afspreken utrecht centraal
okidoki, nu weet ik het wel te vinden!
ik logeer in de bilt, dus dan ist maar 15 minuten met de bus, ik ben er om 10 voor 9 ongeveer.
ik zal even omschrijven hoe ik eruit zie; ik ben lang (1.85 m), bruin haar, blauwe sportieve jas. spijkerbroek (denk ik) en verder heb ik een groene tas (met daarin een bakje voor de hanger van ria die we gaan maken hahaha)
er staat trouwens wel een foto ergens op het forum geloof ik, moet je maar ff zoeken hahaha.
hoe kan ik jullie herkennen?
tot dan, ik heb er zin in!!!
liefs lieselot
ik logeer in de bilt, dus dan ist maar 15 minuten met de bus, ik ben er om 10 voor 9 ongeveer.
ik zal even omschrijven hoe ik eruit zie; ik ben lang (1.85 m), bruin haar, blauwe sportieve jas. spijkerbroek (denk ik) en verder heb ik een groene tas (met daarin een bakje voor de hanger van ria die we gaan maken hahaha)
er staat trouwens wel een foto ergens op het forum geloof ik, moet je maar ff zoeken hahaha.
hoe kan ik jullie herkennen?
tot dan, ik heb er zin in!!!
liefs lieselot
Hoi daar,
Ik heb een donkergroene jas aan met een paars/rozeachtige sjaal, donker lang bruin haar, denk staart ofzo, en een lichte spijkerbroek.
Owja en ik heb een megagrote blauwe rugzak, omdat ik vanuit mn studentenkamertje kom en na de meeting richting brabant ga, naar mijn ouders
Hihi dit lijkt wel een blind date zo
Groetjes Femke
Ik heb een donkergroene jas aan met een paars/rozeachtige sjaal, donker lang bruin haar, denk staart ofzo, en een lichte spijkerbroek.
Owja en ik heb een megagrote blauwe rugzak, omdat ik vanuit mn studentenkamertje kom en na de meeting richting brabant ga, naar mijn ouders
Hihi dit lijkt wel een blind date zo

Groetjes Femke
Greets!
Femke
Femke
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik mag het zeggen > ik heb er zelf ook eenhennie schreef:Pfffffff......tegenwoordig heel modern hoor zo'n karretjeEsther schreef:Als je een groot elfje ziet met lang donker haar (en waarschijnlijk een sjaaltje/zakdoek op haar hoofd) dan is dat Ria. Mèt ouwevrouwenkarretje voor alle spullen die ze meesleept.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
jeetje leuke omschrijving een groot elfje
LOL maar ik heb een sporttasbij me waar groot DRAGONMAGIC op staat en die gaat rusten op een onderstel van een ouwewijvenkarretje
want tillen das niet zo goed idee
hahahaha
Ohja zwarte jas en lang krullend bruin haar weet nog niet wat ik in me haar doet. ligt aan de mooooood

Ohja zwarte jas en lang krullend bruin haar weet nog niet wat ik in me haar doet. ligt aan de mooooood
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria