Meeting
Even een vraagje. Sandra heeft gevraagd een workshop te organiseren tijdens de volgende meeting. Ik zelf dacht om kettingen met rijglint te maken, aangezien ik hier veel reacties en vragen op krijg, maar willen jullie dat of leren jullie liever een andere techniek (die ik ken natuurlijk). Zo ja welke dan. Op mijn site kun je kijken welke technieken ik allemaal beheers...
Ik zeg hierbij niet dat ik een workshop geef waarvoor de meeste kiezen, maar ik hoor graag jullie mening.
Ik zeg hierbij niet dat ik een workshop geef waarvoor de meeste kiezen, maar ik hoor graag jullie mening.
Liefs
Linda
Linda
Wat ik heel graag in een workshop zou willen leren, is wire wire zoals in jouw kettingen K88. O, ik zie nu dat Pluisje hetzelfde voorstelt. Wat vingerhaken is, weet ik niet (maar daar ben ik wel benieuwd naar: fotootje, please
)

Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
CJ schreef:Wat ik heel graag in een workshop zou willen leren, is wire wire zoals in jouw kettingen K88. O, ik zie nu dat Pluisje hetzelfde voorstelt. Wat vingerhaken is, weet ik niet (maar daar ben ik wel benieuwd naar: fotootje, please)

dit zijn kettingen die gehaakt zijn. alleen ben je met het rijgen al ruim een uur-anderhalf uur bezig en de workshop duurt maar 1 uurtje. Mar misschien zijn de mensen bereid een deel alvast te rijgen.
@pluisje, Ik denk dat er genoeg mensen zijn die 100 keer beter zijn in het prutsen met wire.. want mij mij is het ook meer een gepruts dan het uitoefenen van een techniek.
Liefs
Linda
Linda
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Het is eigenlijk hetzelfde. In plaats van een haaknaald gebruik je je vinger ( je vinger is dus je haaknaald ). Dit deed ik als kind al. Sta eigenlijk verbaasd dat mensen dit niet kennen. Je kan dan ook alleen maar "lossen" haken. Voor het fijnere werk heb je een haaknaald nodig.
P.S. Ik heb het plaatje van de bruine ketting er klein neergezet
P.S. Ik heb het plaatje van de bruine ketting er klein neergezet

Ooooo, dat deed ik ook als kind al, maar ik dacht dat er hier iets heel 'moeilijks' mee bedoeld werd.hennie schreef:Het is eigenlijk hetzelfde. In plaats van een haaknaald gebruik je je vinger ( je vinger is dus je haaknaald ). Dit deed ik als kind al. Sta eigenlijk verbaasd dat mensen dit niet kennen.

Groeten,
Corriejanne
Corriejanne
-
- Bead Professional
- Contacteer: