky
Bead Anonymous
Contacteer:

verdorie

Bericht door jacky » zo 13 jul 2003 10:09

:cry:
Ik ben te laat met inschrijven.
ben pas nummertje 51.
:cry:

Gesloten