Hoe was 't ?????

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » za 05 nov 2005 21:39

Tja, wat kan ik nog toevoegen aan alle vorige berichtjes...???

Ook ik vond het heel erg leuk om iedereen een keertje in levende lijve te zien.

Bedankt aan Sandra, Esther, Willy voor de organisatie,
Peeke voor het rijden,
de bereidwillige "docenten" voor de leuke workshops
en
alle aanwezigen voor de gezelligheid ;)

Wanneer is de volgende meeting??? :P
Beady Greetzzz,

Kamelot

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » za 05 nov 2005 22:13

Wat klinkt het leuk allemaal zeg!!! Fijn dat jullie zo'n topdag hebben gehad!!!
Ik wil ook graag de foto's zien! :D
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 05 nov 2005 22:51

daar heb je helemaal gelijk in ria . :lol: :lol: :lol:
maar ik vond het een hele leuke workshop bij jou en je mokumcanes zijn fantastisch mooi ik ben er heel happy mee.
liefs frietje :wink:
kralengek

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 06 nov 2005 09:43

Ik heb me ook weer heel goed geamuseerd. Weer veel gezien, gekletst en geleerd hoe ik een ogalala butterfly ketting moet maken.
Had trouwens ook wel het gevoel dat het wat minder druk was, komt misschien ook door de verspreiding. Dus voor de volgende keer: allemaal komen want het is hartstikke leuk en leerzaam.
Ik had Marije ook wel gemist en Ellen en Victoria...
En Katrien, nogmaals bedankt voor het boek!!!

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » zo 06 nov 2005 10:16

Fester schreef:Ik heb me ook weer heel goed geamuseerd. Weer veel gezien, gekletst en geleerd hoe ik een ogalala butterfly ketting moet maken.
Had trouwens ook wel het gevoel dat het wat minder druk was, komt misschien ook door de verspreiding. Dus voor de volgende keer: allemaal komen want het is hartstikke leuk en leerzaam.
Ik had Marije ook wel gemist en Ellen en Victoria...
En Katrien, nogmaals bedankt voor het boek!!!
tja als ikke er niet ben, is het al natuurlijk rustig :lol:
maar volgend jaar ben ik er waarschijnlijk wel weer bij Very happy
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 06 nov 2005 10:46

Ik vond het echt SUPER leuk, het was echt de moeite om zover te rijden (toch wel 1u30min). :shock: Maar we hebben veel bijgeleerd, veel koppen kunnen plakken op de namen, en gewoonweg een leuke dag gehad...!
Ook mijn mams heeft zich goed geamuseerd, we willen toch nogmaals Sandra, Esther en mams bedanken voor het organiseren. :wink:

Tot de volgende keer!!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » zo 06 nov 2005 11:07

Ook ik vond het leuk om er weer bij te zijn :wink:
Sandra, Esther en Willy bedankt voor jullie goede zorgen :bedankt:
Frieda bedankt voor de heerlijke chocolade, die heeft me goed gesmaakt mjam! dank2 Toch was de meeting weer te kort :( De mensen die 's ochtends een workshop volgden heb ik amper/niet gesproken omdat ik 's middags een workshop gaf.... De tijd vliegt!

Oja, heb Dagmar (kralenenquete) gelukkig ook nog gesproken en het proefnummer van 100% kraal mogen bewonderen :D Het ziet er perfect uit! Ik heb dan ook gelijk een exemplaar besteld :wink:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 06 nov 2005 11:47

Ik heb het ook weer super naar mijn zin gehad!
Hoop alleen wel dat de ogala ketting afkomt.... maar daar ga ik wel mijn best voor doen!

Leuk om weer een heleboel mensen te hebben gesproken, de organisatie was weer top!
Bedankt Sandra, Esther, Willy en de dames die de workshops verzorgden!

En bedankt voor de leuke kralen!!!! Was niet nodig geweest, want ik doe het modereen graag, maar wel erg lief!!!!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » zo 06 nov 2005 12:05

Fester schreef:En Katrien, nogmaals bedankt voor het boek!!!
Graag gedaan!!
Beady Greetzzz,

Kamelot

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 06 nov 2005 12:23

Ook ik vond het ontzettend leuk om iedereen ff in het echie te zien… Heb weer een heleboel inspiratie opgedaan, en dat terwijl ik deze keer niet eens een workshop heb gevolgd :wink: ( :oops: heb wel een beetje bij Annemieke meegekeken en meteen wat geleerd!)

Plus dat ik een hele hoop leuke creaties gezien heb, die echt helemaal top waren, meiden ga vooral zo door!

En ja, ik kon iedereen even laten zien dat ik het afgelopen jaar druk bezig was, ook al heb ik hier niet zo veel laten zien. Leuk al die positieve reacties (en ja, ik zal i.v.m. foutjes volgende keer een prof erna laten kijken…).

Oh ja Katrien: ik had je niet gezien ook van mij hartelijk bedankt voor het boek!

En bedankt Fester en Pienjo voor het glaskralenkoorts dat sinds gisteren in mij "brand"! :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 12:56

Ik heb het ook weer erg naar mijn zin gehad, ik vind het altijd erg leuk om de meeting te organiseren, maar vooral om te horen en zien hoe iedereen een leuke en leerzame dag heeft.
Mams doet graag de catering, dus die heeft zich ook weer goed vermaakt. En op speciaal verzoek van Ria ( Very happy ): paps brengt volgende keer loempiaatjes mee voor de liefhebbers (vers en gloeiend heet van de markt, 1 euro per stuk :lol: )
Sandra, bedankt voor het kadootje :bedankt: . Helemaal niet nodig, ik speel graag modje. Maar vanmiddag ga ik lekker een uurtje in :bad: zitten met het lekkere badschuim uit het pakketje 8) . :lol:

Ik ben nu druk bezig met mijn foto's, als ze op mijn site staan zal ik een nieuw topic openen om het te melden.

Op naar de volgende meeting!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » zo 06 nov 2005 15:36

Jaaah ook ik heb me prima vermaakt, sorry voor iedereen die ik doof gemaakt heb met mijn geouwehoer, khad gewaarschuwd trouwens. Enne iedereen die iets georganiseerd heeft super bedankt was heel tof!
groetjes ikke
Afbeelding

Peeke
Bead Dreamer

Bericht door Peeke » zo 06 nov 2005 15:56

Tja, ik pas me bij iedereen aan. Heb het weer heel leuk gevonden en vooral weer vele nieuwe ideetjes opgedaan. Mijn ogalallalalaaalllaaaa ketting is helemaal af en ben er echt teverden over, bedankt hennie voor de duidelijke uitleg!!!!!

Sandra en Esther, goede organisatie en zeer goede locatie:thumb:. Esther en mams dikke kus voor de cathering :bedankt:
Alle belgjes bedankt voor de gezelligheid onderweg en nog eens hartelijk bedankt voor de leuke attentie. Wou gisteren nog bestellen bij Sandra maar dat zou misschien een beetje "greedy" overkomen :oops:. Miekel bedankt voor de goede tips.....

Zeer mooie creaties gezien, eentje sprong er voor mij extra uit en dat was die met de pauwenveren, tot nu weet ik nog steeds niet van wie die was?????

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij :wink: :wink:
Groetjes peeke

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 06 nov 2005 16:19

Peeke schreef:Zeer mooie creaties gezien, eentje sprong er voor mij extra uit en dat was die met de pauwenveren, tot nu weet ik nog steeds niet van wie die was?????
volgens mij was die van loes of loesje, vond ik ook ontzettend mooi, en met mij nog andere :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » zo 06 nov 2005 20:03

haha jah mijn vader in die gang dat zag dur wel zielig uit he :lol: :lol:
maar ria hij vondt je een prater en een lach graag iemand (klopt tog wel of nie :lol: )
maar niks negatiefs hoor dus ik kom volgend jaar gewoon weer maar dan hoop ikd at dur niet zoveel file's zijn :boos:
maar ik heb wel jou gemist dagmar en ik wilde nog wel vragen naar je blad :(

groetjes sharon

Gesloten