inschrijven voor volgende meeting :)
vanaf het station kun je een tram nemen die heel dichtbij de ruimte stopt waar wij de meeting zullen houden. preciezere beschrijving staat in de e-mail die je van esther zal krijgen zodra ze het geld heeft.Marije schreef:Ik denk dat ik met de trein kom. Ik weet niet helemaal hoe je er moet komen vanaf utrecht maar daar kom ik nog wel achter haha
Okey dan lees ik het welsandra schreef:vanaf het station kun je een tram nemen die heel dichtbij de ruimte stopt waar wij de meeting zullen houden. preciezere beschrijving staat in de e-mail die je van esther zal krijgen zodra ze het geld heeft.Marije schreef:Ik denk dat ik met de trein kom. Ik weet niet helemaal hoe je er moet komen vanaf utrecht maar daar kom ik nog wel achter haha
Hi allemaal,
ik heb me ingeschreven!!!! Heb er wel bijgezet dat ik nog niet helemaal zeker weet of ik kan, maar ik denk haast van wel. Alle anderen kunnen gewoon stikken!!!! Ik zorg dus gewoon dat ik kan komen. Zie jullie dan allemaal....
knuffel Marieke
ps. hoeveel mensen hebben zich al ingeschreven, Sandra?!?
ik heb me ingeschreven!!!! Heb er wel bijgezet dat ik nog niet helemaal zeker weet of ik kan, maar ik denk haast van wel. Alle anderen kunnen gewoon stikken!!!! Ik zorg dus gewoon dat ik kan komen. Zie jullie dan allemaal....
knuffel Marieke
ps. hoeveel mensen hebben zich al ingeschreven, Sandra?!?
Haha ja nou ja de trein is niet zo duur voor mij, want ik ben met 15 minuten in Utrecht. En ik heb me kralen in een grote kist zitten en als ik die meeneem valt alles eruit...ik doe tegen die tijd wel wat in een kleiner kistje dat ik toch wat kan meenemensandra schreef:misschien wilt ie je wel afzetten, dat je enkeltje terug neemt. het is in ieder geval in nieuwegein en goed bereikbaar. wel denk ik dat iedereen weer heel veel kralen mee zal nemen dus een grote tas zal je wel nodig hebben.veel zin in!
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
Sandradebruin
- Bead Starter
Dat wordt proppen
Hallo daar,
Jammer dat ik er niet bij kan zijn vanwege feest.
Enne als er teveel zijn dan prop je toch gewoon die zaal vol.
vol = vol (hahaha)
Groetjes, Sandra
Jammer dat ik er niet bij kan zijn vanwege feest.
Enne als er teveel zijn dan prop je toch gewoon die zaal vol.
vol = vol (hahaha)
Groetjes, Sandra
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Dat is het probleem, ze komt blijkbaar niet meer op het forum. Hopelijk omdat ze het zo druk heeft met sieraden makenhopelijk wil caro wel weer, zij ging wel met de auto....maar of ze nog wil? hoor niets van haar....
Ik zal haar eens een mailtje sturen, maar dan nog zou ik ergens moeten geraken waar ze mij kan oppikken, en ook dat is een heel eind van hier
verdorie
Ik ben te laat met inschrijven.
ben pas nummertje 51.