Die workshops klinken erg leuk Sandra. Ik vind dat je groepjes niet groter moet maken dan 8 personen. Anders worden de groepen te groot. Als je kijkt naar de groepjes van Ria die zijn tussen de 3 en 5 personen. Ik was samen met mijn vriendin en Saskia bij Ria, dat was ook wel fijn hoor. Krijg je lekker veel aandacht. Overigens kralen maken van Ria leer je niet even in een uurtje...

Maar het ligt er aan wat natuurlijk. Zoals de leuke pakketjes die ze verkocht op de kreadoe met kralen met stippels valt wel zo te doen.
Ik zou ook wel een workshop willen geven hoor, maar z? goed ben ik nou ook weer niet

. Vind het wel lief dat je aan mij denkt.
Ik heb trouwens dat wrapped kralen ketting maken van papier geleerd van jouw shop, maar dat is heel goed te doen hoor. Dus voor sommige workshops zal gelden dat je alleen maar de aanzet nodig hebt.
Nou, goed ik zit hardop te denken, vind het in ieder geval een leuk idee. Je bent er duidelijk goed mee bezig

om het zo leuk mogelijk te maken voor iedereen. Mijn complimenten!!!
Oja, wat ik wel zou willen leren is inderdaad het jasseron verhaal. Daar laat ik het maar even bij, want er is zoveel leuks!