Afspreken op Utrecht Centraal op 13 sept?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 12 sep 2003 21:17

spannend!! jullie ook al alles gepakt wat je mee moet nemen? ;) en al bedacht welke ketting en armband je morgen aan doet? hahahaha, ik zat meer te denken welke kleding bij welke sieraden past dan andersom. ;) spannend!! hoop maar dat ik vannacht nog een beetje goed slaap.... ;) ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. :) hopelijk net zo goed als de vorige keer. :D
en ik blijf maar denken of ik niets vergeten ben...
hennie, ik neem 2 franse tijdschriften mee en een boek waarvan ik de taal niet weet, denk namelijk dat je die wel leuk zal vinden, beetje jouw smaak daarin: combinatie van gepriegel met kleine kraaltjes en speciale kralen. ;) ach is voor iedereen eigenlijk interessant. en pierra, in 1 tijdschrift staat ook een leuke afrikaanse tas. ik kan trouwens helaas niet foto's meenemen, heb het nog steeds niet allemaal uitgezocht. nou ja, wel een beetje, maar omdat ik 100,- kwijt ben voor al die foto's (wat ik teveel vind) moet ik nog maar verder kijken welke weg kunnen. als jij foto's mee wil nemen is dat uiteraard leuk, maar ik denk wel dat het gesjouw zal zijn en dat hoeft nou ook weer niet, het moet wel leuk blijven voor jou.

tot morgen allemaal!! :lol: :D :gek: :kwijl: :flirt: :bloos10: :banaan: :olifant: :oops: 8) :) :byebye
Laatst gewijzigd door Sandra op vr 12 sep 2003 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 12 sep 2003 21:22

Zal toch wel goed komen, zo'n gezellig meiden als wij allemaal.
Heb nog niks gepakt, heb het zo druk gehad. dadelijk ff pakken, in bad en naar bed. En ik weet echt niet welke ketting ik om moet doen, hellup!!
Veel liefs,
Marlies

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 12 sep 2003 21:30

Ben benieuwd Sandra, ik neem nog een duits boekje mee,met allerlei technieken, simpele patronen maar wel leuk o.a. haken en punniken en rijgen met staaldraad.

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » vr 12 sep 2003 21:39

Ik heb niet zoveel bij me denk ik. Ik kom ook voornamelijk om te kijken en ideeen op te doen als ik 't allemaal kan onthouden!
Wel ben ik ook al steeds aan 't denken welke ketting en wat voor kleding ik aan zal doen, hahaha :lol:

Hennie, als je je mailtje nog niet hebt gelezen: ik heb waarschijnlijk een groen petje op. Vind 't wel eng hoor, stel dat ik je niet vind! hihi
Maar zal wel goedkomen!

Tot morgen allemaal! :byebye
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 12 sep 2003 22:10

hee pluisje, tip: neem dan een map of notitieblok ofzo mee. want ik denk dat je platgegooid zal worden met tips en url's van websites en dergelijke. ;)

Gesloten