op naar de 4de kralenmeeting!
ik wil ook mee!!
Maar zit dan zelf in Engeland waarschijnlijk, heb daar dan ook een weekend meeting..
maar of dat door gaat weet ik nog niet voor 100%, dus je mag mij ook wel op de lijst zetten onder voorbehoud, goed???
Is het al bekend waar het gehouden wordt??
ik heb namelijk geen auto, maar misschien dat ik met iemand mee mag rijden die in de buurt van Vlaardingen woont? of ik kom met OV..
Evt. kan ik hier in het buurthuis wel een plekje regelen, desnoods een klein zaaltje? dan kunnen we misschien de zaalhuur met z?n allen delen?
brul maar als ik ergens mee kan helpen, en tevens ga ik in sept. ook workshops geven, dus heb tegen die tijd ook spullen zat
Groetjes Tries
maar of dat door gaat weet ik nog niet voor 100%, dus je mag mij ook wel op de lijst zetten onder voorbehoud, goed???
ik heb namelijk geen auto, maar misschien dat ik met iemand mee mag rijden die in de buurt van Vlaardingen woont? of ik kom met OV..
Evt. kan ik hier in het buurthuis wel een plekje regelen, desnoods een klein zaaltje? dan kunnen we misschien de zaalhuur met z?n allen delen?
brul maar als ik ergens mee kan helpen, en tevens ga ik in sept. ook workshops geven, dus heb tegen die tijd ook spullen zat

Groetjes Tries
** a talented gift, is what you have, and never can learn**
Re: ik wil ook mee!!
op kralen.com kun je lezen dat het in Nieuwegein is. Daar is het al een aantal keer gehouden.Tries schreef:Maar zit dan zelf in Engeland waarschijnlijk, heb daar dan ook een weekend meeting..
brul maar als ik ergens mee kan helpen, en tevens ga ik in sept. ook workshops geven, dus heb tegen die tijd ook spullen zat![]()
Groetjes Tries
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

wat voor meeting heb je in Engeland?Tries schreef:whow, das zo?n 2 uur reizen met de trein![]()
humpf....even kijken of Jaco geen weekend dienst heeft, dan zeg ik Engeland lekker gewoon af:p
alhoewel, ben nog nooit in Engeland geweest![]()
groetjes Triesje
voor ons is het ook even reizen.. tenmiste als we met de trein gaan
ik werk met voedingssuppelmenten, ik ben er mee zelf mee begonnen voor mijn darmen ben sinds m?n 8ste darmpatient en heb op m?n 16 14 darm onderzoeken gehad in 2 jaar tijd, en niets kunnen vinden en nu met die supplementen gaat het perfect!
maar ik moet up to date blijven ivm de producten die ik verkoop..
de ingredienten samenstellingen, allergieen, voor en nadelen enz..
en het distributie en onderzoekcentrum zit in Engeland, vandaar..
maar ze kunnen me denk ik ook wel per mail op de hoogte houden..
ga het gewoon proberen, hihi sieraden maken is veeeeeeeeeeeeel leuker!!
groetjes Tries
groetjes Tries
nee geen aloe vera, die heeft voor mij maar 2 weken gewerkt, toen was ik weer helemaal terug bij af..
ik heb sinds m?n 8ste een stoelgang van 1x per 40 a 45 dagen, vandaar all die darmonderzoeken. het enige wat helpt zijn de Ezymen complex en Opty Zyme pro, terwijl ik voorheen, diverse dieeten heb gehad, die niet werkten, op een gegeven moment kreeg ik van de dokter 5 klisma?s per dag en zelfs dat werkte niet, toen hebben ze ook de hoop opgegeven, en ben ik zelf gaan experimenteren met wat ik wel of niet kon verdragen, nou dat was verrrot weinig, als ik al naar een gebakje keek, zat ik bij wijze van al verstopt, dus dat werkte niet, nu gebruik ik die enzymen complex sinds anderhalf jaar en sinds een maand issie uit het arsortiment gehaald en is Opti zyme pro er voor in de plaats gekomen, vrijwel het zelfde alleen andere naam. slaat nergens op maar goed.. als ik deze 1 dag vergeet kan ik 1 week niet naar de wc..
dit is een van de producten van Goldshield Elite..
ik heb sinds m?n 8ste een stoelgang van 1x per 40 a 45 dagen, vandaar all die darmonderzoeken. het enige wat helpt zijn de Ezymen complex en Opty Zyme pro, terwijl ik voorheen, diverse dieeten heb gehad, die niet werkten, op een gegeven moment kreeg ik van de dokter 5 klisma?s per dag en zelfs dat werkte niet, toen hebben ze ook de hoop opgegeven, en ben ik zelf gaan experimenteren met wat ik wel of niet kon verdragen, nou dat was verrrot weinig, als ik al naar een gebakje keek, zat ik bij wijze van al verstopt, dus dat werkte niet, nu gebruik ik die enzymen complex sinds anderhalf jaar en sinds een maand issie uit het arsortiment gehaald en is Opti zyme pro er voor in de plaats gekomen, vrijwel het zelfde alleen andere naam. slaat nergens op maar goed.. als ik deze 1 dag vergeet kan ik 1 week niet naar de wc..
dit is een van de producten van Goldshield Elite..
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
hmzzz lijkt me niet makkelijk.. je moet zeker goed opletten wat je eet enz... kijk maar wat je kunt regelen met England!Tries schreef:ik werk met voedingssuppelmenten, ik ben er mee zelf mee begonnen voor mijn darmen ben sinds m?n 8ste darmpatient en heb op m?n 16 14 darm onderzoeken gehad in 2 jaar tijd, en niets kunnen vinden en nu met die supplementen gaat het perfect!
groetjes Tries