Ik heb nr 1 bij hennie en nr 5 bij Ria...ik moet dus een plekje hebben tussen 9 en 16 bij Ria...
Plekje ruilen
Wie wil er met mij van plekje ruilen!!!????
Ik heb nr 1 bij hennie en nr 5 bij Ria...ik moet dus een plekje hebben tussen 9 en 16 bij Ria...
:bid::bid:
Groetjes Els,
uh...je hebt voor 2en aangemeld en dus voor 2 personen gereserveerd bij de meeting...of heb de 3de zich los aangemeld? onder jouw naam sta je iig maar 2x bij hennie...Pienjo schreef:Als we toch gaan ruilen heb ik ook nog wel een vraag. Wij gaan met z'n 3en naar de meeting aangezien ik zelf een fout gemaakt heb zit nu 1 van ons in de eerste groep bij hennie en de andere 2 in de 2de groep. Wil er iemand van de tweede naar de eerste groep??
klopt femke D... hoort ook bij ons. opzich is het geen ramp, maar ik dacht ik kan het vragen. we doen zoe ie zo de workshop bij Hennie en das al leuk genoeg, maar samen is altijd gezelliger, toch? maar we zien het zaterdag wel.... ik ben het benieuwst naar de technieksandra schreef:uh...je hebt voor 2en aangemeld en dus voor 2 personen gereserveerd bij de meeting...of heb de 3de zich los aangemeld? onder jouw naam sta je iig maar 2x bij hennie...Pienjo schreef:Als we toch gaan ruilen heb ik ook nog wel een vraag. Wij gaan met z'n 3en naar de meeting aangezien ik zelf een fout gemaakt heb zit nu 1 van ons in de eerste groep bij hennie en de andere 2 in de 2de groep. Wil er iemand van de tweede naar de eerste groep??
Liefs
Linda
Linda
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Elsje schreef:en ik dan????![]()
(Wil er niemand met Els ruilen?)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
heb het gewijzigd. 
sorry els, was jou ff vergeten.
ook staat iedereen onder 'gewone' naam bij de workshoplijst, hierdoor kon ik niet zo makkelijk kijken wie eventueel zou kunnen ruilen. caatje ken ik, die vind ruilen toch wel prima, voor de rest zeiden de namen me niets.
vooral die van joyas kende ik niet. 
sorry els, was jou ff vergeten.