knuffel Marieke
Kralenmeeting was leuk!!! :-D
-
Annemieke
- Bead Believer
- Contacteer:
Ben volgens mij de enige die geen puf meer had om gisteren nog te reageren. Toen ik thuis kwam stond daar namelijk een verassing voor mij. Mijn vriend heeft de hele dag kei hard gewerkt en mijn kast in elkaar gezet en alle bakken erin gehangen. Jullie raden dus al wat ik gisteravond gedaan heb...
(heb al 2 laden helemaal gevuld, nu de rest nog)
Maar ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het ook een hele geslaagde dag vond gisteren.
In het begin voelde het wel wat vreemd omdat je iedereen best wel een beetje kent maar nog nooit gezien hebt en dan is het even wennen. (voor mij tenminste)
Heb heel veel nieuwe ideetjes opgedaan. Volgende keer ben ook ik er zeker bij.
Maar ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het ook een hele geslaagde dag vond gisteren.
In het begin voelde het wel wat vreemd omdat je iedereen best wel een beetje kent maar nog nooit gezien hebt en dan is het even wennen. (voor mij tenminste)
Heb heel veel nieuwe ideetjes opgedaan. Volgende keer ben ook ik er zeker bij.
TOF INITIATIEF
Dit zijn mijn eerste stappen op het forum ... als dat maar goed komt !
Ik vond het fijn jullie allen te ontmoeten en sluit me aan bij Caro, de Belgen zijn heelhuids en zonder omwegen thuis geraakt !!
Hopelijk komt dit berichtje ook op het forum terecht ...
Sandra, Esther & Willie, hartelijk dank voor het schitterende idee, goede organisatie en fijne ontvangst.
Ik kijk ernaar uit jullie opnieuw te ontmoeten ...
Groetjes en fijne zon(-nige) dag,
Nicole
Ik vond het fijn jullie allen te ontmoeten en sluit me aan bij Caro, de Belgen zijn heelhuids en zonder omwegen thuis geraakt !!
Sandra, Esther & Willie, hartelijk dank voor het schitterende idee, goede organisatie en fijne ontvangst.
Ik kijk ernaar uit jullie opnieuw te ontmoeten ...
Groetjes en fijne zon(-nige) dag,
Nicole
Zeg Marieke, overschat mij niet h?, ik ben op het forum geraakt, maar hoe ik op die kralenmeeting site geraak is mij een compleet raadsel.Marieke schreef:Hey, welkom Nicole. Heb je je foto`s op de kralenmeeting website al gezien?!?
knuffel Marieke
Lang leve het internet met gebruiksaanwijzing ... of als jij een handleiding hebt
-
Annemieke
- Bead Believer
- Contacteer:
[quote="Marieke"]Neem nog even een kijkje op [url]http://groups.msn.com/Kralenmeeting[/url] voor foto`s van de meeting.
[/quote]
Hoi Nicole,
Las je berichtje, Marieke had op de eerste pagina van dit onderwerp de juiste link (weet niet of dat het juiste woord is maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel) gezet. (zie hierboven)
Als je daar op klikt, spreekt het verder voor zich.
Hopelijk snap je wat ik bedoel, ben geveld door de griep en kan niet helemaal helder denken.
De foto's zijn trouwens leuk Marieke!
Groetjes Annemieke
[/quote]
Hoi Nicole,
Las je berichtje, Marieke had op de eerste pagina van dit onderwerp de juiste link (weet niet of dat het juiste woord is maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel) gezet. (zie hierboven)
Als je daar op klikt, spreekt het verder voor zich.
Hopelijk snap je wat ik bedoel, ben geveld door de griep en kan niet helemaal helder denken.
De foto's zijn trouwens leuk Marieke!
Groetjes Annemieke
Kijk dat weet ik wel.ha ,ha. Weet ik ook eens watAnnemieke schreef:H? verdikkie. Ik wilde ook zo'n mooi wit balkje rondom de tekst van Marieke. Hoe krijg ik dat nou voor elkaar?
Begrijp je het nog wel Nicole. Volgens mij kan ik maar beter weer gewoon in mijn bed gaan liggen want dit gaat niet goed komen.
Groetjes Hennie