kralenmeeting Belgie
Mij ook! En die combinatie trekt me ook wel. Trouwens Inge, maak je geen zorgen hoor, dat wordt eerder vechten wie er mag duwen !!!Sandra schreef:Lijkt mij wel leuk, eens een belgische kralenwinkel bezoeken.
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Oke, we trekken wel lootjes, hihiCJ schreef:Mij ook! En die combinatie trekt me ook wel. Trouwens Inge, maak je geen zorgen hoor, dat wordt eerder vechten wie er mag duwen !!!Sandra schreef:Lijkt mij wel leuk, eens een belgische kralenwinkel bezoeken.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Inderdaad, er rijden rechtstreeks bussen vanuit Antwerpen naar Niel. Dus dat kan geen probleem zijn. Volvoke en ik hebben het even bekeken en deze data zijn uit de bus gekomen :
- zat 6/1
- zat 20/1
- zat 3/2
- zat 3/3
- zat 17/3
Laten jullie even je voorkeur kennen en anders maak ik wel even een poll.
- zat 6/1
- zat 20/1
- zat 3/2
- zat 3/3
- zat 17/3
Laten jullie even je voorkeur kennen en anders maak ik wel even een poll.
Kralengroetjes, Saartje 

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dat kan je zelf doen toch? Er zit in Antwerpen een hotel bijna naast het station. Geen idee of het een betaalbaar hotel is, maar mogelijkheden genoeg in Antwerpen. Je zou zaterdagochtend kunnen winkelen, zaterdagmiddag naar de meeting in Niel, en zondag uitgebreid ontbijten en dan naar de mooie dierentuin ook naast het station. Zomaar een ideetje!Ayla schreef:Zou mij ook heel leuk lijken maar Friesland/België treinen gaat wel heel lang duren vrees ik.
Kunnen jullie er niet een weekend van maken?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Maar een verdraaid leuk ideetje !! Daar ga ik 'ns uitgebreid over nadenken. Wat de data betreft, alleen op 3 maart kan ik echt niet, want op La Palma. Ik geef de voorkeur aan zaterdag 20 januari of 3 februari, omdat ik de andere data minder geschikt vind:La Bigiotteria di Esther schreef:Zomaar een ideetje!
06.01: omdat er dan misschien nog mensen met vakantie zijn, én omdat er dan in Den Haag een sieradenbeurs is;
17.03: te dicht bij de 'officiële Kralenmeeting'.
Groeten,
Corriejanne
Corriejanne
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer: