Wat nemen jullie mee naar de meeting?
Hier nog een niewschierig aagje...
Wat nemen jullie allemaal mee als je naar de meeting komt?
Worden er weer kettingen meegenomen?
En mogen er weer kralen geruild worden?
Wat nemen jullie allemaal mee als je naar de meeting komt?
Worden er weer kettingen meegenomen?
En mogen er weer kralen geruild worden?
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

Ben ik ook wel nieuwschierig naar, het is de eerste keer dat ik naar een meeting kom, en weten jullie wat, ik zie er echt naar uit.
Is dat bij jullie ook zo???? Ik ben der bijna alle dagen mee bezig, heb zelfs een boekje aangelegd met alles in wat ik niet mag vergeten, wie wat voor mij meebrengt, wat ik voor wie moet meebrengen enz......
Of ben ik nu gewoon een beetje kralengek??????

Is dat bij jullie ook zo???? Ik ben der bijna alle dagen mee bezig, heb zelfs een boekje aangelegd met alles in wat ik niet mag vergeten, wie wat voor mij meebrengt, wat ik voor wie moet meebrengen enz......
Of ben ik nu gewoon een beetje kralengek??????

Groetjes peeke
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Vorig jaar had ik wat creaties van mezelf meegenomen. Had niet verwacht dat die zo goed in de smaak zouden vallen, haha.
Dit jaar neem ik ze niet mee helaas. Komt omdat ik die hele week ervoor al bij m'n ouders ben en niet alles mee kan sjouwen omdat m'n tas dan waarschijnlijk al te zwaar is.
Maar ik zal m'n mooiste ketting om doen!
Maar vind 't wel altijd leuk om creaties van anderen in 't echt te zien!!!
Dit jaar neem ik ze niet mee helaas. Komt omdat ik die hele week ervoor al bij m'n ouders ben en niet alles mee kan sjouwen omdat m'n tas dan waarschijnlijk al te zwaar is.
Maar ik zal m'n mooiste ketting om doen!

Maar vind 't wel altijd leuk om creaties van anderen in 't echt te zien!!!

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
jah dacht k ook al aan maar k heb bij een zeker iemand een aantal (lees een beetje boel) dingen gekocht en die spullen wil k graag mee naar huis nemen
en anders dan staat dat spul in iemand anders auto neem k alleen maar meer plek in
maar hij vindt het niet erg hoor maar toen die hoorde dat die spullen mee moesten wa het eerste zolang het maar een pakketje is wat door de brievenbus kan dan vindt k het okee.
( ben ik effies bang dat het een enorme doos wordt )
groetjes sharon

en anders dan staat dat spul in iemand anders auto neem k alleen maar meer plek in

maar hij vindt het niet erg hoor maar toen die hoorde dat die spullen mee moesten wa het eerste zolang het maar een pakketje is wat door de brievenbus kan dan vindt k het okee.
( ben ik effies bang dat het een enorme doos wordt )

groetjes sharon
Ik heb zelf helaas die mogelijkheid niet, moet volgende week gewoon naar school en kan mijn kettingen niet zo goed meenemen in een weekendtas....Elsje schreef:ooo ik had juist de verwachtingen dat jullie juist veel van je eigen spul mee zouden nemen. Zo van iedere techniek je mooiste ofzo? En daar kon ik dan het hemd van je lijf over vragenlol,hahahha....Maar zelfgemaakte kralen is ook leuk..en kralen ruilen ook...
Maar vorige keer waren er wel veel mensen die wat mee hadden, dus ik ga er vanuit dat degene die iets kunnen meenemen dit ook wel doen...
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

Wat ook leuk is om mee te nemen is iets om te knutselen want je wordt zo enthousiast op de meeting dat je handen beginnen te kriebelen dat je meteen aan de slag wilt en eventueel iemand een techniek voor kan doen.
En boeken en tijdschriften over kralen om ff lekker in te kijken.
Wat dacht je van je fototoestel.
En boeken en tijdschriften over kralen om ff lekker in te kijken.
Wat dacht je van je fototoestel.
Groetjes Conny
Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!
Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!