Zo even ingelogd bij de buurman

toevallig erwin's neef hahaha Heb helaas even geen eigen internet verbinding

ADSL is kapot in de centrale
Maar ook ik heb een ontzettend leuke dag gehad. Sharon (allema) Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig wat je daar mee bedoelt. Leg dat is effe uit, want nu ben ik nieuwsgierig als de pest natuurlijk hahahaha ik hoop toch wel op een goede manier he. Niet dat je nooit meer met me mag praten ofzo hahahaa neem ik wel een alias hoor kunnen we toch mailen hahahahha
Ik heb ontzettend veel plezier beleefd aan de uitspraken van onze belgische vriendinnen. Frieda had ik me heel anders voorgesteld en ze is helemaal niet zo'n kletskous als ze hier is

volgens mij vindt ze het makkelijker als ze achter haar toetsenbordje zit hahaha Over Rian heb ik het niet want die lult 10.000 worden in een minuut daar is een typiste jaloers op

hahahahahaha en zoals altijd vindt ik het erg leuk om alle meiden weer is tezien. Miste me FLEUR!!!!! waar zat je marije?? Heb Christina weer eventjes gezien en tja ik ben gewoon altijd happy als ik ze allemaal weer eventjes in levende lijven zie. Je woont allemaal zo'n eind bij elkaar vandaan dat je elkaar maar 1 misschien 2x ziet.
Natasha hartstikke bedankt voor de gezellige terug reis.
En dan nog het extraatje van Sandra dat is echt heel erg lekker. precies mijn luchtjes

thanks so much. En zoals altijd next time I AM THERE

hahahahaa
Thanks Sandra, Esther en Mams voor het organiseren weer van een leuke dag en voor de lekkere COLA

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria