ieder workshop zal 1 uur duren, er is ruimte voor 2 workshops per uur, er zijn 3 uren tijd voor workshops dus er kunnen statistisch gezien minimaal 2 verschillende workshops, maximaal 6 verschillende workshops gegeven worden. er is per workshop plaats voor maximaal 8 deelnemers, hoeveel er minimaal moeten zijn moet ik nog berekenen. verder zal de workshop inclusief benodigdheden zijn, aangezien niet iedereen vantevoren wat kan inkopen. verder krijgt degene die de workshop geeft uiteraard een cadeau, als dank voor de moeite.
nou is mijn vraag: in wat voor workshops zijn jullie geinteresseerd? is er een techniek die je zelf wil uitleggen aan anderen?
ikzelf zit onder andere aan het volgende te denken:
- jasseron armband (marlies?

- kralen maken (ria?

- figuren maken (pierra?

- gepriegel met kleine kraaltjes (hennie?

voor de rest ben ik dus heel benieuwd wat de meesten willen leren. esther en ik zullen overigens geen workshops geven. het is namelijk niet verplicht een workshop te volgen; je kan, net zoals de vorige keer, ook gewoon langskomen om te kletsen en te knutselen.
alvast bedankt voor jullie tips! zodra de workshops bekend zijn en ik er tijd voor heb gehad om het te maken, zal er een nieuw inschrijfformulier op internet te vinden zijn om je aan te melden.