wat voor workshops tijdens de 3de kralenmeeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
wat voor workshops tijdens de 3de kralenmeeting

Bericht door Sandra » do 16 okt 2003 21:45

ik ben vandaag bij elkaar gekomen met esther en haar moeder en we hebben de volgende meeting besproken, heb namelijk allerlei ideeen hoe het nog beter kan. we moeten onze ideeen nog goed op papier zetten, maar we weten in ieder geval zeker dat we willen zorgen dat er workshops gevolgd / gegeven kunnen worden tijdens de meeting.

ieder workshop zal 1 uur duren, er is ruimte voor 2 workshops per uur, er zijn 3 uren tijd voor workshops dus er kunnen statistisch gezien minimaal 2 verschillende workshops, maximaal 6 verschillende workshops gegeven worden. er is per workshop plaats voor maximaal 8 deelnemers, hoeveel er minimaal moeten zijn moet ik nog berekenen. verder zal de workshop inclusief benodigdheden zijn, aangezien niet iedereen vantevoren wat kan inkopen. verder krijgt degene die de workshop geeft uiteraard een cadeau, als dank voor de moeite.

nou is mijn vraag: in wat voor workshops zijn jullie geinteresseerd? is er een techniek die je zelf wil uitleggen aan anderen?

ikzelf zit onder andere aan het volgende te denken:
- jasseron armband (marlies? ;) )
- kralen maken (ria? ;) )
- figuren maken (pierra? ;) )
- gepriegel met kleine kraaltjes (hennie? ;) sylvia die bij de 1ste meeting was is ook bereid te helpen)

voor de rest ben ik dus heel benieuwd wat de meesten willen leren. esther en ik zullen overigens geen workshops geven. het is namelijk niet verplicht een workshop te volgen; je kan, net zoals de vorige keer, ook gewoon langskomen om te kletsen en te knutselen.

alvast bedankt voor jullie tips! zodra de workshops bekend zijn en ik er tijd voor heb gehad om het te maken, zal er een nieuw inschrijfformulier op internet te vinden zijn om je aan te melden.

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » do 16 okt 2003 22:11

Wat een leuk idee om ook workshops te doen!
Zo?n jasserson armband zou ik wel willen leren!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

tweetywoman
Bead Starter

hallo

Bericht door tweetywoman » do 16 okt 2003 22:29

dag sandra
als ik vrij ben kom ik zeker ook naar de meeting
en ik vind de workshop van ria wel leuk zelf kralen maken
ook de rest vind ik tof maar moet kiezen he :o
groetjes rita :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 16 okt 2003 22:37

bedankt voor jullie antwoorden! :) jullie hoeven overigens niet alleen te kiezen hoor, je kan ook gerust andere ideeen hebben! vandaar dat ik deze topic juist start, nu kan het nog, als de inschrijvingen eenmaal gestart zijn kan het niet meer. stel velen willen leren haken, nou dan kijken we of we iemand kunnen vinden die dat wel kan uitleggen.

en leuk dat je wel uit belgie wil komen! :) misschien kan katrien dan ook meerijden? ;)

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 16 okt 2003 23:02

Hoihoi,

Inderdaad een heel goed idee Sandra, Esther en moeder van Esther.
Ik zou best de jasseron armband uit willen leggen, maar dan het liefste 1 uur want ik wil zelf ook graag rondkijken etc. op de meeting. (of wilde je meer uren??)
Veel liefs,
Marlies

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 16 okt 2003 23:05

nee hoor, het hoeft niet per se meerdere uren te zijn, het moet voor degene die de workshop geeft wel ook leuk blijven. tenzij de persoon het wel meerdere keren wil geven en er meerderen in geinteresseerd zijn, dan is dat uiteraard prima. moet nog beetje gaan puzzelen om een goede programma op te stellen. zodra we meer weten zal ik contact met je opnemen over benodigdheden en vergoeding enzo. ;) in ieder geval leuk om te horen dat je wel wil helpen.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 16 okt 2003 23:07

Graag gedaan!!
Is dan de bedoeling dat ik zelf benodigdheden meebreng of via jou shop?
Veel liefs,
Marlies

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 16 okt 2003 23:10

nee, ik zorg voor de benodigdheden, de personen gaan dan naar huis met de complete sieraad, de tangen blijven van mij. enige dat de 'lerares' hoeft te doen is uitleggen tijdens de workshop, waar dus eventueel voorbereiding voor nodig is, eventueel uitleg op papier, maar dat zal niet altijd nodig zijn, bij jasseron heb je dat niet echt nodig denk ik...hoogstens bedenken hoe je het uit wil leggen. ;)

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 16 okt 2003 23:12

Heb volgens mij nog wel ergens duidelijk uitleg op papier, ooit voor m'n workshops uitgewerkt.
Veel liefs,
Marlies

cakira
Bead Lover
Contacteer:

workshops kralenmeeting

Bericht door cakira » vr 17 okt 2003 05:50

:lol: Hoi Sandra,
Een erg leuk idee, workshops op de kralenmeeting, ik ben zeker van de partij en het gepriegel bij Hennie spreekt mij zeker aan.
Misschien kan je ook een workshop kettelen geven en wat je laatst voordeed met wire om de kralen heen.
Groetjes Conny :lol:

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » vr 17 okt 2003 09:48

Ik vind een workshop kralen maken wel leuk, de rest kan ik al ;). Misschien is gepriegel met kleine kraaltjes ook leuk, maar dan wil ik eerst graag weten welk patroontje het is :).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

tweetywoman
Bead Starter

dag sandra

Bericht door tweetywoman » vr 17 okt 2003 11:35

dag sandra
van mij mag katrien meerijden ik had aan sweety ook gezegd dat ze meekon als we gaan dus als sweety meegaat heb ik nog 1 plaatsje vrij
van waar uit belgie is katrien?

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Re: dag sandra

Bericht door Saartje » vr 17 okt 2003 12:06

tweetywoman schreef:van waar uit belgie is katrien?
Katrien woont in Leuven dacht ik... Anders wil ik me wel opofferen hoor.... :wink: (weet eigenlijk niet of ik die dag vrij ben?? :? )
Kralengroetjes, Saartje :lol:

tweetywoman
Bead Starter

dag saartje

Bericht door tweetywoman » vr 17 okt 2003 13:05

hallo
ik heb 2 plaatsen vrij in de auto dus de twee eerste die me iets laten weten kunnen mee
sweety wist het nog niet zeker of ze vrij was zei ze en van katrien weet ik niet of ze gaat afzo ik weet niet direct zelfs wie het is

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » vr 17 okt 2003 13:35

Misschien een hele rare opmerking, maar is acht mensen per workshop niet erg weinig. Een idee is om mensen te vragen om een workshop mee te begeleiden bijvoorbeeld mocht het nodig zijn, dan kan iedereen de workshop volgen. Ik wil nog steeds graag dutch spiral leren en draad om kralen bij het kettelen en jasseron lijkt me ook wel wat...

veel succes rianne

Gesloten