afspreken utrecht centraal

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Happy
Bead Believer

Bericht door Happy » do 30 mar 2006 12:00

Ik neem wel een treintje eerder, dan komik om kwart voor aan, en ben ik er zeker om 9 uur :D , tot dan!!
Greets!
Femke

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » do 30 mar 2006 12:09

okidoki, nu weet ik het wel te vinden!

ik logeer in de bilt, dus dan ist maar 15 minuten met de bus, ik ben er om 10 voor 9 ongeveer.

ik zal even omschrijven hoe ik eruit zie; ik ben lang (1.85 m), bruin haar, blauwe sportieve jas. spijkerbroek (denk ik) en verder heb ik een groene tas (met daarin een bakje voor de hanger van ria die we gaan maken hahaha)
er staat trouwens wel een foto ergens op het forum geloof ik, moet je maar ff zoeken hahaha.

hoe kan ik jullie herkennen?

tot dan, ik heb er zin in!!!

liefs lieselot

Happy
Bead Believer

Bericht door Happy » do 30 mar 2006 12:17

Hoi daar,
Ik heb een donkergroene jas aan met een paars/rozeachtige sjaal, donker lang bruin haar, denk staart ofzo, en een lichte spijkerbroek.
Owja en ik heb een megagrote blauwe rugzak, omdat ik vanuit mn studentenkamertje kom en na de meeting richting brabant ga, naar mijn ouders
Hihi dit lijkt wel een blind date zo :wink:
Groetjes Femke
Greets!
Femke

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » do 30 mar 2006 12:20

hahaha ja, ik denk dat ria een boel spullen mee heeft, dus die herkennen we ook wel denk ik hihi...

tot zaterdag!

liefs lieselot

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 30 mar 2006 12:33

:lol: Als je een groot elfje ziet met lang donker haar (en waarschijnlijk een sjaaltje/zakdoek op haar hoofd) dan is dat Ria. Mèt ouwevrouwenkarretje voor alle spullen die ze meesleept. :lol:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 30 mar 2006 12:55

Esther schreef::lol: Als je een groot elfje ziet met lang donker haar (en waarschijnlijk een sjaaltje/zakdoek op haar hoofd) dan is dat Ria. Mèt ouwevrouwenkarretje voor alle spullen die ze meesleept. :lol:
Pfffffff......tegenwoordig heel modern hoor zo'n karretje :relax:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 30 mar 2006 13:50

hennie schreef:
Esther schreef::lol: Als je een groot elfje ziet met lang donker haar (en waarschijnlijk een sjaaltje/zakdoek op haar hoofd) dan is dat Ria. Mèt ouwevrouwenkarretje voor alle spullen die ze meesleept. :lol:
Pfffffff......tegenwoordig heel modern hoor zo'n karretje :relax:
Ik mag het zeggen > ik heb er zelf ook een :wink: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 30 mar 2006 18:55

jeetje leuke omschrijving een groot elfje ;) LOL maar ik heb een sporttasbij me waar groot DRAGONMAGIC op staat en die gaat rusten op een onderstel van een ouwewijvenkarretje ;) want tillen das niet zo goed idee ;) hahahaha

Ohja zwarte jas en lang krullend bruin haar weet nog niet wat ik in me haar doet. ligt aan de mooooood
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Happy
Bead Believer

Bericht door Happy » do 30 mar 2006 23:01

gaat vast goedkomen, allemaal zoekende mensen rondom de spoorwegpolitie :D
Greets!
Femke

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » vr 31 mar 2006 19:09

hej hoi,

ik ben inmiddels in de bilt, dus morgenvroeg lekker richting utrechtcentraal. ik heb trouwens een (kort) rokje aan, dus moet je daar maar naar kijken hahahahaha

tot morgen!!!

x lieselot

Gesloten