ik heb onlangs alles snel doorgelezen en kort samengevat zijn dit de tips volgens mij:
------------------------
- vooraf betalen, mag maar tot 2 weken vantevoren afzeggen om geld terug te krijgen. op zo 'n manier weten de workshoppers meer zeker hoeveel er komen.
- als er niet 2 weken vantevoren is betaald valt de persoon af van de lijst, en komt er dus plek vrij voor degene van de reservelijst.
- iedereen mag voor 1 workshop aanmelden, ze mogen wel bij anderen op reservelijst. op zo 'n manier is er voor iedereen iig wat plek.
- 1,5 week voor de meeting wordt er naar iedereen final mailtje gestuurd over workshop. op zo 'n manier weet iedereen van de reservelijst of ze alsnog plek hebben gekregen.
- 1,5 uur per workshop zodat het minder gehaast gaat.
- 2 workshops tegelijk, 2de workshop begint 15 minuten later om herrie te voorkomen.
de ruimte onderverdeeld in aparte hoekjes (een beetje zoals het forum). Als meetingbezoeker kun je dan een beetje gericht kiezen waar je gaat zitten/staan en hoe lang.
- een hoekje om bij te kletsen
- een hoekje met boeken en tijdschriften
- een hoekje met creaties
- een hoekje waar mensen zitten te werken
mensen aparte technieken laten demonstreren
- evt workshops ook op papier zetten, zodat mensen die het niet kunnen volgen het toch thuis kunnen leren.
-----------------------
dat waren dus de tips die velen hadden gepost.
wat er inmiddels is besloten is het volgende:
- 2 aparte workshopruimtes, zodat het rustiger is tijdens de workshop
- inschrijven voor max 1 workshop, zodat er genoeg plek is voor iedereen
- mag 1 workshop als reserveworksop selecteren, mocht er plek over zijn dan krijgt de 1ste van de reservelijst dat plekje.
- het moet uiterlijk 2 weken voor de meeting betaald zijn, zodat we 1,5 week vantevoren kan mailen wie welke workshop mag volgen.
als er nog tips zijn hoor ik het graag.

het aanmelden kan waarschijnlijk binnen 1 week.