Hoe was 't ?????

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:
Hoe was 't ?????

Bericht door Dieuwertje » za 05 nov 2005 16:08

Hee Meiden,

Ben erg benieuwd hoe jullie het hebben gehad.
Ben thuis maar een beetje aan het freubelen geslagen en heb een techniek toegepast van een oude kralenmeeting workshop.

(Met het hondje lijkt het weer een beetje beter te gaan ;))
Groetjes,

Dieuwertje

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » za 05 nov 2005 16:20

Het was errrgggg leuk!!
Ik heb de workshop bij ria gevolgd en de kralen liggen klaar om gebakken te worden. Ik heb ook nog wat canes en een stapeltje mokume gane aangeschaft, dus ik denk dat ik zo nog even aan het kleien ga, dan kan alles tegelijk in de oven.

meiden het was gezellig en leuk jullie eens in het echt gezien te hebben!

groetjes
eyes are the windows of your soul

iggy
Bead Reader

Bericht door iggy » za 05 nov 2005 16:28

Wij (dochterlief en ikzelf) waren bij dezelfde workshop en we hebben het heel leerzaam gevonden! De oven is bijna klaar met bakken ;-)
Iggy

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » za 05 nov 2005 17:32

Ik vond het ook erg gezellig én reuze inspirerend!
Ik hou van rijgen maar durfde nooit te beginnen maar dat is nu wel over hoor! De workshop bij hennie was net begonnen toen hij al weer om was :lol: en toen ik bij Ria eindelijk een beetje op dreef kwam was dat ook alweer afgelopen :lol: ...kortom, het was erg leerzaam en motiverend!

Bovendien was het leuk om iedereen nou eens in levende lijve te zien en te spreken en ook de zelfgemaakte creaties te bewonderen.

Kortom, ik heb genoten!
Groetjes Els,

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » za 05 nov 2005 18:21

Oooh heerlijk hoor, van die enthousiaste berichten. Heb er vandaag regelmatig aangedacht.
Ben al benieuwd naar de foto's :D
Groetjes Ellen.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » za 05 nov 2005 18:34

Nou, de thuisblijvers hebben wat gemist, hoor! Ik heb in elk geval geweldig genoten:
- van alle leuke mensen die er waren
- van de workshop van Ria: mijn kralen + hanger staan nu in de oven
- van de workshop van Annemieke (Miekel): zelfs mijn man vindt 't een leuke armband
- van alle mooie voorbeelden die veel aanwezigen hadden meegebracht
- van de vriendelijkheid en het enthousiasme van iedereen.

Veel dank weer aan Sandra, Esther, Willy en Wiemie die altijd zo bescheiden blijven over het vele werk dat zij hebben verzet om zo'n meeting mogelijk te maken.
En Esther, wat die bescheidenheid betreft, ik ga proberen een voorbeeld aan jullie te nemen :wink:
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 05 nov 2005 19:03

was leuk. :) had wel het idee dat het veel rustiger is dan vorige keren, maar dat komt omdat het nu veel meer verspreid was. dat vond ik wel beetje jammer, komt ook omdat ik veel bij de ingang was. ;)
wel fijn dat er veel van hebben genoten en erg leuk om wat creaties te bekijken. :) vooral die van die ene met die kleine kraaltjes, vond de broche echt leuk! :(L)
ga morgen ofzo foto's bekijken, nu vanavond eerst ff uitrusten. :D en morgen zelf weer eens met kralen knutselen, wel maf, had verwacht dat ik meer ideeen zou krijgen, had vorige keer meer, maar ja zeker niet genoeg rondgekeken. ;)
en WOW fester wat 'n kralen zeg. :o echt heel mooi...

oh ja, wil wel binnenkort topic starten om te kijken of sommigen nog wat tips hebben hoe het beter / leuker zou kunnen. vind het nl leuk steeds te kijken hoe het beter kan en wil ook kijken hoe het beter kan qua workshops...vind het jammer dat het bv eerst lijkt alsof er 30 mensen mee gaan doen per workshop, en dan komt er vervolgens maar 15 ofzo. denk dat er mensen zijn die wel hadden gewild maar niet komen / aanmelden omdat er toch geen plaats meer zou zijn.

nou ja, brainstormen hoe het beter kan komt andere keer wel, eerst ff lekker rusten. 8) :lol:

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » za 05 nov 2005 19:17

JAAAHH was leuk!!! Ik heb de workshop van ria gevolgd en de riem bij karin. Ik vond het ook heel leuk om weer nieuwe gezichten bij de bekende namen te zien :wink: .
enne: de riem is af!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blaartjes op mn vingers maar het moest en zou af vanavond :lol: :lol: ik ben bang dat ik hem zelf niet om mn kontje heen krijg :lol: / :cry: ( maat 38 :wink: ) maar daar gaan we iets op verzinnen. Zal wel ff een foto maken morgen en bij eigen crea's neer zetten.

enne esther: ik zal wel een foto(tje) plaatsen naast mn berichtjes voor de volgende keer :wink: :lol: :lol:
Groetjes van jolanda

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » za 05 nov 2005 19:20

Het was weer onwijs gezellig!
Weer 'n hoop nieuwe gezichten gezien en helaas ook 'n aantal bekenden gemist.

Heb weer ontzettende mooie creaties gezien! En super mooie glaskralen.
De tijd vloog weer voorbij. Vooral tijdens de workshop (van Hennie)!
Zodra m'n hoofdpijn gezakt is ga ik weer verder met de Ogalala ketting. Heb na zo'n intensieve dag bijna altijd hoofdpijn helaas. Maar heb ik er voor over :wink:
(ben ook nog ff met Fester de stad ingeweest)

Ben benieuwd naar de foto's!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 05 nov 2005 19:45

teneerste bravo sandra esther en de anderen die deze meeting mogelijk hebben gemaakt en een extra kus voor de moeder van esther een schat van een vrouw die de hele dag heeft klaar gestaan om ons van drank te voorzien.
nog hartelijk bedankt peeke dat je mij en de andere belgjes veilig naar de meeting hebt gebracht.
de workshops die ik heb gedaan waren heel leuk bedankt ria en annemieke.
ik heb me echt geamuseerd heb prachtige sieraden gezien en lekker zitten klepperen met een hoop mensen.
ik hoop weer bij de volgende meeting te zijn.
liefs frietje :wink:
kralengek

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » za 05 nov 2005 20:02

ik wil iedereen bedanke :bedankt:
ondanks dat ik er niet zo lang was vondt ik het erg leuk.
ria de kralen gaan morge de oven in ik ben benieuwt nagelbijten
en ria je hebt btw een apparte idruk gemaakt op me vader :lol: :lol: :lol:

groetjes sharon

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » za 05 nov 2005 20:03

hihihihi die vader van jou in de gang met al die kleppende vrouwen hihihihi
eyes are the windows of your soul

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 05 nov 2005 20:36

he dat heb ik gemist hihihi
liefs frietje :wink:
kralengek

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 05 nov 2005 21:15

Ik vond het ook weer erg leuk en het kadootje voor de moderators was een echte verrassing. Nog bedankt! En organisatiecomité : het was weer prima georganiseerd. De locatie vond ik heel geslaagd :yes:

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 05 nov 2005 21:28

Zo even ingelogd bij de buurman ;) toevallig erwin's neef hahaha Heb helaas even geen eigen internet verbinding :( ADSL is kapot in de centrale :(

Maar ook ik heb een ontzettend leuke dag gehad. Sharon (allema) Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig wat je daar mee bedoelt. Leg dat is effe uit, want nu ben ik nieuwsgierig als de pest natuurlijk hahahaha ik hoop toch wel op een goede manier he. Niet dat je nooit meer met me mag praten ofzo hahahaa neem ik wel een alias hoor kunnen we toch mailen hahahahha

Ik heb ontzettend veel plezier beleefd aan de uitspraken van onze belgische vriendinnen. Frieda had ik me heel anders voorgesteld en ze is helemaal niet zo'n kletskous als ze hier is ;) volgens mij vindt ze het makkelijker als ze achter haar toetsenbordje zit hahaha Over Rian heb ik het niet want die lult 10.000 worden in een minuut daar is een typiste jaloers op ;) hahahahahaha en zoals altijd vindt ik het erg leuk om alle meiden weer is tezien. Miste me FLEUR!!!!! waar zat je marije?? Heb Christina weer eventjes gezien en tja ik ben gewoon altijd happy als ik ze allemaal weer eventjes in levende lijven zie. Je woont allemaal zo'n eind bij elkaar vandaan dat je elkaar maar 1 misschien 2x ziet.

Natasha hartstikke bedankt voor de gezellige terug reis.
En dan nog het extraatje van Sandra dat is echt heel erg lekker. precies mijn luchtjes :) thanks so much. En zoals altijd next time I AM THERE :) hahahahaa

Thanks Sandra, Esther en Mams voor het organiseren weer van een leuke dag en voor de lekkere COLA :)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Gesloten