Kralenmeeting najaar?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Schanulleke
Bead Believer
Contacteer:
Kralenmeeting najaar?

Bericht door Schanulleke » di 23 mei 2006 14:17

Hallo ladies!

Aangezien ik helaas de meeting van 1 april heb moeten missen, ben ik benieuwd of er al een datum gepland is voor het najaar. Eind oktober/begin november is alles wat ik kan vinden...... Eerste weekend van november heb ik al weer een yoga workshop .... dus wellicht is het mogelijk binnenkort een datum te prikken. Ik zou nl. graag van de partij willen zijn.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 23 mei 2006 14:23

:oops: ik heb een tijd terug overlegd met esther en we dachten er eigenlijk aan het voortaan 1x per jaar te doen, aangezien het organiseren toch wel erg veel tijd kost. waarschijnlijk doen we het dan wel altijd rond de herfst, maar dan dus pas volgend jaar weer. :oops:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 23 mei 2006 15:22

sandra schreef::oops: ik heb een tijd terug overlegd met esther en we dachten er eigenlijk aan het voortaan 1x per jaar te doen, aangezien het organiseren toch wel erg veel tijd kost. waarschijnlijk doen we het dan wel altijd rond de herfst, maar dan dus pas volgend jaar weer. :oops:
Ja al ziet het er eenvoudig uit, Sandra en ik zijn altijd behoorlijk veel tijd kwijt om alles zo goed mogelijk te regelen.

Wat we eventueel wel zouden willen doen is voor het najaar een meeting regelen zonder workshops, dus alleen "Meet 'n' Greet", maar dat ligt er aan of er voldoende belangstelling voor is en of we dan genoeg deelnemers kunnen krijgen om de zaalhuur te kunnen voldoen.

@ Sandra, zal ik hier een poll voor starten?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

especially-sierada
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door especially-sierada » di 23 mei 2006 18:00

Workshops zijn natuurlijk ook wel erg leuk! Maar dat is mijn mening!
Sieraden maken; een uit de hand gelopen hobby!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 23 mei 2006 19:08

ja hoor poll is prima. wie weet kunnen we dan zelfs terecht bij de 1ste, kleine zaal, die we dus bij 1ste meeting hadden, hebben we ook minder stress over te weinig geld. :lol:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 23 mei 2006 19:13

Ik doe hier een slotje op, de poll staat hier:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten