Kwamen jullie de vorige keren nou echt alleen maar voor de goedkope workshops? En niet voor de gezelligheid, het kletsen over alles wat met kralen heeft te maken, het babbelen met "lotgenoten", het uitwisselen van tips en adressen enz.?
Waarom is er nu opeens zo weinig interesse voor een meeting?
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik begrijp het niet
. Toen we meldden dat er geen meeting zou komen kregen we allemaal teleurgestelde reacties, dus Sandra en ik hebben besloten om alsnog een meeting te organiseren maar dan zonder workshops omdat we daar te weinig tijd voor hebben. En opeens is het van jullie kant erg stil, op een paar enthousiaste aanmeldingen na.
Kwamen jullie de vorige keren nou echt alleen maar voor de goedkope workshops? En niet voor de gezelligheid, het kletsen over alles wat met kralen heeft te maken, het babbelen met "lotgenoten", het uitwisselen van tips en adressen enz.?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- Schanulleke
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik heb gisteren bevestigd gekregen dat ik de week erna een heel week in Spa zit voor een super intensieve cursus Frans (voor mijn nieuwe job). Ik moet zondag na het eten al weg en ben niet terug voor vrijdagavond laat. Dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om mijn mannetje die hele zaterdag alleen te laten..........
Namasté,
Schanulleke
"Leven is het meervoud van lef"
Schanulleke
"Leven is het meervoud van lef"