laatste poll i.v.m. meeting najaar

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.

Meeting 21 oktober

Peiling eindigde op wo 13 sep 2006 13:18

Ja ik kom, al zijn er geen workshops/demonstraties
11
55%
Ja ik kom, en geef zelf een demonstratie (aanmelden bij Esther)
0
Geen stemmen
Nee ik kom niet, want ik vind het niet leuk zonder workshop/demonstratie
2
10%
Nee ik kom niet, want de datum schikt me niet
6
30%
Overige opmerkingen (ik zet mijn bericht hier onder)
1
5%

Totaal aantal stemmen: 20

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
laatste poll i.v.m. meeting najaar

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 30 aug 2006 13:18

Omdat we een flink aantal teleurgestelde reacties en mailtjes hebben gekregen over het niet doorgaan van de najaarsmeeting, willen Sandra en ik een laatste poging doen om tòch een meeting te organiseren.

Omdat Sandra en ik allebei tijdgebrek hebben zal het deze keer anders worden dan voorgaande meetings. Het is onze bedoeling om alléén de ruimte te reserveren en voor catering te zorgen. We zullen géén workshops organiseren, en ook géén demonstraties.
Iedereen die komt is uiteraard wel van harte uitgenodigd om sieraden mee te brengen, boeken te laten zien, allerlei tips uit te wisselen, uitleg aan anderen te geven, demonstraties te geven en spulletjes te ruilen. Net als voorgaande keren is verkoop (op grote schaal) niet toegestaan. Heb je restjes die je wilt verkopen, neem dan vooraf contact op met Sandra of mij. Wij zullen niets organiseren, dat laten we deze keer helemaal aan jullie over.

Nogmaals, wij verzorgen alleen de huur van de zaal en de catering. We hopen jullie hiermee tegemoet te komen en op deze manier toch de najaarsmeeting te kunnen laten doorgaan.

Let op: de meeting is gepland op zaterdag 21 oktober (de enige datum waarop de zaal nog beschikbaar is), maar kan alleen doorgaan vanaf 30 betalende deelnemers. De definitieve beslissing hierover valt op zaterdag 23 september. Als er op die datum niet voldoende mensen hebben betaald voor de zaalhuur dan gaat de meeting alsnog niet door en krijgen de mensen die wel hebben betaald hun geld terug.

Heb je vragen of opmerkingen over de geplande meeting, stel ze dan in dit topic of stuur een mailtje naar Sandra en mij.
Laatst gewijzigd door La Bigiotteria di Esther op wo 30 aug 2006 14:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 30 aug 2006 14:04

De eerste aanmelding voor een demonstratie is al binnen :D .

Samira (=Wendy) wil het volgende aanbieden: Cabochon inpakken/omkralen

Zelf meebrengen:
Cabochon
kraaltjes 11 of delica's 11 (is makkelijker)
kraaltjes 15
garen en naald

Vereist:
bekendheid met peyote (bij voorkeur basistechnieken rijgen), dit kan zelf van tevoren geoefend worden aan de hand van Bead&Button-site.

Kosten: geen

Het wordt dus geen echte workshop, en ook niet zo'n demonstratie als bijvoorbeeld op de creadoe :wink: , het is echt aanschuiven aan tafel en met Wendy meedoen. En als je de uitleg snapt of Wendy je zat wordt ( :lol: ) kan de volgende aanschuiven.

Verder is Samira ook bereid om haar brein te laten gaan over eventuele rijgproblemen vermits ze een week van tevoren via pb aangeleverd zijn. Ze geeft geen garantie dat ze de oplossing heeft maar zal wel haar best doen om alle vragen m.b.t. rijgen te beantwoorden. Dus heb je vragen op dat gebied? PB ze tijdig naar Samira!
Laatst gewijzigd door La Bigiotteria di Esther op do 31 aug 2006 05:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 30 aug 2006 14:08

Ik vergeet nog wat :oops: : Als je nu al weet dat je op 21 oktober wilt en kunt komen, dan kan je nu alvast de bijdrage in de zaalhuur naar mij overmaken. Hoe meer mensen nu al betalen, hoe eerder ik definitief kan melden of de meeting kan doorgaan :D !

Wil je er bij zijn, maak dan een bedrag van 4,50 euro per persoon over op postbank 9698852 t.n.v. La Bigiotteria di Esther in Nieuwegein, graag onder vermelding van ".......... (je forumnaam), meeting 21 oktober 2006"

:)Linda:)
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » wo 30 aug 2006 16:41

Het lijkt mij hartstikke leuk om te komen, maar... in die periode is er familie jarig en ik wete nog niet wanneer ze verwachten dat ik kom. Daarom de vraag: wanneer moet je uiterlijk opgeven dat je komt, als de 30 personen al zijn aangemeld voor 23 september? Of is 23 september echt de uiterste opgeef datum?
Dan heb ik nog een vraag: Duurt zoiets de hele dag, is het tussen bepaalde tijden of is het een komen en gaan waneer je wilt? Ik ben namelijk nog nooit naar een meeting geweest, dus weet ik er niet zoveel van af. Hopelijk kun je antwoord op mijn vraag geven.
:D Linda :D

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 30 aug 2006 17:20

Ik heb er even in hoofdletters tussen getypt omdat ik niet weet hoe ik per regeltje kan quoten. Ik schreeuw dus niet :wink: .
:)Linda:) schreef:Het lijkt mij hartstikke leuk om te komen, maar... in die periode is er familie jarig en ik wete nog niet wanneer ze verwachten dat ik kom. Daarom de vraag: wanneer moet je uiterlijk opgeven dat je komt, als de 30 personen al zijn aangemeld voor 23 september? Of is 23 september echt de uiterste opgeef datum? 23 SEPT IS DE UITERSTE DATUM WAAROP IK VAN 30 DEELNEMERS DE BETALING MOET HEBBEN ONTVANGEN, ANDERS KAN IK DE ZAAL NIET BETALEN. ALS ER OP DIE DATUM DUS 30 PERSONEN HEBBEN BETAALD, DAN MAAKT HET NIET MEER ZO HEEL VEEL UIT WANNEER JE JE AANMELDT.
Dan heb ik nog een vraag: Duurt zoiets de hele dag HET IS MEESTAL VAN 10 TOT 17 UUR, is het tussen bepaalde tijden of is het een komen en gaan waneer je wilt WAT JE ZELF WILT. VEEL MENSEN COMBINEREN HET MET EEN BEZOEK AAN DE KRALENWINKELS IN UTRECHT. ZE KOMEN DAN AL VROEG OM IDEETJES OP TE DOEN, EN VERTREKKEN DAN ZO TUSSEN 1 EN 2 OM NAAR DE WINKELS TE GAAN. DIT DOET NIET IEDEREEN, MAAR VEEL MENSEN WEL.? Ik ben namelijk nog nooit naar een meeting geweest, dus weet ik er niet zoveel van af. Hopelijk kun je antwoord op mijn vraag geven. GELUKT? OF WIL JE NOG MEER WETEN?

:)Linda:)
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » wo 30 aug 2006 17:27

Bedankt! Ik heb antwoord op mijn vragen :D
:D Linda :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 30 aug 2006 21:33

Ik zal trouwens zsm aanmeldformulier maken zodat jullie kunnen aanmelden en wij weten wie er komen. :) En ik zal nieuwsbrief erover versturen, dan halen we de 30 aanmeldingen vast snel genoeg. :)

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » wo 30 aug 2006 22:24

Als Samira komt dan kom ik ook :lol:
Groetjes Els,

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » do 31 aug 2006 11:08

Samira, wat lief, bedankt !! En Sandra en Esther: idem dito !! Ik kom graag, en heb de datum al genoteerd in m'n agenda. Eerst nog even overleggen met Mayra, en dan zal ik de poll invullen (misschien demonstreer ik wel iets of zo) en het geld overmaken.
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » do 31 aug 2006 13:01

Ik zou het wel leuk vinden, maar ik weet niet of mijn vriend dat wel wil :lol: Enkele weken daarvoor gaat hij nl. al mee naar de hobbybeurs in Mechelen & ik reis niet graag alleen zo ver :) En ik heb die dag eigenlijk ook les :oops: Tekenles welliswaar, dus die kan ik wel eens overslaan, maar niet al te vaak
ipoingtudut

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 31 aug 2006 14:05

Als Saartje komt dan mag je misschien met haar carpoolen?

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » vr 01 sep 2006 18:53

ik weet alleen nog niet hoe ik er ga kmen maar ik vindt het zeker leuk om te komen :wink:

groetjes sharon

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » za 02 sep 2006 13:46

Mayra kan (hoogst waarschijnlijk) ook, dus we komen !!
Met betalen wacht ik nog maar even op het aanmeldformulier van Sandra? Of wil je het toch liever nu al, Esther? Dan doe ik dat natuurlijk.
Wat demonstreren betreft, wacht ik voor de zekerheid totdat Mayra het zeker weet. En misschien zijn er in die tussentijd zoveel demonstraties aangemeld, dat ik helemaal niet hoef !! :wink:
Groeten,
Corriejanne

Gezondheid is de schoonste parel.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 02 sep 2006 16:51

HOihoi,

Ik wil wel erg graag een keer komen.. Ik heb volgend weekeind tijd dan zal ik eens even uitzoeken hoe ik daar ga komen enz.. en wie er in kan vallen in de winkel voor mij enz..

Alsik kan komen wil ik best een demonstratietje geven in bv hangers met zilverdraad ofzo?? van die spiralen erop??

Maar eerst maar eens zien of ik kan ;-)

Groetjes Eelke

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 02 sep 2006 19:19

Eelke, als je kunt komen dan is het prima dat je een demonstratie geeft. Geef dan wel even op tijd door wat de mensen moeten meebrengen om met je mee te kunnen doen. En CJ dat geldt ook voor jou en/of Mayra. :)

Gesloten