Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
-
100%Kraal
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door 100%Kraal » wo 09 nov 2005 09:32
Dieuwertje schreef:Wat je eventueel zou kunnen over wegen is om iets minder te vragen en de mensen consuptie bonnen te geven voor 2 drankjes en dan voor ieder volgend drankje een bijdrage van 50 euro cent.
Mocht je daar eventueel iets aan verdienen kan je dat weer voor een volgende meeting gebruiken.

aan zo iets zat ik ook al te denken: waarom niet voor de lunch wat broodjes smeren en voor 1 euro verkopen(ja ik weet het is een hoop werk, maar bij deze bied ik mezelf als vrijwilliger aan

)... Kun je de winst voor de zaalhuur gebruiken
maar dan nog denk ik personlijk dat mensen niet zo moeten zeuren: we geven met zijn alleen idd tig euro's uit aan onze mobiele telefoonrekening en aan andere "fratsen" dus waarom niet wat meer betalen voot iets dat je echt leuk vind???
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » wo 09 nov 2005 09:38
jaja dagmar en dan moet je ineens laat werken en mag ik zeker broodjes gaan smeren

hahahahha Just kiddinggggggggg

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
100%Kraal
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door 100%Kraal » wo 09 nov 2005 09:39
Ria schreef:jaja dagmar en dan moet je ineens laat werken en mag ik zeker broodjes gaan smeren

hahahahha Just kiddinggggggggg

NEEEEEE

dan neem ik toch lekker een week vakantie om te smeren

-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
-
Kamelot
- Bead Chatter
Bericht
door Kamelot » do 10 nov 2005 23:34
Ik kan ook niet vergelijken met de andere lokatie, maar ik vond deze prima.
Op zich was het wel te doen, 2 workshops in 1 ruimte, maar ik zou het ook niet erg vinden om een beetje meer te betalen voor een ruimte extra...
Beady Greetzzz,
Kamelot
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door Jolanda van soest » vr 18 nov 2005 14:16
ook hier weer een later reactie van mij

.
De nieuwe locatie vind ik beter dan de oude, en de workshop ruimte was niet erg groot maar wel te doen ( miss irritanter voor de mensen die de workshops geven

) ook ik kom als de prijs met 2.50 euro verhoogd word. De catering was weer prima en als er betaald moest worden voor de drank etc zou ik dat ook te begrijpen vinden.
Nee hoor dames jullie doen het hartstikke leuk en ik waardeer jullie werk zeer zeker!!!!!
Groetjes van jolanda